Laat studenten in Durghorst blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat studenten in Durghorst blijven!.


Gast

#51

2014-06-03 17:03

Zie je de jonge bewoners eindelijk opbloeien en trots zijn op hun eigen stulpje en dan bedenkt Parteon dit weer. Er is altijd wat bij de woningbouwvereniging. Laat deze jongeren wonen waar ze nu wonen en gelukkig zijn en bedenk wat anders voor de verslaafden en daklozen buiten Krommenie. Er staan genoeg andere panden leeg buiten de woonwijken.

Gast

#52 stop die zogenaamde ex-verslaafde in bijgebouw van Noorse-balk, deze staat leeg, met alle voorzienin

2014-06-03 17:28


Gast

#53

2014-06-03 17:30

Dit is wel de slechtste locatie ooit gekozen voor de opvang van deze (methadongebruikende) daklozen ooit.
En dan ook nog even lekker laat pas laten weten zodat je er niets meer tegen kunt doen...
Laat Zaanstad hun eigen troep maar eens opruimen. Onze "rijke" dorp Krommenie betaald al genoeg aan dit malle "Zaanstad", als dank worden we nu dus opgezadelt met hun rotzooi en uitschot....

Gast

#54

2014-06-03 19:08

Ik ben in verwachting. En ik hoef niet te zien hoe drugsverslaafden straks me kind verslaafd maken!

Daar pas ik voor!

Laat ze maar lekker in een rehabilitatiekliniek afkicken!

Gast

#55

2014-06-03 19:21

Ik heb erg bezwaar dat er daklozen drugsproblemen en gedragstortenis er in komen wij hebben nu hele maal geen last van de studenten laat hun er gewoon in zitten je durft zo niet meer over straat te lopen ik heb zelf een dochter die verstandelijk gehandicapt is en kan haar zo niet meer buiten laten waarom moet er nu juist deze mensen in laat de studenten daar zitten ik zit er niet op te wachten om daklozen tegen te komen en vooral geen drukverslafte al die naalden en wat er nog meer bij komt en sorry ik teken dit graag

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-03 19:35



Gast

#57

2014-06-03 19:37

Nee bedankt. Liever studenten dan drugsverslaafden!

Gast

#58 Respectloos

2014-06-03 19:42

Waar moeten dit soort mensen dan worden geplaatst? Hutje op de hei? Dit is een probleem van de hele maatschappij, maar niet als het bij ons in de buurt is, toch? Egoïstisch om deze situatie zo te schetsen in een petitie. Niet alle mensen die op straat belanden kiezen daarvoor en ze uitsluiten lost al helemaal niets op! Misselijk makend om alle reacties hier te lezen, bah.

Enne, anti-kraak wonen = risico dat je per direct kan vertrekken. Dat weet je als je eraan begint. Blij wezen dat je voor de periode dat je hebt gewoond lage huur hebt kunnen betalen en toch woongenot hebt kunnen genieten. Niet zeuren wanneer je inderdaad moet vertrekken.

Gast

#59

2014-06-03 19:42

Laat ze maar in Wormerveer wonen in het ouden gebouw van noorsebalk plaats zat voor hun
WoesteWen

#60 Typisch weer wat voor Parteon

2014-06-03 19:53

Ze willen tegenwoordig niemand meer aan een woning helpen tenzij ze er dik op kunnen verdienen !

Gast

#61

2014-06-03 19:57

hallo ben zelf bewoner van de buurt ,en vind dat de studenten gewoon moeten blijven ,,deze studenten is een verijkking voor de buurt al die jonge mensen ,,en geven totaal geen overlast,,

Gast

#62

2014-06-03 20:06

al die jonge mensen ,die der net wonen ,en alles hebben opgeknapt die eindelijk een plekje hebben om te wonen ,,worden nu weer weggejaagt,,,zo ga je niet met mensen om.

Gast

#63

2014-06-03 20:06

Wij willen niet bang te hoeven zijn dat onze kids tussen de heroinespuiten of iets dergelijks spelen....
en mensen eruit gooien (studenten) op straat gooien voor wat schooiers die een zooitje van hun leven maken...te gek voor woorden dit!!!
maar ja hier in dit kloteland kan alles he!!! PISSED OFF

Gast

#64

2014-06-03 20:16

Moet je goed lezen nummertje #58 hier studenten moeten inderdaad rekening houden met de 28-termijn MAAR de omwonende zijn niet op de hoogte gehouden en de meeste zijn bang. Tuurlijk gun je de drugs verslaafden een onderdak maar er zijn meer lege ruimtes waar hun terecht kunnen en niet van hetopgeknapte ruimtes van de studenten het gaat hier voornamelijk om de reden dat hun eruit moeten.

Gast

#65

2014-06-03 20:53

Dit is welliswaar belachelijk! En te laat aangegeven! Drughorst zit naast een supermarkt etc, geen plek voor drugsverslaafden & daklozen
gast

#66 Re: Respectloos

2014-06-03 22:25

#58: - Respectloos

Zoals veel mensen aangeven, ligt deze locatie naast een bejaardenhuis en pal tegenover een winkelcentrum. Deze studenten betalen de gangbare prijs voor een studentenkamer in deze streek en dit is geen antikraak tarief. #58, ik ben erg benieuwd hoe jij gaat reageren als je buren van de ene op de andere dag drugsverslaafden worden en je daar dagelijks mee wordt geconfronteerd.. Er zijn betere locaties om deze mensen op te vangen en daar blijf ik bij.


Gast

#67

2014-06-04 04:50

Doorzetten!Laat het fatsoenlijk blijven in onze buurt!

Gast

#68

2014-06-04 06:54

belachelijk dit nederland van de regels

Gast

#69

2014-06-04 07:25

Hoewel ik begrijp dat verslaafde ook recht op woonruimte hebben,vind ik Durghorst een prima plek voor studenten . misschien is er plek voor de verslaafde in de buurt van de woning van de directeur van parteon,(een goede oplossing)

Gast

#70

2014-06-04 09:02

Dit is absoluut niet tolerabel.

Gast

#71

2014-06-04 09:41

Het gaat hier over tijdelijke opvang, 3 maanden, dus huidige bewoners eruit, daklozen er in als die weer terug kunnen naar hun verbouwde woonruimte zullen de kamers naar alle waarschijnlijkheid weer verhuurt worden aan studenten en mensen die door omstandigheden geen andere woonruimte kunnen krijgen/betalen. Voor deze tijdelijke actie is naar mijn idee toch wel een andere oplossing te bedenken.

Gast

#72 Re: Respectloos

2014-06-04 11:50

#58: - Respectloos

Dan neem jij er toch lekker een paar in huis........

 


Gast

#73

2014-06-04 11:58

Ik vind dit een goede petitie laat de studenten blijven. Er zijn lege panden zat in zaandam laat de daklozen, daarin zolang er staan panden zat leeg, en ook niet midden in een dorp, er is al ellende genoeg. En lege kantoor panden die al jaren leeg staan doe daar dan wat nuttigs mee,!!!!!

Gast

#74

2014-06-04 12:27

Waarom, dit is te gek voor woorden, weer de studenten. Waar moeten zij nu wonen ?

Gast

#75

2014-06-04 12:38

Ongehoord en onzorgvuldig, maar wel de bekende werkwijze van deze gemeente. Waardeloos, dus.
Sterkte en dat het er maar niet van mag komen.