Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Betaalbaar betekend iets anders dan jij nu doet voorkomen.
Betaalbaar... Het brood is 5 euro en ik heb maar 4 euro. dan is het niet betaalbaar.
Of ik elke dag ziek ben of ik ben dat niet. Ik ben hoe dan ook mijn premie elke maand kwijt. dus de persoon die niet ziek is, die betaald voor de gene die wel ziek is. Dus wees blij dat het op deze manier is geregeld dan weet je iig zeker dat er nog iemand anders (ik) ook meebetaald aan jou ziekte.
Anders moeten de mensen die wat hebben hun eigen kosten gaan dragen en dat is een stukje meer dan die 100 euro in de maand + 360 ER per jaar.
Zo gaan wij de kant op van USA wat Obama juist probeert te herstellen! sluipt er hier in......
Waarom geen zorgstelsel zoals in Frankrijk. Zorgpremie is zoals wij diejaren erug hadden en medische zorg is geen stuk oedkoper als in Nederland, ook de medicijnen. We zijn toch één Europese Unie!!!?
Re:
Juist wat Obama probeerd te verbeteren, daar was het heel gewoon, dat mensen met een lager inkomen, hun ziektekosten niet konden betalen. Geld lenen of een hogere hypotheek nemen is/ was heel normaal in America.
Sommige personages vinden dat blijkbaar terecht, waarschijnlijk mensen met een hoger inkomen, anders reageer je zo niet.
Ik begrijp dat ook al heb je een goed inkomen, je niet meer premie wilt betalen. Mensen pakt je het best in hun portomonee.
Wat hier nu gebeurd, is dat mensen buiten hun schuld ontslagen, geen recht meer op zorg hebben. Ik kan je verzekeren in deze tijd kan iedereen zijn baan kwijt raken. Dus geen America geen geld geen zorg. Regel je begrafenis maar, als je dat tenminste kunt betalen. Nederland is altijd een gezond land geweest, maar de laatste jaren in Nederland zijn het alleen dikke tranen.
Hoe zou dat komen??????????????????
nederland wil america 2 zijn
blijven, geen open grenzen voor iedereen, Nederland is onbetaalbaar, geworden, en vooral héél
onveilig. Nederland is corrupt geworden, verijkking van de rijken. steelt van de arme. Wonen we in Rusland of America.
| This discussion has been closed. |
Re:
#4224: -
Een Dokter kost je geen Eigen Risico. Als je niet weet waar je over praat moet je niet gaan praten.