Afschaffing BTW voedselschenkingen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Ik richt mij nu tot de damiaanactie.
Daar wil ik U mijn excuses voor aanbieden en er hebben er dat al veel gezegd...... waarom naar Oeganda en niet naar Belgie ????
De politieker meerderheden maken de wetten zodanig, dat er steeds meer armoede groei bijkomt en niet ophoud.
De zwakste schakels ( arbeiders ) kunnen met hun voltijds werkend maandloon € 1200,00 al niet meer rondkomen, om onderdak of lening, huisbrandstof, elektriciteit, water, kleding, voeding en zo meer: te kunnen betalen.
M.v.g: jean.
..
De mensen willen alles hebben hebben hebben, zonder ook maar rekening te houden met wat het kost.
leningen aan onze klanten In USD($), GBP(pound) of Euro(€)
Autoleningen
Hypothecaire leningen
Zakelijke leningen
Persoonlijke leningen
Onroerend goed lening.
Ik wacht op uw antwoord vandaag.
Vriendelijke groeten
Hartelijke groeten.
De heer SANTOS MANUEL BARDALES
Email:[email protected]
leningen 2%
Dit is een Financiën-leningen onderneming is, bieden wij leningen variërend van persoonlijke industriële leningen aan belanghebbende personen en bedrijven die op zoek zijn naar financiële steun of groei. Wij bieden grote en kleine bedragen van leningen voor onze klanten. We bieden ook lange en korte termijn lening met een betrouwbare garantie onze lening rente is zeer lage en betaalbare met een verhandelbare duur. Wij bieden onze leningen aan onze klanten In USD($), GBP(pound) of Euro(€) en in de volgende categorieën. Autoleningen Hypothecaire leningen Zakelijke leningen Persoonlijke leningen Onroerend goed lening. Ik wacht op uw antwoord vandaag. Vriendelijke groeten Hartelijke groeten. De heer SANTOS MANUEL BARDALES Email:[email protected]
| This discussion has been closed. |
1) hogere winsten, lagere lonen 2) meer nachtwerk, meer flexibiliteit, meer stress
3)privatiseringen, afdankingen 4)Minstens 23 miljoen werklozen, minstens 78 miljoen armen 5) de vorming van een offensieve interventiemacht 6) enige parlement ter wereld dat geen wetten schrijft 7) het Europa van de multi's.
Dit Europa willen we niet.
M.v.g: jean.