Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.


Anonymous

#1

2014-02-07 13:18

Trop is te veel! De bedoeling is om de buitenlandse transporteurs te laten betalen en niet de Belg die op de dag van vandaag al genoeg taksen betalen!

Gast

#2

2014-02-07 14:38

de werkende mens die in vele gevallen niet zonder auto kan (ploegenarbeid bvb) en geen of ontoereikende verbinding heeft naar zijn werk word alweer eens uitgemolken , maar het belastingsgeld langs ramen en deuren buitensmijten ( banken, koningshuis, CEO's, griekenland enz) dat kan wel
Monkey land

#3 Wanneer is het onze beurt

2014-02-07 15:13

Wij Belgen zijn veel te braaf.we slikken alles en knikken maar!
Iedereen zit thuis te klagen over onze ministers en regeringen, die ons dagelijkse bestoken met nieuwe belastingen en dwaze wetten!
Dit alleen om hun zakken te vullen en ons beter te kunnen controleren.
Wij leven niet in een vrij land, maar een dictatuur! ( zie Rusland, Noord Korea,...)
In andere landen gaan de mensen op straat en laten Hun stemmen horen.
Vergeet niet dat de bevolking de macht in handen hebben.
Daarentegen, criminelen, meestal komende uit het buitenland, worden onmiddellijk vrijgelaten, door plaatsgebrek, onvoldoende ellementen, procedure fouten,etc...
Hoelang nog, hoelang moet dit nog doorgaan?
Binnenkort zullen wij geen geld, huis, werk,vrijheid meer hebben....

Gast

#4

2014-02-07 15:36

We zijn al deze belastingen meer dan beu,er zijn andere manieren om aan geld te geraken,de overvloed aan allochtonen verminderen bvb

Gast

#5

2014-02-07 16:24

btw op wagen,autotaks, benzinetaks, keuringstaks, inverkeerstellingstaks, parkeergeld, btw op verzekering en herstellingen en nu nog bijleggen om te mogen rijden!

Gast

#6

2014-02-07 16:24

Vind dit een goed initiatief

Gast

#7

2014-02-07 16:25

Het zou mij 5 euro per dag of 100 euro per maand zijnde 1200 euro per jaar kosten om te gaan werken ik kan geen openbaar vervoer nemen naar mijn werk want dan moet ik drie keer overstappen en ben ik 2 uur onderweg voor 37 km. Zij die niet werken en thuis liggen te wachten op hun dopgeld hebben dan meer per maand als ik.

Gast

#8

2014-02-07 16:36

1 de overheid zal ons terug 1000 euro laten betalen voor de installatie van dat systheem in de auto.
2 jaarlijks zullen ze beetje per beetje de kilometerprijs omhoogtrekken nooit zal het goedkoper worden
3 alleen rijken zullen er geen probleem met hebben
4 de auto is een symbool voor vrijheid
5 als dit wordt goedgekeurd, dan betalen we ons blauw,
6 autorijden wordt onbetaalbaar voor de werkende mens, zelfs voor zelfstandigen.
7 laat je niet meer uitmelken mensen genoeg is genoeg

Gast

#9

2014-02-07 17:12

Ik heb deze petitie ondertekend omdat het eens te meer weer een extra belasting voor de hardwerkende mens, die al meer dan genoeg uitgemolken wordt.

Gast

#10

2014-02-07 18:18

ik betaal nu al meer dan 300 euro aan brandstof per maand, enkel om te kunnen gaan werken! Onze heren ministers hebben de werkplaatsen dichterbij gesloten! nu krijgen we er dit nog bij! Voor mij is de maat vol, als dit erdoor komt dan stop ik met werken en wordt profiteur van de staat. Geen kosten meer en ik hou maandelijks meer over! Als er beslist wordt om het land plat te leggen doe ik mee! TROP IS TEVEEL!!!

Gast

#11

2014-02-07 18:59

De melkkoe is leeg!

