Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.


Gast

#126

2014-02-09 09:29

Het is niet alleen onrechtvaardig omdat wij al jaren aan rekeningrijden doen via de belastingen op onze benzine en diesen, maar het is ook nog eens een schending van onze privacy omdat het kastje dag en nacht kan zien waar en wanneer je rijd, dus mensen die bv naar parenclubs gaan, af en toe naar Maastricht om een jointje te gaan halen, of mensen die een ander klein geheim hebben waarvan men liever niet weet dat de maatschappij er achter komt, awel vanaf nu zal het geen geheim meer zijn, ergens zal iemand het weten en eventueel ook tegen je gaan gebruiken.
pieke1

#127 Re:

2014-02-09 09:33

#6: -

gij hebt gene auto of rijbewijs zeker


Gast

#128

2014-02-09 09:37

we betalen al genoeg.en als je niet kilometers rijd dan ook nog betalen. NEEN

Gast

#129

2014-02-09 09:38

onbeschrijfelijk hoe dat ze de arme mensen uitmelken

Gast

#130

2014-02-09 09:40

Dat ze de buitenlanders doen betalen
in plaats van wekende mensen
Dirk P
Gast

#131 corrupt politiek belgie

2014-02-09 09:42

Ik hoop dat iedereen deze petitie tekent, nu betaal ik 220 straks 1350 euro dan mogen ze mijn uitstapjes naar andere steden vergeten (koopkracht enz verminderd) blijf ik thuis en straffen ze mij, om nu al 40 jaar gewerkt en belastingen te hebben betaald ik ben 54 jaar en ze zullen mij doen werken en betalen tot mijn 62, bedankt aan alle politiekers en het corrupte belgie.

Mijn stem gaat naar extreem rechts niet omdat ik zo ben maar uit protest en omdat dit de enige prik is dat ze voelen


Gast

#132

2014-02-09 09:45

Alsof er nog niet genoeg in onze zakken gezeten wordt met deze belastingregering...

Gast

#133 Re:

2014-02-09 09:46

#131: -

Dankzij de communistische dictatuur van CD&V en SPa

Luc

#134

2014-02-09 09:50

Genoeg gestolen van ons. dievenbende.
Het is de hoogste tijd voor harde acties
Het uitpluimen blijft gewoon doorgaan , logisch als er geen reactie komt.
En laat jullie geen zand inde ogen strooien met woorden als "verkeersveiligheid
Milieu, enz....." Dit draait enkel en alleen om de poen.
Denken jullie echt dat er ook maar een politieker wakker licht van het
Feit dat er dagelijks doden vallen???
Naïeve mensen wordt eens wakker en reageer!!!
Ps bij de Walen staat de teller al op 67000 dus vlamingen
Kruip uit uw schapenvel en wordt de wolf.


Gast

#135

2014-02-09 09:52

Hopelijk haalt het iets uit, want dit gaat niet over het fileprobleem, maar gewoon om geld!!

Gast

#136 Re:

2014-02-09 09:54

#119: -

Dan krijg je meer; dankzij het pamperbeleid voor diegenen die niet willen of zogezegd niet kunnen (medical shopping op kosten van de sociale zekerheid) worden de werkende slaven uitgemolken  ; werken en sparen wordt bestraft om het lui kiesvee van CD&V (=ACW) en SPa in de watten te leggen. Christelijk en democratisch is anders


Gast

#137

2014-02-09 09:58

En wie wordt hier weer het meeste mee geraakt? de Mensen die de moeite doen om te gaan werken. En nog eens extra de mensen die veel moeite moeten doen om op hun werk te geraken en een job aannemen om toch werk te hebben en niet te moeten 'teren' op de werkloosheid. Zo wordt het verschil tussen werkloos zijn en gaan werken financieel nog kleiner. en zich dan afvragen hoe het komt dat de werkloosheid stijgt......

