Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoeveel verzorgings- en ziekenhuizen staan al onder toezicht. Niet door marktwerking, of toch wel?
link weg op fb
verklaar dat maar eens ,en voor de burger van nederland alleen maar duurder
eigen risico
Ik heb weer eens medicijnen die buiten het verplicht eigen risico vallen voorgeschreven gekregen, bij de apotheek heb ik het geweigerd, na het weekend terug naar de huisarts. Dus dubbele kosten, dat is toch niet normaal meer?!
zorg en privatisering
Privatisering leidde in de eerste plaats, tot monopolie positie, kijk KPN, Eneco de zorg en ga zo maar door. Zij die toen een monopolie positie hadden hebben de prijzen enorm doen laten stijgen. Weliswaar hebben zij concurrentie gekregen, maar pas nadat de prijzen allang de pan waren uitgerezen. Bedrijven willen alleen maar winst maken ( veel winst ). Privatisering is een grote blunder gebleken. Wie van de huidige regering durft het aan, om dit terug te draaien. Vechten tegen enorme imperiums. Rutte en Samie zeker niet. Niet de regering beslist, maar de enorm rijken. Rutte en Samson zijn alleen maar aaibare schoothondjes.
Ik heb nu nog alleen de basis verzekering. En ik durf bijna niet naar de dokter, bang dat hij me doorstuurd naar het ziekenhuis. Dan ben je de 360 euro al kwijt. Wij zijn met z'n tweeén dus dat is dan 720 euro. Dat krijg ik niet eens bijelkaar gespaard, laat staan dat ik het kan betalen.
Voor de medicijnen moet je ook al bijbetalen. Vroeger ging het toch goed. Maar nu moeten eerst de zakkenvullers hun zakken vullen. Dan blijft er weinig over, voor waar het allemaal voor bedoeld is !!!
Eigen.Risico. 2014
En na de afschaffing zeker de premie verhogen.
eens over na gaat denken. Jullie hebben toch gestudeerd,of moeten wij ook nog voor jullie denken.Ga eens op pad en luister naar de gewone mensen.Ik vind het eigen risico een belachelijk hoog bedrag voor onze gezondheid.
Weet u wat er gebeuren gaat , de mensen gaan zelf dokteren,en de doktoren verliezen hierdoor ook inkomsten ik ben maar een eenvoudig persoon maar hoop dat dit goed Nederlands is,en u mij begrijpt!
Helaas moet ook ik keuzes maken, of eten, of naar de dokter met allerlei onderzoeken en dus bijkomende kosten grrrrr
Re: Re:
de dokter is gratis, maar de medicijnen niet of het ziekenhuis. wat heb ik aan zijn advies, als ik het advies NIET kan betalen
| This discussion has been closed. |