YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.

Woefke los

#201 Tomorrowland

2014-02-02 09:27

Ik dacht dat deze petitie pro Tomorrowland is. Heeft toch niets te maken dat er mensen zijn die de schorre als hondenweide beschouwen.
Gast

#202 Honden in schorre

2014-02-02 09:29

Honden uitlaten in de schorre hoort niet en zeker niet los,als je er gaat wandelen kom je altijd los lopende honden tegen.Sorry maar dat kan niet als er mensen zijn die er bang van zijn.Dan krijg je reactie van (hang jij aan een leiband,ik denk het niet dus mijn hond ook niet)en de stronten blijven ook liggen want ze lopen hun hond ook niet achterna.Sakkeren kun je altijd in het leven.Yes voorTML

Gast

#203 Pro Tomorrowland

2014-02-02 09:38

Laat boom nu eens op de kaart liggen,de meeste mensen hebben er baat bij.Ook de gemeente boom ,het geld dat ze daarvoor krijgen,kunnen ze voor iets nuttig gebruiken in de gemeente ,dan moeten wij al minder betalen.Houd Tomorrowland alstublieft in boom die 2weekends van de 365 dagen. Leef eens!!!

Gast

#204

2014-02-02 10:39

is goed voor de horeca in boom terhagen en reet hoe kunnen mensen daar nu iets op tegen hebben

Gast

#205

2014-02-02 11:07

De mensen kunnen niets meer verdragen. Alleen de lusten , de lasten voor een ander
K.

#206 Re:

2014-02-02 12:35

#195: linneke -

Mens tis ni omda gij een zure zijt die ni verder dan haar vier muren kijkt, da gans België verzuurd moet raken. Dit is net hetzelfde als de sinksefoor/werchter en al derest. Er zijn al een paar individuen die het voor derest moeten verpesten. Jullie inividueel nut primeert over het collectief nut en dit zou niet mogen in een gemeenschap. Sinds wanneer is de wil van een individu sterker dan de wil van een groep?! Tegenwoordig doet iedereen niets anders dan klagen over geluidsoverlast, lawaai,...enz voor dingen die er al JAREN zijn, die al JAREN hun impact hebben gehad. Maar sinds jullie weten dat als je klaagt, je toch meestal uw goesting krijgt, denken jullie 'tis in de sjakosche". 

Tegenwoordig kunt ge al geen buurtfeest organiseren zonder dat ene mens het moet verpesten voor iedereen

 

LEARN TO HAVE SOME FUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#207 Re: foor aap !!!

2014-02-02 13:50


Gast

#208

2014-02-02 15:32

Mijn opi woont in boom en geniet van al dat schone volk dat voorbij komt

Gast

#209

2014-02-02 15:57

Laat tomorrowland voor zijn 10de verjaardah 2 weekends doorgaan. Versta de omwonenden ook. Ben blij Boom iq dan voor 2 weekends ffjes een wereldstad!

Gast

#210

2014-02-02 16:21

2 weekends, zodat iedereen kans maakt om te kunnen gaan...

Gast

#211

2014-02-02 18:22

Eerlijk gezegd hoor je die herrie heel wat gemeentes verder ook nog! Ik kan mijn raam niet eens openzetten, omdat ik gek word van al die bas. Ik ben ook jong, 25 jaar, maar vind dat als een festival al werkelijk om verdraagzaamheid zou kunnen gaan dat het erg onrespectvol is dat voor enkele 1000den festivalgangers iedereen in een straal van 5 km mee gehindert moet worden. De Schorre is trouwens nog één van de weinige groenere gebieden in deze omgeving en dus een rusthaven en toevluchtsoord voor de dieren die daar verblijven/wonen. In alle steden zijn ze al weggejaagd en vedrongen door baksteen en beton. Gun ons dan dat beetje groen en hou dat festival in een stad, daar is toch alles al verpest.

linneke

#212

2014-02-02 19:11

#200: Woefke Los? - Re: Re: Re:

ik begrijp uw vraag ni helemaal denk ik. ik laat mijn honden daar af en toe los voor ne keer te zwemmen of op de hondenweide, heel heel af en toe heb ik ze ne keer zo los maar dan is er niemand in de buurt en gaan ze direct weer vast als er iemand in't zicht komt 90% van de tijd heb ik ze gewoon vast.

linneke

#213 Re: Re:

2014-02-02 19:21

#206: K. - Re:

mens ik klaag helemaal ni over de geluidsoverlast en van mij moet TML helemaal ni stoppen maar als ze op deze manier verder willen doen dan kunnen ze best verhuizen.

tot editie 2012 vond ik het allemaal goed... mischien moeten julie allemaal dit jaar eens komen kijken naar het massale bomen kappen en alle andere werken voor julie zo oordelen.

linneke

#214 Re: Honden in schorre

2014-02-02 19:35

#202: Gast - Honden in schorre

en waar moeten we ze dan uitlaten?

ik laat mijn honden wel eens af en toe los als er geen mensen in de buurt en roep ze direct bij mij en maak ze vast als ik andere mensen zie aankomen, lopers en fietsers kunnen hun zonder probleem paseren.

ik heb al een aantal mensen/kinderen over hun angsten heen geholpen... als gij liever met schrik blijft rondlopen ipv er wat aan te doen dan moet ge daar andere ook ni met lastig vallen.

