*Teken* voor een vangnet van ouders met ernstig zieke kinderen.

gespreksavonden

#51 Re:

2015-04-16 14:08

#26: -  

KLopt, dat is inderdaad een zorg die steeds terugkwam .. . daarom heeft "ons steentje" voorgesteld in UZ leuven om gespreksavonden te houden met ouders. Het is wel zo dat daar een psychologe bijzit. 


Gast

#52

2015-04-21 14:49

Ben zelf ouder van 2 zonen met een ernstige/levensbedreigende aandoening

Gast

#53

2015-05-26 10:35

heb zelf mijn broer moeten loslaten op 28 jarige leeftijd nu 5 jaar geleden, hij was geboren met een ongeneeslijke hartaandoening
Dirk Verheyden

Gast

#54

2015-08-26 14:47

Freedom Van Camp zat vorig jaar in mijn klas. Ik was zijn juf. Zijn mama bracht me enkele dagen geleden op de hoogte van zijn ziekte. Freedom en ik konden het goed vinden met elkaar en dan schrik je wel en ben je zelf ook begaan met hem. Ik heb gehoord dat die mensen dankzij jullie goed geholpen worden. En daarom teken ik de petitie.
Mijn zus heeft een kindje gehad met kanker. Mijn nichtje is gelukkig genezen. Maar dat was een hels jaar voor iedereen qua opvang van het zusje, financies, gewoon al zware stress omdat je dit overkomt als familie en telkens die onzekerheid...Ik kan me van de impact op het gezin van Freedom wel iets voorstellen dus. Ik denk dat het gezin van mijn zus ook heel dankbaar was geweest als het zoveel hulp had gekregen! Zulk initiatief als jullie vzw moet dus gesteund worden!
We komen met de collega's ook zeker naar de benefiet op 10 oktober!

Gast

#55

2015-12-18 06:59

Vrienden van ons hebben een dochtertje met kanker. Zij wezen ons er op hoe belangrijk dit soort van initiatieven is.

Gast

#56

2016-10-30 10:36

Als ik op de een of de andere manier kan helpen waarom niet. Niemand vraag om ziek te zijn, tenminste als je gezond leeft, Het is zowel voor de kinderen en zeker voor de ouders, moeilijk als men ziet dat hun kindje door ziekte geen normaal leventje kan leven, spelen en ravotten zoals andere kinderen. Respect.