Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Beeindiging petitie
Ik zeg die gaat voor haar wachtgeld regeling want ze zal te lui zijn om ooit nog te werken en Bij denk iz ze ook maar een aanfluiting .
Ik ben het met je eens!
Ik vind het zo raar.ze heb tv gedaan..ze is model geweest. Ze heb in tijdschriften gestaan en geschreven..maar ik heb hoor nog nooit gehoord over zwartepieten..maar nu in 1 keer wel. Ik vind dit maar raar..
Tot slot wil ik de petionaris hartelijk danken voor zijn inzet in deze statement
dit is pas het begin
6 december is sinterklaas weer weg en is de discussie gesloten tot het het volgend jaar opnieuw begint.
wji accepteren hier moskeen, suiker feesten, slacht feest allemaal prima, maar waarom dan zagen aan een nederlandse tradities
leven en laten leven zou ik zeggen
Ik heb altijd geleerd respect voor een ander en zijn geloof en tradities te hebben. Zo ook het suikerfeest en het ritueel slachten van dieren enz. Maar dat zegt niet dat ik het eens ben, maar verbieden hieft van mij ook weer niet.
Laten we elkaars tradities nu eens in hun waarde laten, en zelf uitkiezen waar we wel en niet aan mee willen doen. Leer eerst de geschiedenis van z'n traditie viir je een mening geeft. Er zijn genoeg gekleurde mensen die sinterklaas en kerst vieren, en blanken die meedoen met het suikerfeest end. Ik denk dat dat allemaal een stuk leuker is dan haatzaaien.
ik begrijp niet waarom mensen met een andere huid kleur heel voor me kaar krijgen logies dat er haat gaan ontstaan niet dat ik daar een voor stander voor ben maar ik kan niet met me hoofd de andere kan op blijven kijken zo als ik maak me ook zorgen over mijn kind die heb ook later en huis en een baan nodig terwijl de vluchteling bij de meeste ding voor rang krijgen een dan vinden jullie raar dat daar door ook haat gezaaid word ik niet
àls u nooit van plan bent geweest om tot vervolging over te gaan waarom neemt u dan contact op met t o,m..? het o.m in nederland houd haar gewoon de hand boven t hoofd .niets meer en niets minder het is een staats instantie en ze zijn bang dat het uit de hand gaat lopen.. er worden meer fouten gemaakt bij t zogenaamde o.m dan door een kind van 4
Ik snap nu een stuk beter hoe het zit
Als een niet blanke betreft is het discriminatie en rasistisch dus het OM gaat vervolgen.
Als het een blanke Nederlander betreft is het geen discriminatie en is de klager zelf een rasist.
En dan vragen ze zich af waarom mensen op Trump stemmen en straks op Geert ???
En, het blijft hier niet bij, er komt steeds meer bij.
Straatnamen,naakte schilderijen in ziekenhuizen,korte rokjes,wijntje drinken op het terras.DAT staat ons allemaal nog
te wachten.
Wat mag dadelijk ook niet meer vraag ik me af,uh bruine en gele vla in 1 pak ,jodekoeken,hagelslag ,chocolade enz. enz.
Ik leef heus mijn leven wel,maar ik blijf hier heel bezorgt over!!
Niet alleen de Chinezen sminken zich wit. Clowns doen dat ook!!
En dan ook nog met een grote rode mond!
Ik bedoel maar:>)
Wat ik hoop is dat de media nu eens meewerken met de meerderheid van de Nederlandse bevolking, van alle kleuren!
en deze discussie naar bed dragen, inplaats van ieder jaar weer op te rakelen want het komt ons de strot uit!!
Dankjewel in ieder geval:>)!!
Het jammere is dat wij geen staat der Nederlanden zijn maar, een door politicie opgedrongen, provincie van Europa zijn geworden. Buiten dat mag kennelijk iedereen die niet, van origine, Nederlander is leven van uitkeringen/kinderbijslag en alle overige toeslagen. Het tegenovergestelde is dat de regering de werkende Nederlander tot op het bot belast om de niet originelen van onze centen te voorzien. Het racisme is een niet goed te praten ontwikkeling, maar discriminatie doet iedereen, want dat woord betekent niet meer of minder dan onderscheid maken. Als je solliciteerd naar eeen baan dan ben je al met discriminatie bezig. Maar uitdrukkingen van miep Simons moeten wij slikken omdat naar haar geluisterd wordt door de staat en dus moeten wij dat kennelijk accepteren. Ik vind dat als je niet onze tradities en waarden respecteerd dan moet je maken dat je weg kom.
Ik hoop dat het volgend jaar beter gaat. Wel is mij duidelijk dat het zo niet door kan gaan.
Echter even het volgende, ik citeer: "... om afgerekend te worden over een historie waar we geen van alleen trots op zijn.". Wist je dat er tijdens de mensheid MEER BLANKE en AZIATISCHE slaven zijn verhandeld dan ZWARTE slaven? Dit is te checken via diverse bronnen op Internet.
Nog een bijzondere kanttekening:
In het bolwerk van het racisme, Amerika, had ca. 30% (!!!!) van de zwarte inwoners vlak voor het afschaffen van slavernij ZELF slaven!!!
Jammer en vooral vreemd dat de media bovengenoemde gebeurtenissen links laten liggen en toepassing van slavernij enkel op blanken afschuift.
Re:
dt ben ik helemaal met je eens ik ben zelf type 1 diabetes dus geen suikerfeest meer want dat vind ik ongepast want kijk naar de buitenlandse vrouwen ze zijn allemaal richting de obesitas dat kost een gods vermogen aan ziekte kosten straks
Re:
#225: - Wat heeft deze petite dan opgeleverd ? Ik vind het een kwalijke zaak dat er niet tegen opgetreden wordt.
Dat vraag ik me nu zo langzamerhand ook af.............