Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / Blijf ons helpen met nieuwe ondertekenaars!! / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-03 16:21

Ik vind het zeer vervelend dat deze petitie op een site staat waarin vrouwen zich presenteren voor weet ik wat ... daar heb ik net zo'n hekel aan als aan nachtvluchten. En het is even ongevraagd, brutaal eigenlijk.
Jos van den Putte

Gast

#2

2014-02-03 16:22

Ik vind het zeer vervelend dat deze petitie op een site staat waarin vrouwen zich presenteren voor weet ik wat ... daar heb ik net zo'n hekel aan als aan nachtvluchten. En het is even ongevraagd, brutaal eigenlijk. Ze zijn net zo min weg te krijgen als die vliegtuigen.
Jos van den Putte

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-02-03 16:25



Gast

#4

2014-02-03 19:41

Heel goed dat dat deze actie groep in opstand
is gekomen want Brabant is in de folders een
prachtige natuur provincie Maar de provinciale
staten vernietigen de natuur op alle tereinen
ongebreidelde luchtvaart (lawaai) veeteelt (te veel dieren, wegen (ruit)

Gast

#5

2014-02-03 21:23

Geachte petitie24. Hopelijk komt er een definitieve wetgeving? Zijn we voor lange tijd van voortdurende veranderingen af.? Veel succes. Een ondertekenaar..

Gast

#6

2014-02-04 18:41

Tip. Breng het nogmaals aan het licht in de kranten.

Gast

#7

2014-02-05 14:39

Alders, de regering en de luchthaven hanteren de 'salami techniek'. Dat houdt in dat zij over langere periode, beetje bij beetje, elke gemaakte afspraak overtreden en oprekken. Doen alsof bewoners en belanghebbende inbreng mogen hebben, om zo alleen hun eigen doelen en belangen te bereiken. Tegenstanders daarmee monddood en moe maken. Want kleine stapjes worden op langere termijn sneller getolereerd.
Actiegroep geenvluchtennaelven
De auteur van deze petitie

#8 Re:

2014-02-18 14:07

#2: -

geachte heer van der Putte.

 

Wij beschikken helaas niet over de middelen om deze petitie reclamevrij te maken en hebben er ook geen invloed op, welke reclame er verschijnt. We zijn afhankelijk van deze site, omdat die gratis is, voor ons doel prima werkt en zeer toegangkelijk is. Helaas kunnen zij dan alleen geld verdienen met reclame om de site in de lucht te houden. Dat leidt helaas ook soms tot reclames die ondertekenaars onwelgevallig zijn, hetgeen wij betreuren, maar niet kunnen veranderen.

 

We hopen dat U daar begrip voor heeft, en ons toch blijft steunen.

Met vriendelijke groet


Gast

#9

2014-02-27 12:47

Dat woord voorlopig moet weg, vervangen door NOOIT!

Gast

#10

2014-02-27 14:45

Schrijf een reactie

Gast

#11

2014-02-28 08:32

Helemaal mee eens