Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg / Mededelingen / Contact met rijksoverheid / Opmerkingen


Gast

#151

2014-01-22 14:51

Hallo Joyce,
Wat goed van je dat je dit allemaal onderneemt. Ga zo door, en ik zal zeker tekenen. Succes! Groeten Elise Michielsen

Gast

#152

2014-01-22 14:58

word de hoogste tijd dat dit afgschaft wordt, ik las dat de buitenlanders geen eigen risico hoeven te betalen , wat is dit voor flut kabinet van mij mogen ze op donderen , ze maken het hele land kapot, en maar eigen zakken vullen bahhhhhhhhhhhhh ik stem niet meer op geen van deze leugenaars, veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven .ik ben er klaar mee

Gast

#153

2014-01-22 15:04

Mensen vragen er niet om,om ziek te worden en noodzakelijk gebruik te moeten maken van de gezondheidszorg.Het leven van onze dochter ligt nu achter ons, maar zij heeft een zwaar en pijnlijk leven moeten lijden en daar hebben wij al een zware taak aan kosten en zorgen en verdriet op zitten. Is dat nog niet genoeg. Nu moeten wij ondanks de zorgpremies en veel medicatie en kosten die niet meer vergoed worden nog betalen. Dat klopt toch niet???? Je bent heel rijk dat je bedeelt bent met een goede gezondheid en je deel kunt nemen aan de maatschappij en dat je kunt werken. Werken is niets mis mee maar als je lichaam je in de steek laat houd alles op. Chronisch zieken daarvan hebben de meeste een minder of weinig inkomen en worden op allerlei manieren bestraft en dat is niet eerlijk. Zo nu ook weer als je aanpassingen in je huis nodig hebt om langer zelfstandig te kunnen leven. Vind het allemaal heel erg verdrietig.


Gast

#154

2014-01-22 15:05

STOP EIGEN RISICO,het slaat totaal nergens op wij betalen ,en de buitenlanders niet

Gast

#155

2014-01-22 15:07

nederland wordt een derde wereldland . wat ik niet snap is dat er sprake was dat zwarte piet met sinterklaas weg moest stond nederland op de achterste benen . mijn god zwarte piet weg . maar om een opstand of demonstratie te regelen en dat nederland dan ook echt masaal opstaat dan pas kun je iets betreiken , maar in de stoel zitten en klagen , zal ze in den haag geen ene fuck interesseren . bekijk de andere landen tailand egypte een allen die van hun regering bedondert en bestolen worden , zij komen op voor hun recht al gaat het ten koste van hun leven , dat moet er hier komen en dan pas krijg je verandering eerder niet blijven klagen en jammeren schiet niet echt op dus bijelkaar pakken met zn allen geen ene uitgesloten en dan voor mij part revolutie beginnen zo gaat het echt niet meer , ze zeggen gewoon in juni heb je geen recht meer op kleding voedsel en onderdak dat stelletje gestoorde,

Gast

#156

2014-01-22 15:10

Eigen bijdragen afschaffen: prima en zo snel mogelijk. Wel moet er beter gecontroleerd worden in alle inkomensgroepen op eventuele fraude.
En als eigen bijdrage toch moet, dan invoeren vanaf inkomens 3x Jan M. zonder tegemoetkoming als toeslag of subsidie.
Belastingen mogen wat mij betreft dan best lager voor alle groepen.

Gast

#157

2014-01-22 15:13

Dat ze maar eens snel wat doen dan, want het is bijna niet meer te betalen.

Gast

#158

2014-01-22 15:16

Het is te gek voor woorden dat wij ouderen nu extra gepakt worden door de eigen bijdrage. Toen wij jong en uiteraard over het algemeen gezonder waren heeft men aan ons verdiend. De zorgkosten waren vrijwel nihil. Nu moeten wij nog eens extra betalen aangezien wij vrijwel allemaal als oudere medicamenten gebruiken en daardoor gelijk een aanslag op onze eigenrisico wordt gepleegd. Het moet zo zijn dat er geen eigen risico meer is. Dat alle verzekeringsmaatschappijen exact dezelfde standaard verzekeringsvoorwaarden moeten hebben zodat je dan een objectief beeld hebt bij wie je je wilt verzekeren. Voor extra opties moeten zij ook uniform zijn en daar hun prijskaartjes aan vaststellen. Transparantie voor iedereen van laag geletterde tot de universitair geschoolde.

