*Teken* voor een vangnet van ouders met ernstig zieke kinderen.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie *Teken* voor een vangnet van ouders met ernstig zieke kinderen..
Sven |
#1 Prioriteiten:2014-05-11 13:13Elk kind is belangrijk, neen het belangrijkste in je leven, of zou dat moeten zijn. Een kind zou niet ziek mogen worden en zou alle kansen moeten kunnen krijgen om zich te ontwikkelen. Daarom is tijd samen onbetaalbaar en moeten daar mogelijkheden voor komen. Veel succes met de actie! |
Gast |
#22014-05-11 13:23een kind dat vecht als een leeuw moet ten allen tijden mensen, mama, papa rond zich kunnen hebben die alles voor hem of haar betekenen, personen die veiligheid geven en vertrouwen schenken, mensen die mee vechten. Dit zonder alle extra rompslomp en financiële en administratieve zorgen. Tijd om er te kunnen zijn en mogen zijn. |
![]() Anonymous |
#3 Re: Prioriteiten:2014-05-11 13:59Hartelijk dank Sven, voor je bericht! |
Gast |
#42014-05-11 14:32Samen met vzw Ons Steentje moeten we er voor zorgen dat de zieke kindjes al de aandacht en middelen kunnen krijgen die ze nodig hebben. Mama en papa zouden altijd bij hen moeten kunnen zijn zonder dat zij extra zorgen moeten maken over papierwerk en extra centjes. |
Gast |
#52014-05-11 14:48vind het erg voor de families die met deze dingen worden geconfronteerd. Ik heb een dochtertje van 3 maanden en moest er met haar zo iets voor hebben. zou ik ook zo veel steun willen krijgen. hou jullie sterk voor jullie kindjes die ziek zijn. groetjes en knuffel van Sindy |
Gast |
#62014-05-11 15:04Ik hoop het zelf nooit nodig te hebben maar volgens mij is het echt nodig |
Gast |
#72014-05-11 15:59Een prima idee. Ook de ouders van KleinePrins kinderkankerfonds in Limburg lopen tegen dit probleem aan. |
vzw "Ons Steentje" |
#8 Re:2014-05-11 16:19Beste, we hebben dan ook een tweede gesprek met hen komende Vrijdag. Samen met nog enkele andere vzw's kunnen we zorgen voor dit vangnet. |
Gast |
#92014-05-11 16:56IK VIND DAT OUDERS VAN ZWAAR ZIEKE KINDEREN MEER RECHTEN ZOUDEN MOETEN KRIJGEN , om eens met hun kind ook andere toffere,leukere & ontspannende momenten te kunnen delen ... |
Gast |
#102014-05-11 17:24Geloof ons, het is superzwaar als je dit meemaakt. Gelukkig hebben wij supervrienden en familie die benefiets organiseren voor ons. Maar ze kunnen dit ook niet blijven doen. Ik hoop echt dat er verandering in komt!! Veel succes!! |
Gast |
#112014-05-11 18:23Hoedje af voor mensen die deze en andere organisaties ondersteunen. |
Gast |
#122014-05-11 19:12Beste, We kunnen zo'n initiatief alleen maar toejuichen. In 2006 werd bij ons dochtertje Stiene leukemie vastgesteld en werd behandeld in het UZ Gent. Het vraagt als ouder al uw energie om uw kind bij te staan en te verzorgen tijdens hun behandeling. De papierwinkel die er bij komt valt erg zwaar. Fijn dat jullie de ouders helpen en op die manier de paperassen wat verlicht. Veel succes met jullie prachtig project. |
Gast |
#142014-05-11 23:23Dikke duim op! ... vind ik een super goed plan waardoor ik deze petitie heel graag teken xxx |
Gast |
#152014-05-12 08:52Ouders met zieke kinderen moeten meer financiele bijstand krijgen! |
Gast |
