€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De maatregel is discriminerend. Aandoeningen van een orgaan noemen we ziektes. Hersenen zijn volgens mij ook een orgaan. Kan iemand mij daarom uitleggen wat het verschil is tussen somatisch en psychiatrisch?
Daarnaast zijn bepaalde aandoeningen het gevolg van een traumatiserende kindertijd [lees systematische kindermishandeling en /of misbruik]Waarom moet het slachtoffer [CPTSS] die tengevolge van dit zijn aandoening heeft, betalen. In veel 'psychiatrische' gevallen is er dus sprake van een dader. Waarom worden daarop de kosten niet verhaald? Het is een stigmatiserende trap na.
de regering weet niet waar die mee bezig is, ik zelf ben patient bij een GGZ instelling en vind het van de zotte wat er staat te gebeuren ik weet van mezelf dat als ik nu een eigenbijdrage zou moeten doen ik nooit de hulp zou hebben gekregen die ik nu wel heb gehad en nog steeds krijg
groetjes Bianca
Vuk
daar helpen we niemand mee
Het is van de zotte!
Wie is er hier nou eigenlijk gestoord?
We houden al amper geld over om van te leven, omdat we door onze gebreken niet aan een fatsoenlijk inkomen kunnen komen. Het gaat niet lukken om van dat kleine inkomen ook nog eens psychiatrische zorg te betalen. Met andere woorden, we kunnen in de toekomst niet meer geholpen worden met alle gevolgen van dien.
Tsjee, ik moet er niet aan denken en ik kan nog moeilijk inschatten wat dat gaat betekenen. Het is nu al zo ontzettend moeilijk. Ik ben bang dat dit helemaal verkeerd gaat!!!
Dit gaat echt IEDEREEN AAN!!!
Als je wilt houden wat je lief is en waar je van afhankelijk bent, d.w.z. je mentale gesteldheid, dan zou ik het nu WEL TEKENEN!!!
Henk Roesink
ministersinkomen.
In en in triest in een land waar al zoveel wordt betaald voor de zorg!
Daarom stra ik achter deze petitie.
Kan mijn dochter niet betalen,ze is nu al overstuur.Ze woont begeleid en houd een klein bedrag over waar ze haar ziekenfonds premie en de eigen bijdrage van 220 euro en nog andere verzekeringen en telefoon en tv van moet betalen.Ze heeft de pech dat ze niet durft te fietsen dus zij moet alles met het openbaar vervoer. Hoe moet dit in de toekomst gaan.Misschien met de hoge snelheidstrein waar weer 300 miljoen euro bij moet.
| This discussion has been closed. |