Gast

#159

2014-01-22 15:24

Heb m getekend en gedeeld, heel veel succes!
SP

#160 Re:

2014-01-22 15:26

#152: -

Niet stemmen is toekijken. met ondertekenen van deze petitie geef ik extra steun aan de partij waar ik voor gestemd heb omdat die al jaren hiertegen vecht.


Gast

#161 Re:

2014-01-22 15:28

#2: -  

 


Gast

#162

2014-01-22 15:31

Wat zal ik blij zijn als het wordt afgeschaft ik power jullie

Gast

#163

2014-01-22 15:49

wat geweldig ik zal hem gelijk delen laten we hopen dat er mensen genoeg tekenen

Gast

#164

2014-01-22 15:56

vooral doorgaan !!

Gast

#165

2014-01-22 16:03

graag gedaan

Gast

#166

2014-01-22 16:20

Moeten we allemaal doen

Gast

#167

2014-01-22 16:21

Nou ja 40.000 moet toch te doen zijn oom eigen risico/eigen bijdrage te stoppen. moet kunnen
:)

Gast

#168

2014-01-22 16:24

Ik heb elk jaar dat ik niet aan mijn eigen risico kan voldoen, ik heb maar een minimun inkomen. Daarom ben ik blij met deze petitie voor het afschaven van de eigen risico gezondheidszorg. Zo te horen in de media maken de ziekenfondsen nu wel winst en zijn ze uit de rode cijfer, nu zitten wij als minimun in de zorgen en financiele probleen en kunnen wij amper rond komen elke maand. Het wordt nu tijd dat de overheid ook voor ons gaan zorgen om te beginnen per onmiddelijke ingang de eigen risico af te schaffen voor de gezondheidszorg.

Ik dank u vriendelijk

A. Vos

Gast

#169

2014-01-22 16:30

Heel veel succes! Het MOET lukken.

Gast

#170

2014-01-22 16:34

AFSCHAFFEN !!!!

Gast

#171

2014-01-22 16:45

altijd blijven vechten voor alle goede dingen

Gast

#172

2014-01-22 16:57

veel succes! Ik doe mijn best om meer mensen te enthousiasmeren

Gast

#173

2014-01-22 16:59

Wordt gedeeld!

Gast

#174

2014-01-22 17:05

jeetje Er moeten toch meer dan 40.000 mensen hier last van hebben. Ik zal het door sturen.

Gast

#175 Re:

2014-01-22 17:19

#14: -

Ik ben het met U eens maar helaas zal ook zo'n actie niet veel helpen.

ALLES wat er op politiek gebeurd, en veel van wat er op overig bestuurlijj k gebied gebeurd is GEPLAND, gepland door d ILLUMINATIE, ook wel BILDERBERG GROEP genoemd.

14 families die al generaties lang veel middelen inzetten om gedurende decenia hun plannen door te drukken.

Grote groepen mensen worden "bestuurd" zonder dat ze het idee hebben bestuurd te worden.

Ook het "idee", dat U, of ik, als individu ons eigen bestaan VOLLEDIG in de hand hebben is ons AANGEPRAAT door de jaren heen.

Al eeuwen is de ILLUMINATIE actief, en daarin schuwden zij geen enkel middel, zelfs Hitler was een INSTRUMENT zonder dat hij het wist, hij waande zichzelf een groot strategisch genie, en een geweldig heerser.

Methods veranderen, maar het einddoel van de ILLUMINATIE blijft hetzelfde, 1 wereldorde, gevormd door leden van die 14 families, een wereldorde die over de gehele wereld volledig zeggenschap heeft.