Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Contact met rijksoverheid
Mensen vragen er niet om,om ziek te worden en noodzakelijk gebruik te moeten maken van de gezondheidszorg.Het leven van onze dochter ligt nu achter ons, maar zij heeft een zwaar en pijnlijk leven moeten lijden en daar hebben wij al een zware taak aan kosten en zorgen en verdriet op zitten. Is dat nog niet genoeg. Nu moeten wij ondanks de zorgpremies en veel medicatie en kosten die niet meer vergoed worden nog betalen. Dat klopt toch niet???? Je bent heel rijk dat je bedeelt bent met een goede gezondheid en je deel kunt nemen aan de maatschappij en dat je kunt werken. Werken is niets mis mee maar als je lichaam je in de steek laat houd alles op. Chronisch zieken daarvan hebben de meeste een minder of weinig inkomen en worden op allerlei manieren bestraft en dat is niet eerlijk. Zo nu ook weer als je aanpassingen in je huis nodig hebt om langer zelfstandig te kunnen leven. Vind het allemaal heel erg verdrietig.
En als eigen bijdrage toch moet, dan invoeren vanaf inkomens 3x Jan M. zonder tegemoetkoming als toeslag of subsidie.
Belastingen mogen wat mij betreft dan best lager voor alle groepen.
Re:
Niet stemmen is toekijken. met ondertekenen van deze petitie geef ik extra steun aan de partij waar ik voor gestemd heb omdat die al jaren hiertegen vecht.
:)
Ik dank u vriendelijk
A. Vos
Re:
Ik ben het met U eens maar helaas zal ook zo'n actie niet veel helpen.
ALLES wat er op politiek gebeurd, en veel van wat er op overig bestuurlijj k gebied gebeurd is GEPLAND, gepland door d ILLUMINATIE, ook wel BILDERBERG GROEP genoemd.
14 families die al generaties lang veel middelen inzetten om gedurende decenia hun plannen door te drukken.
Grote groepen mensen worden "bestuurd" zonder dat ze het idee hebben bestuurd te worden.
Ook het "idee", dat U, of ik, als individu ons eigen bestaan VOLLEDIG in de hand hebben is ons AANGEPRAAT door de jaren heen.
Al eeuwen is de ILLUMINATIE actief, en daarin schuwden zij geen enkel middel, zelfs Hitler was een INSTRUMENT zonder dat hij het wist, hij waande zichzelf een groot strategisch genie, en een geweldig heerser.
Methods veranderen, maar het einddoel van de ILLUMINATIE blijft hetzelfde, 1 wereldorde, gevormd door leden van die 14 families, een wereldorde die over de gehele wereld volledig zeggenschap heeft.
Wat goed van je dat je dit allemaal onderneemt. Ga zo door, en ik zal zeker tekenen. Succes! Groeten Elise Michielsen