#172014-05-13 07:58Heel veel succes gewenst met de petitie voor een absoluut goed doel. Wij hadden geluk: een groot sociaal vangnet, begripvolle werkgevers en goede verzekeringen... Niet iedereen is dat gegeven en dat kan eigenlijk toch niet. Als je kind ernstig ziek is, is er maar 1 plaats waar je wil zijn... In naam van ons Harte (voor altijd 6) en in naam van alle kindjes die moeten vechten tegen een ernstige ziekte wens ik jullie veel draagvlak en draagkracht toe, en veel stemmen, heel veel stemmen... Chapeau! |
Gast |
#182014-05-13 18:55Deze maatschappij schenkt teveel aandacht aan productiviteit, winst,... Hoeveel mensen/kinderen moeten nog uit de boot vallen en in de armoede belanden alvorens deze maatschappij aandacht schenkt aan mensen met beperkingen? |
Gast |
#222014-05-15 06:54Ieder kind die zwaar ziek is heeft continue de steun nodig van een ouder en ik vind het verschrikkelijk dat een kind alleen moet zijn tijdens het vechten! Veel sterkte allemaal! |
Gast |
#242014-06-03 19:37hopelijk komt er een vangnet want de ouders van ERNSTIG zieke kinderen moeten heel wat doorstaan . |
Stop de cancel culture aan de Universiteit Antwerpen
STOP DE SLOOP VAN HET SPOOKSLOT!
Meerderheidsdemocratie is ware democratie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitiePopulairste petities in de laatste 7 dagen
streptokokken test aanbieden bij zwangere vrouwen
7 juni 2020 is ons 1e kindje plotseling overleden in mijn buik met precies 41 weken zwangerschap. De volgende dag, 8 juni, is Nino geboren. Altijd waren alle onderzoeken goed, en Nino en ik maakten het altijd goed. 3 weken later kregen wij uit de onderzoeken van de navelstreng, te horen dat er een zeldzame vorm van streptokokken B gevonden was. 1 op de 5 zwangere vrouwen is draagster van GBS (streptokokken B groep) maar die krijgen dan klachten, zoals koorts tijdens de bevalling, langdurig (72uu
Gemaakt: 2022-03-01 Statistieken
Tijdsperiode | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 25808 | 22856 |
7 dagen | 662 | 517 |
Wij willen Meneer Daan terug!
Meneer Daan is op non-actief gezet. Over het hoe en waarom wil de scholengroep niet communiceren. Men wil koste wat het kost onze directeur weg, ongeacht wat de gevolgen zijn voor de school. Ze vergeten blijkbaar dat deze school bijna ten dode opgeschreven was en allesbehalve een goede naam had. In al die jaren is onze directeur blijven geloven in Klavertje Vier. Dit resulteert jaar na jaar in een stijgend aantal leerlingen. Alles wat Daan doet, gebeurt enkel en alleen om de school - en de leerl
Gemaakt: 2022-08-09 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 608 | 599 |
7 dagen | 183 | 182 |
Stop de plunderingen op begraafplaats Jonkerbosch !!
Meer beveiliging op begraafplaats Jonkerbosch
Gemaakt: 2022-08-09 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 222 | 222 |
7 dagen | 99 | 99 |
fontein voor zuurstof in de held in vinkhuizen
Elk jaar sterft er een aantal grote karpers door zuurstof gebrek, die erg belangrijk zijn voor de sportvissers in vinkhuizen en omstreken. Maar voornamelijk is het belangrijkste dat het water schoon blijft de vissen die maken de bodem schoon en houden de waterkwaliteit op pijl zonder zuurstof in het water word dit lastig voor de vis om te overleven. Dit is al op te lossen door middel van een fontijn. Door de fontein komt er zuurstof in het water en kan de vis weer ademen tijdens het warme weer!
Gemaakt: 2022-08-14 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 56 | 56 |
7 dagen | 56 | 56 |
Help onze Indische loopeenden te blijven in onze volkstuin!
