€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ggz denhaag wat doe mens aan om eigen bijdrag tevraag
Afgezien van alle overduidelijke bezwaren die al door de GGZ verwoord zijn lijken de plannen me in strijd met de antidiscriminatiewet waaruit ik dit stukje gekopiëerd heb:
Volgens de WGBH/CZ is discriminatie wegens handicap of chronische ziekte verboden bij het aanbieden van werk, huisvesting, goederen en diensten.
Ik ben geen jurist, maar hier wordt toch duidelijk gesproken over handicap en chronische ziekte i.v.m. diensten (gezondheidszorg).
Als een arts uit welke discipline dan ook, vaststelt dat iemand ziek is en derhalve behandeling in welke vorm dan ook nodig heeft zou dat geen punt van discussie moeten zijn en ook niet of de ene patiënt daar wel voor moet betalen en de andere niet, dàt is mijns inziens discriminatie.
Ik ben afgekeurd en kan me financiëel geen juridische procedure veroorloven, maar het lijkt me dat hier wellicht een taak is weggelegd voor de GGZ en regeringspartijen (Roemer waar ben je???).
Verzekeraars zouden moeten fuseren tot drie in Nederland
Veel minder Raden van Bestuur/Raden van Toezicht en de daarbij gemaakte kosten b.v. secretariaat/Personeel enz.Dus geen samenwerking maar fuseren kosten besparen voor UW cliënten.
Ik heb er NIET om gebvraagd om ziek te zijn/worden Misschien wil schippers met MIJ RUILEN!! maar dan ook doorgaan en dus elke dag topsport beoefenen Want zo gaat dat als je ziek bent Elke dag weer
This comment has been removed by the person who wrote it.
Wat een armoede, wat een zorgen
Te veel bezuinigingen voor een kwetsbare groep die vaak familiaal ziektelast dragen.
Hoge eigen bijdrage ziektekostenverzekering
Hoge eigen bijdrage voor noodzakelijke medicatie
Geen aanspraak meer op PGB
Aanspraak op passend voortgezet onderwijs vrijwel niet mogelijk door een schandalige eis dat aantonen van integraliteit van psychiatrische problematiek moet blijken.
Bezuiniging op sociale werkplaatsen.
Bezuiniging op huishoudelijke zorg.
Gezinsinkomen staat vaak onder druk omdat ouders meer beschikbaar moeten zijn voor dit soort kinderen.
Of als je er zelf mee geconfronteerd wordt dat je vrijwel geen werk kan vinden.
De politiek veroorzaakt één groot moeras waar je in beland als je de pech hebt een psychiatrische aandoening te hebben of als je kinderen ermee belast zijn.
De politiek veroorzaakt een a-sociale samenleving keer op keer met alle bezuinigingrondes op deze mensen.
Dus een psychiatrische patient moet wel ziektekosten betalen maar heeft eigenlijk geen recht op behandeling.
Job te Pas
kinderopsycholoog
Den Haag
met manifest
zoals zoveel mensen ben ik het er niet mee eens natuurlijk.ik denk echt de de regering veel en veel meer geld kwijt zijn en er op straat veel en veel meer overlast komt en de politie veel en veel drukker word en geen tijd meer heeft voor andere zaken of nog erger er mensen sterven in een politie cel.nou dan klagen we de regering natuurlijk wel aan he en dan mogen ze dokken.
| This discussion has been closed. |