Behoud het toervaartnet
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud het toervaartnet.
|
Gast |
#12014-03-07 15:03Warom hebben wij met onze boten (tot nu toe: 5) voor meer dan 30 jaren in Nederland en daarvan 16 jaren in Blokzijl gelegen. Warom zijn wij nu (met pensioen) van de Eifel naar Weener/Oostfriesland vertrokken, om de weg naar de boot toe te verkorten - en warom hebben wij naar een opknapbeurt in 2013 op de laatste stip nog de Erica-route gedaan ??? Wij willen nog heel lang door Nederland varen met nog wat oude kanaalen en routes heropend en willen geen restricties hebben ! Begrijpt U dat ??? |
|
| |
|
Gast |
#22014-03-07 15:07behoud en verbeter de vaarwegen |
|
| |
|
Gast |
#32014-03-07 15:14onterechte bezuinigingswoede. van de watersport gewoon afblijven. |
|
| |
|
Gast |
#42014-03-07 15:29 recreatie in de buitenlucht. zal de zorguitgaven verlichten |
|
| |
|
Gast |
#52014-03-07 16:30Er wordt al genoeg bezuinigd, Als het zo door gaat, wordt Nedreland kapot bezuinigd. |
|
| |
|
Gast |
#62014-03-07 18:45het is de klok weer terug zetten domme bezuinigd. |
|
| |
|
gast |
#7 Nederland onderwater2014-03-07 18:52Stijgende waterspiegel, extra water overlast;meerregen, minder afvoer en we hebben Engelse tafrelen, zonder onderhoud verzuipt Nederland. Nog los van de discussie waarvoor we dan wel per huishouden ruim 250 Euro perjaar aan waterschapsbelasting betalen 7,5miljoen huishoudens en ca 4 miljoen bedrijven. Waar gaat dat geld heen,krijgen we het... terug..?.. (met rente aub!) |
|
| |
|
Gast |
#82014-03-07 19:35het is weer als vanouds, steeds meer betalen, belasting ed en er steeds minder voor krijgen dank zij die graaiers in den haag |
|
| |
|
Gast |
#92014-03-07 21:44Het toervaartnet is ook een economisch belang. Nu we weer enigszins uit het dal lijken te kruipen is het m.i. zaak om ook dit belang goed in het oog te houden. Bezuinigen vind ik te gemakkelijk. |
|
| |
|
Albert |
#10 Drechtbrug2014-03-07 22:19Het zou toch zonde zijn als de nieuwe N207 brug over de Drecht 3.15 meter hoog wordt in plaats van de huidige 3.95. meter. Voor ons betekend dat het einde van het bevaren deze mooie rivier. Tevens worden wij dan gedwongen om door Amsterdam via de Kostverlorenvaart richting de Randmeren of de Vecht te varen. Omvaren en meer hinder voor het verkeer in Amsterdam. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? |
|
| |
|
Gast |
#112014-03-09 07:42Watersport is het mooiste wat er is |
|
| |
|
Gast |
#122014-03-09 22:01Meestal houdt bezuinigen in nederland in dat we meer belasting moeten betalen maar deze keer gaan de bezuinigingen ten koste van ons plezier |
|
| |
|
Gast |
#132014-03-10 18:49Laat het beleid zoals het is!de gemeenteambtenaar die het beleid moet continueren kan dat niet,kijk maar naar de verzorgingstehuizen die gesloten worden.dus boten en rollators gewoon de straat op?? |
|
| |
|
Gast |
#142014-03-10 20:10Goed werk. |
|
| |
|
Gast |
#152014-03-10 20:28Fijn dat er aandacht aan word besteed. |
|
| |
|
Gast |
#162014-03-12 07:27Hou met z'n allen de vaart er in |
|
| |
|
Gast |
#172014-03-12 09:27Recreatievaart is weldaad voor gezondheid, dus in ieders belang |
|
| |
|
Gast |
#182014-03-12 14:04Als ondernemer en watersporter wordt niet alleen de lol van het varen ontnomen maar richt rijkswaterstaat ook schade aan bedrijven. Op deze manier kunnen men niet meer normaal ondernemen en wordt men heel erg beperkt in hun werk, met alle gevolgen van dien... |
|
| |
|
Gast |
#192014-03-12 20:30 |
|
| |
|
Gast |
#202014-03-13 08:57Voor het belang van de beroeps en recreatievaart, teken alstublieft! |
|
| |
|
Gast |
#212014-03-13 14:57laat het verbond dan hier maar eens zijn tanden in zetten om te laten zien aan de leden dat zij niet voor niets lid zijn,ik ben benieuwd naar de resultaten. |
|
| |
|
Gast |
#222014-03-13 16:52Als je een auto bezit betaal je wegenbelasting voor het gebruik van de openbare weg. Waarom betaal je dan niets als je een boot bezit? Je hebt nu als verbond geen onderhandelingspositie als je niet bereid bent om een jaarlijkse registratie/ vaarbelasting in te voeren en zo de gebruikers van de vaarroutes een bijdrage mee te laten betalen. |
|
| |
|
Flevocowboy |
#23 Deze bezuiniging gaat geld kosten!!!!!!2014-03-13 16:57Iemand enig idee hoeveel inkomsten er uit de watersport komen? Straks vele malen minder omdat we niet meer kunnen varen waar en wanneer we willen.
Belemmering door overmatige groei waterplanten, sluizen draaien minder, bruggen idem dito. Ga zo maar door.........invoeren vaarbelasting? Zeker ook parkeer/afmeergeld op nog meer plekken. Ik denk dat vele met mij zullen stoppen met dé water.sport net als ik. |
|
| |
|
Gast |
#242014-03-13 20:43TOP!!! |
|
| |
|
Gast |
#252014-03-13 21:51Herstel contact met de natuur, het water. Wel zorg voor schonere motoren en betere toiletmogelijkheden zonder daarvoor ook nog extra voor te moeten betalen. Thuis betalen we immers ook al voor schoner oppervlakte water? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.