Gast

#138

2014-02-09 10:02

Waarom moet de gewone burger altijd kind van de rekening zijn, wij hebben het als kleine burger al moeilijk genoeg om al onze opgelegde (taksen)rekeningen te betalen

Gast

#139

2014-02-09 10:03

Waar is onze democratie naartoe? We betalen al meer dan genoeg belastingen zonder dat we nu ook nog voor het gebruik van onze zelf betaalde wegen moeten betalen om die te mogen gebruiken om te gaan werken zodat ze weer belastingen kunnen innen... En wat gaat er gebeuren met de buitenlanders die gebruik maken van ons wegennet... vallen die WEER buiten de rekening?

Gast

#140

2014-02-09 10:03

Ik rijd elke dag 110 km heen en terug van mijn werk.

Gast

#141

2014-02-09 10:03

stop met het pluimen van de mensen

Gast

#142

2014-02-09 10:04

tzijn allemaal verborgen trucken om de werkende mens nog meer belastingen te betalen al die profiteurs moeten der uit vooral de doppers en de langdurig zieken die niet ziek zijn en doppers die niet willen werken!!!! daar kan al heel veel gespaard worden en dan nog een die koning en al ze aanhangsels geeft ze de dubbele pre van een werkmens en tis ook al meer dan genoeg!!

Gast

#143

2014-02-09 10:04

Nog meer belasting ,en de regering gaan zij ook betalen bij hun verplaatsing met chauffeur
"Weer nen druppel"

#144 Rekeningrijden in België

2014-02-09 10:05

Ons land is een doorvoerland. Laat iedereen die ons land wil bezoeken of doorkruisen, betalen net zoals iedereen doet in Zwitserland. (We zagen er wel eens over maar, als we daar willen zijn doen we dat ook. Anders blijven we er weg.)
En willen ze niet betalen dan zoeken ze andere oplossingen, of ze blijven weg, of nemen het openbaar vervoer, diepen de schelde uit, zetten de ijzeren Rein weer op poten, enz… . Er zijn oplossingen genoeg! “Daar moeten wij niet extra worden voor BELAST!”
Tevens zal het onze wegen ontlasten … minder stuk gereden wegen en minder files, waarvoor wij nog EXTRA autostrades zouden gaan aanleggen, ook nog eens met onze centen voor dat verkeer. Het zouden meerdere vliegen in 1 klap zijn. Nu lijkt het wel of "WIJ GOED ZOT ZIJN!"
En moeten wij dat vragen aan … de Nederlanders, … of de Duitsers, … of de Fransen of zij dat goed vinden? NEEN !!! Ieder in zijn eigen land baas. Zo zou het moeten zijn en zo doen zij het ook!


Gast

#145

2014-02-09 10:06

deze heffing komt, privevervoer, gaat alleen weer betaald worden door loontrekkende. Wie een bedrijfswagen heeft zal deze zoals gewoonlijk mogen gebruiken tijdens zijn prive verplaatsingen en de rekening zal betaald worden door de werkgever. Of gaat men dit aan banden leggen ?????

Gast

#146

2014-02-09 10:06

Mooie petitie

Gast

#147 Hoeveel jobs zal dit kosten?

2014-02-09 10:08

Professioneel ben ik 70.000 km per jaar op de baan.
Misschien blijfik in de toekomst beter thuis
Klanten bezoeken, prospekties doen zit er niet meer in...
Hoeveel jobs staan hiermee op de wip?
Dirk P

#148 Re: ik ben ...

2014-02-09 10:09

#134: Luc -

Ik ben het volkomen met U eens Bedankt voor Uw inzet.

Dirk


Gast

#149

2014-02-09 10:09

Hoe gek kan het nog zijn, taksen betalen op diesel, benzine, taksen betalen voor je wagen en nu nog betalen voor te mogen rijden voor je werk of voor een uitstapje.
Wat zullen ze nog uitvinden om de werkende man te straffen.
Misschien eens nakijken hoeveel buitenlanders onze wegen gebruiken en waardoor wij meer en meer in de file's staan. Wij zullen wel betalen voor hen.
En hoe zit het met het openbare vervoer, slechter kan niet.

Gast

#150

2014-02-09 10:11

Blijven politici nu denken dat mensen voor hun plezier in de file gaan staan? Iedereen die 's morgens/'s avonds in de spits staat, doet dit omdat hij geen beter alternatief heeft.