Gast

#12

2014-02-07 20:25

Als dit erdoor komt, verkoop ik de boel en ben ik weg... genoeg betaald... we houden al zo goed als niks meer over van ons loon... en voor wat? Dikkenekken en profiteurs worden er van betaald...
Het enige dat iets kan uitmaken is allemaal op 25 mei blanco stemmen en ze laten voelen dat het ons tegensteekt. De burgers moeten terug leren opkomen voor hunzelf! WIJ ZIJN HET BEU, BRUSSEL: BEGIN EERST MET ZELF TE BESPAREN!

Gast

#13

2014-02-07 21:12

Hopelijk komt dit er niet. We betalen al genoeg.

Gast

#14

2014-02-07 21:15

Misschien is de tijd gekomen om te laten zien dat we niet meer met ons laten sollen. Misschien één dag gewoon allemaal , en overal tegen 30 per uur rijden. Winkels worden niet bevoorraad, verkeer loopt 200 % strop en één dag niet gaan tanken. en anders allen op naar Brussel en daar de ring blokkeren.

Gast

#15

2014-02-07 21:16

ofwel betaal je wegentax ofwel betaal je tol maar niet beide

Gast

#16

2014-02-07 21:47

goed initiatief; eindelijk wat verzet

Gast

#17

2014-02-07 21:51

-

Gast

#18

2014-02-07 22:23

Get a life vuile profiteurs!!! Ne mens da hele dagen thuis zit te leven van den dop en trekt geld terug van de belastingen en ne hard werkende mens zou als maar meer belastingen en zo moeten betalen. Als die politiekers eens de helft van hun loon zouden afstaan dan zouden we al miljoenen kunnen besparen. En waarvoor betalen wij? Om te zien dat al ons geld op straat gegooid wordt of naar het buitenland vertrekt. 1 dag de boel plat leggen is niet genoeg mensen. We moeten de harde aanpak nemen en eens enkele weken de boel plat leggen zodat ze eens voelen wat ze zouden zijn zonder ons.

Gast

#19

2014-02-08 05:28

Hoe kan je uw uren aanpassen als je moet werken en de kinderen naar school doen?
Dat ze eerst eens leren sparen i.p.v. nieuwe belastingen te heffen.
Voor de consument zal dit dubbel wegen want het bedrijfsleven zal die kosten ook doorrekenen!!!

Gast

#20

2014-02-08 06:43

Ik denk dat we al genoeg belastingen betalen, dat de mensen die ons grondgebied betreden betalen is ok, maar niet de Belg zelf! We betalen al genoeg!!!!

Gast

#21

2014-02-08 08:11

Een torenhoge extra belasting voor de gewone man die het dubbele tot zelfs viervoudige kan kosten van wat men momenteel aan verkeersbelasting betaalt. Met dank aan CD&V en PS. Tot op 25 mei.

 


Gast

#22

2014-02-08 09:00

Wat gaan ze doen met mensen zoals wij thuisverpleegkundigen, die hele dagen onderweg zijn en vooral in die piekuren om anderen te verzorgen?! Moeten wij dit dan door rekenen aan de patiënten??? Mensen met een pensioentje, die niet anders kunnen dan zorg aannemen omdat ze anders niet meer thuis kunnen blijven?

Gast

#23

2014-02-08 10:34

Wat een shit is da hier! De mensen gaan mogen opkomen in dit land!
Ministers gaat dat niet betalen ze en een werkende mens die een auto nodig heeft
Voor te gaan werken moet meer en meer gaan betalen! Goed voor de economie ofw???

Gast

#24

2014-02-08 12:04

Waarom wordt 'de gewone werkmens' gestraft die met de auto MOET gaan werken wegens geen deftig openbaar vervoer?
23 km = 1u50 min met De Lijn

Gast

#25

2014-02-08 14:53

vind ik onverantwoord voor mensen met een superlaag inkomen zoals ik !!!!