TMLlover

#215 Re:

2014-02-02 23:23

#176: JosDeSmos -

Wil ik ook wel eens weten :)


Gast

#216 Re: Re: Honden in schorre

2014-02-03 06:09

#214: linneke - Re: Honden in schorre

efkes ter verduidelijking het heeft hier niks me schrik te maken. Honden laten loslopen is bij wet verboden. Als ge u anders wilt gedragen ga dan op Pluto gaan wonen. TML Forever

linneke

#217

2014-02-03 07:04

#216: - Re: Re: Honden in schorre

gaat anders op Pluto zo'n duur feestje bouwen... geen kat dat daar last van heeft. na 22u lawaai maken is ook bij wet verboden en vuurwerk afsteken mag hier sinds dit jaar ook ni meer dus...

 


Gast

#218 Re:

2014-02-03 07:20

#217: linneke -

Dus den hele wereld moet maar verhuizen voor een paar enkelingen! Gij waant u de Paus ofzo? Hallo democratie?

linneke

#219

2014-02-03 07:30

#218: - Re:

dus tegenwoordig is TML de hele wereld? wie heeft er hier geen leven??? in een democratie moogt ge ook tegen iets zijn! ik ben trouwens niet helemaal tegen TML, ik vind zoals heel wat buurtbewoners dat het uit zijn voegen is gebarsten en te groot is geworden voor in Boom.

'k zou ni eens de paus willen zijn.


Gast

#220 Re:

2014-02-03 09:33

#219: linneke -

TL vertegenwoordigde in 2013 meer dan 214 nationaliteiten. Ik denk dat dat den hele wereld is...

Wie heeft er hier geen leven? Ik heb genen tijd om mij zorgen te maken dat mijnen hond bij 25° zijn poten bezeerd op het asfalt van de weg als ge wat verder moet stappen! Ik heb andere zorgen dan dat! Ik heb een fulltime job voortvloeiend uit een Master-diploma. TL is voor mij een uitlaatklep om eens ne keer mijne kop leeg te maken.

linneke

#221

2014-02-03 11:16

#220: - Re:

op de hele wereld lopen wel meer dan 180000 mensen rond en 1e chinees vertegenwoordigd heel China ni.

wat gij doet met uw leven is u zaak net als dat mijn leven ook mijn zaak is! als ik er voor kies om deels huismoeder te zijn en er te zijn voor mij kinderen en de dieren die ik in huis neem dan is dat mijn zaak.

de schorre is een openbaar domein, er zijn afspraken gemaakt met de buurt en daar houdt TML zich niet aan en dan is dit een logisch gevolg. een mondelinge afspraak is ook een afspraak waar ze zich aan moeten houden.


Gast

#222 Re:

2014-02-03 12:07

#221: linneke -

kinneke toch, gelieve u dan ook bij uw zaak te houden en niet anderen te verwijten dat ze geen leven hebben! Ik ga het hierbij laten want gij zijt den energie niet waard!


Gast

#223 Re:

2014-02-03 12:22

#44: linneke -

Aan linneke,

Alvoor je commentaar op het internet zet met je controleren of die juist is of volledig.

De Shorre is niet volledig toe gedurend een maand en een half.

vb Kindertuin blijft lang toegankelijk.

Dat vorig jaar de delta vliegers in het voorjaar er niet op konden, had te maken met de heraanleg van de Delta

en een gigantisch bouwput. dan lijkt het mij logisch uit veileigheidsoverweging dit tijdelijk af te sluiten.

Conclusie jij bent een van die geiten die begint te zeiken om te zeiken.

Voor Tomorrowland neerstreek in boom, wist niemand waar Boom lag. Nu vraag je dat aan iedere buitenlander

en ze kennen Boom.

Economisch gezien is dit ook geen slechte zaak voor de daarrond liggend gemeenten en zijn bewoners?

En vergeet vooral niet dat er maar 26 personen zijn die de petitie tegen de tweede weekend hebben ondertekend vorige

week en dat er al stukken meer zijn voor( waarvan zelf mensen die in Boom wonen bij zijn).

Laten we de democratie dan spelen en aanvaard gewoon het feit dateenmalig Tommorland zal doorgaan gedurende

twee weekends.


Gast

#224 Re: Re: Re:

2014-02-03 12:47

#192: linneke - Re: Re:

De hondenwei werd nooit 10 weken afgesloten, zelf niet het domein (in het verleden was het max 3 weken voor het gehele domein).

de bomen die worden afgekaapt worden op een ander locatie op het domein terug geplant. Waar is het probleem.

De overlaast voor de buurt is naar mijn weten veel verminder, aangezien de kampeerders via de weilanden terug gaan naar de camping en niet meer door de bewoonde buurt.

Ik weet of je gemerkt hebt, maar je bent een van de weinigen die hier aan het klagen is en dan nog met halve waarheden of onjuistheden.

linneke

#225

2014-02-03 14:06

#223: - Re:

de delta was afgesloten vanwege het aanleggen van een vluchtweg voor TML, heeft niets met de Delta te maken.

ja de speeltuin blijft langer open maar dat is het dan ook, verder kan je niet door de schorre.

voor jij reageert op mij mag je ook controleren of die juist is... TML doet om de 5 jaar 2 weekends en die peties doen erniet veel toe... er was een mondelinge overeenkomst gesloten tussen TML en de buurt en daar zijn ze wettelijk aan gebonden.