€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Anders krijgen de rijke alle zorg die nodig is en de arme krijgen niks meer of onvoldoende zorg.
Waarom niet bezuinigen op dure kankerbehandelingen die slechts een paar maanden levensverlenging opleveren en wel de mens extra belasten die te maken heeft met mensonterende aandoeningen?
Een brede maatschappelijke discussie zou de minister sieren!
de concequenties op langere termijn..worden niet meegewogen in de kosten plaatjes
het is van de zotte om alles bij de rechtgeaarde burger weg te halen, ga als overheid maar eens verstandiger en meer overwogen met de belastinggelden om. (denk maar aan een betuwelijn ,hoge snelheidslijn en de belachelijke hoge onderhoudskosten van een oosterscheldedam.) Zaken die enorm veel kosten en nog geen enlel nut hebben gegeven. Investeer die gelden maar in een stuk positieve hulp naar hen die het echt nodig hebben.
De rekening die ger[presenteerd zal worden door de gevolgen van het niet inroepen van zorg zullen vele keren duurder zijn en consequenties hebben voor de samenleving.
overheid dit doet.De g.g.z. is nog een veilige
haven voor mensen die het in de harde maatschappij
niet redden.Wordt mensen dit nu ook al afgenomen?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: private
ik vindt het schandalig hoe de mensen in de zorg worden uitgekleed ik heb al 17 jaar de gehandicapten zorg meegemaakt omdat mijn dochter gehandicapt is zo triest hoe zij in amsterdam woont ik ben al vanaf 2006 aan het vechten maar wat doe je tegen een grote instituut als dat schandalige cordaan en nou ben ik helaas zelf aangewezen op hulp vanwege jaren 15 jaar verkeerde medicijnen waardoor ik in het mentrum ben geraakt dus psygische problemen heb en zie wat wij aan het cak moeten betalen terwijl je ziek bent ik heb er geen woorden voor .
dit was mijn mening
This comment has been removed by the person who wrote it.
- de Geest
Ben Groeneveld; sociotherapeut Forensische Psychiatrie, Crisistelefoon Helpdesk For ACT Team en AFPN & Groepsbegeleider Logeerhuizen
| This discussion has been closed. |