Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Beeindiging petitie
Re:
Bedankt voor deze petitie naar die persoon toe. we hebben met zijn alle nu indd het annimo gezien om zwarte piet te behouden, dat het O.M. hier niets mee gaat doen is ze zeer kwalijk te nemen!
Sommige mensen vragen zich af waarom dat de demonstranten wel in het nieuws komen en bijvoorbeeld deze petitie niet. Dit is om verdeeldheid te creëren onder de bevolking terwijl je in het kabinet hoort en met prinsjesdag dat we moeten proberen solidair met elkaar om te gaan. Maar door het beleid dat hun voeren zal het eerder op een burgeroorlog uitdraaien dan dat de solidariteit naar een hoger level wordt gebracht. Waarom dan ook reclamefolders en kranten zwarte piet nu vermijden in hun oplages? De media is één. Manipulatie is het. Ze denken dat hoe meer dat ze met roetveegpieten, regenboogpieten, blanke pieten of kanarie pieten gaan werken op de televisiezenders dat het sneller maatschappelijk geaccepteerd wordt. Verban de media.
Hier wordt je niets gevraagd. In dit land wordt je dat opgedrongen. De enige manier is opstand. Een petitie die voldoende handtekeningen heeft gehaald blijkt niet meer genoeg om er iets aan te doen. En dan nog durven te zeggen dat wij in een Democratisch land leven.
WAKE UP PEOPLE BEFORE IT'S TO LATE!
Jammer dat zij hier weer mee weg komt..
Zelfs in Curacao vieren ze het Sinterklaas Feest met zwarte pieten en dat gaat daar goed no probleem en absoluut geen racsime
Een vervolging hoeft voor mij ook niet maar ik kan zeggen dat ik het gevoel heb weggewuift te worden slavernij is vreselijk elk ras heeft het gedaan zo ook de africaanse stammen denk daarbij alleen maar aan de HUTU en de TUTSI stammen zij maken nog steeds slaven.
Vergeten hoeven en mogen wij het niet maar om nu alles daarmee te vergelijken vind ik te zot voor woorden moeten wij de duitsers dan maar weren en de spanjaarden niet te vergeten zo heeft iedereen wel iets of iemand wat pijn doet maar ondanks dat moeten we samen leven en elkaar respecteren ik eet geen vlees moet duitsland nu maar stoppen met het jachtfeest of het islamitisch geloof met het offerfeest wie ben ik om s lands traditie te bestrijden als ik daat moeite mee heb ga ik er niet heen.
Maar hier kan en mag het wel dat maakt mij boos waar zijn onze leiders in ieder geval niet achter ons.
Negerzoenen, en zwarte Piet moorkoppen en meer onzinnig geneuzel. Geniet liever van wat er wel is.
Met vriendelijke groetjes van,
Piet Zwarte
Hopende dat in maart 2017 diezelfde die wel mogen discrimineren zoals "mevrouw" simons een pin op hun neus krijgen, en dat er politiek afgerekend word.
ik heb u verhaal gelezen en dat er 45.000 handtekeningen waren gedaan dat zegt al genoeg wij willen zelf ook geen problemen
hebben over de Discussie van Zwarte Piet maar het gaat erom dat het een feest is voor onze kinderen en onze traditie die wij als Nederlanders willen behouden ook voor de ernstige zieken kindertjes daar blijf ik mij voor inzetten
vind wel dat Sylvana er makkelijk van afkomt door het OM zij heeft uitspraken gedaan op Facebook die niet kunnen ook via de media
daardoor waren de Nederlandse Bevolking erg teleur gesteld door haar uitspraken.
Vriendelijke groet
Corine de Jong.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Je initiatief en je opzet was goed! We hebben met z'n allen hopelijk een steentje bijdragen aan de bewustwording van de rol van de media in deze cultuur-marxistische samenleving.
.
We moeten ons niet laten kennen en doorzetten.zwarte piet moet blijven...
Haatzaaien
Zolang minister Ascher wil dat de meerderheid zicht aanpast aan deze minderheid, geef je figuren zoals SS card blanche om steeds verder hun zin door te drijven.