Een ecologisch verhaal over Spik & Span, onze Indische loopeenden. Teken onze petitie en help Spik & Span om te blijven in onze volkstuin! 1 jaar geleden kregen wij toestemming van het bestuur van vzw De Tuinvrienden Banneux in Hasselt voor het houden van 2 Indische loopeenden in onze volkstuin. We zouden dan na 1 jaar evalueren om te zien of dit een geslaagd project zou worden en of we de eenden verder mochten houden. Jullie moeten ook weten dat wij pro ecologisch tuinieren zijn
Gemaakt: 2022-08-17 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 52 | 50 |
7 dagen | 52 | 50 |
Geen opvangdorp in de Eikstraat in Oostakker!
Dat de oorlog impact heeft op de mensen van dat land en dat er plaatsen dienen te zijn om vluchtelingen op te vangen is een feit. Maar dat buurtbewoners niet op voorhand aangesproken worden of zij het wel zien zitten om ineens 600 vluchtelingen naast hun deur te hebben geeft een wrang gevoel. Na alle zaken die het lokale bestuur van de stad Gent de randgemeente al hebben aangedaan, komt er nog maar eens een harde dobber aan. Mensen vragen zich af waar het bestuur van het stad Gent mee bezig is e
Gemaakt: 2022-08-18 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 39 | 49 |
7 dagen | 49 | 49 |
Wet tegen pesten.
Zoals velen wel weten is pesten een ernstig probleem onder kinderen/jongeren, maar ook bij volwassenen. Pesten komt voor in alle leeftijden en lagen van de samenleving. En pesten kan leiden tot persoonlijke of psychische problemen. Denk hierbij aan, zelf gaan pesten, eenzaamheid, angststoornis, burnout, depressie, en denk in het ergste geval ook aan zelfdoding. Alleen al onder tieners sterft er minimaal 1 tiener per week aan zelfdoding. Een groot deel hiervan is direct of indirect gevolg van pes
Gemaakt: 2022-07-08 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 470 | 455 |
7 dagen | 49 | 48 |
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
Alleen omdat mijn ouders de enige loempiakraam in Rotterdam Centrum zijn die halal voedsel verkopen en geen varkensvlees producten verkoopt, wil de Gemeente Rotterdam mijn ouders weg hebben van hun standplaats op het Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum, waar zij al 20 jaar lang staat. Mijn ouders hebben het recht om halal voedsel te verkopen. Mijn vader en moeder zijn al jarenlang zelfstandig ondernemer en Maurice Meeuwissen van de PVV kan ons niet verbieden voor halal voedsel, waar juist vee
Gemaakt: 2020-06-30 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 19738 | 18927 |
7 dagen | 47 | 42 |
Gedeeltelijke sluiting SEH LangeLand Ziekenhuis
Vandaag is het bericht naar buiten gekomen dat de SEH van het LLZ tijdelijk gaat sluiten van dinsdag 08:00 tot vrijdag 08:00 uur. Van 2 Augustus tot 1 Oktober.Dit omdat het LLZ de bezetting niet rond krijgt. Dit kan natuurlijk niet, wij die in Zoetermeer (en buiten Zoetermeer) wonen moeten gewoon naar de SEH kunnen gaan als dat nodig is.
Gemaakt: 2022-07-25 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 1105 | 1099 |
7 dagen | 45 | 45 |
Afgesloten hondenpark winterswijk
Geachte burgemeester en gemeenteraadsleden, Graag zouden wij in Winterswijk een afgesloten hondenpark(en) realiseren. Er zijn al jaren initiatieven en ideeën bij u aangedragen helaas tot nu toe zonder resultaat. Ik ken Winterswijk als een prachtig dorp dat de laatste jaren heel erg op de goede weg is qua inrichting en infrastructuur. Zoals veel vakantiegangers zeggen , het gemoedelijke van een dorp met stadse faciliteiten. Helaas ontbreekt het aan faciliteiten voor honden. Onder vele hondenei
Gemaakt: 2022-07-11 Statistieken
---|---|---|
Alle periodes | 246 | 245 |
7 dagen | 45 | 45 |