€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Eigen bijdrage GGZ
In de berekening van de kosten die patienten moeten maken is nog niet meegenomen dat je voor lab-controles en medicatie nog eens 170 euro (wordt zeker ook meer in 2012) aan eigen risico moet betalen.
Dus omdat de psychiatrie niet gewoon in het rijtje van neuroloog, dermatoloog, cardioloog staat moet je dubbelop een eigen bijdrage/danwel eigen risico betalen.
CHE
Veel cliënt zullen een bodemloze gat vallen. Dit heeft gevolgen voor de maatschappij. Misschien gaat uiteindelijk meer geld kosten dan dat het opleverd.
Schandalig!
Dus ben ik alsnog verplicht om naar de psychiater te gaan, wat nou als ik het niet meer kan betalen?
Ben eindelijk na jaren stabiel, wordt het dan maar zo kapot gemaakt door zo'n minister?
Zij mag mijn ziekte helemaal voor niets hebben en dan zien of zij dan deze bezuiniging ook doorzet.
Ik denk van niet, maar nu merkt ze er zelf niets van. En de mensen die het merken moeten haar inziens niet zo zeuren.
De maatschappij wordt steeds harder. De wat moeilijk, lerende en/of zoekende jongeren, vallen buiten deze harde maatschappij waar zoveel van deze jongeren verwacht wordt. Zij hebben laagdrempelige hulp nodig.
Met laagdrempelige hulp bedoel ik ook dat het zo min mogelijk kosten met zich mee moet brengen. IS HET AANTAL ZELFDODINGEN ONDER DE JONGEREN NIET HOOG GENOEG.
Laten we alsjeblieft inzien dat we moeten blijven praten,elkaar moeten blijven helpen en dat pillen alleen een dooddoender zijn.Daar hebben we o.a. GGZ bij nodig.
een verkeerde impuls en zeer demotiverend voor alle GGZ medewerkers die preventief en out-reachend werken. Straks de klinieken vol met BOPZ patiënten ! en dat is ook heel duur
| This discussion has been closed. |