no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.

een positieve buurtbewoner

#726 Re: geen empathie meer:

2014-07-28 18:41

#723: een weeral bijna overspannen iemand - geen empathie meer:

Pfff man toch. Ik woon vlak bij de campings, last van donderdagmorgen tot maandagmiddag maar geniet er elk jaar van, van mij mag het alle jaren 2 weekend , de belastingen dat wij er niet moeten voor betalen, de opbrengsten voor de middenstand zijn gigantisch. Je kan op alles zeuren, de zonnepanelen of bomen van de buren, het lawaai van de a12, de banaan die ze aanleggen, windmolens, de hond van de buren,spelende kinderen, kindercreshes, kerstmarkten, kankerpatienten die lawaai zouden maken omdat ze pijn  hebben , noem maar op er bestaat wel een aktiegoep tegen. Het strafste, voor het doortrekken van de expressweg wil men een advocaat inzetten om dit tegen te gaan terwijl enkele weken geleden je een uur kon aanschuiven op de expressweg of pierstraat in aartselaar vanwege een aktie omdat diezelfde expressweg nog niet is doorgetrokken. Het nimby effekt ten top.....Ik ben halverwege de veertig en ben mee gaan feesten dit weekend, op mijn kosten he, want ik heb niets gekregen. De vlaming mag terug leren wat verdraagzamer zijn en als je der niet tegen kan, graaf een diepe put in je tuin en ga daar wonen, of ergens in het midden van de ardennen tusen de bomen, misschein moet je de fluitende volgeltjes dan nog wel afschieten of wegjagen.voor diegen die de schorre natuurgebied vinden, dat zijn afgegraven putten van klei  als je zo voor natuur bent stop dan wienerberger met het afgraven, binnekort is half reet weg gegraven door die gasten. Vanwege een geboren en getogen bewoner van reet en buurtbewoner van de campings. Vroeger in de buurt van een scoutslokaal gewoond, dat was alle weken prijs, maar ook daar niets gezegd, dat was mijn keuze, leven en laten leven......er zijn eregre redenen om stress te krijgen, mensen die geconfronteerd worden met zware ziektes, die hebben het lastig maar omdat je verdomme 2 weekends last heb van muziek, zeeeeeer triestig

Gast

2014-07-30 10:25

Het is ontroerend te zien hoe de bewoners van Boom en Rumst met een handvol spiegeltjes en kralen kunnen gesust worden om zonder morren gedurende 2 weken in een oorlogsgebied te leven.
Chapeau voor het marketingoffensief van de organisatie van TML; minder achting voor de gemeentebesturen.
De geldsommen die TML aan de gemeenten geeft dienen tenslotte om de toegankelijkheid van hun eigen circus gemakkelijker te maken en niet zozeer om de gemeenschap te dienen.
Het valt te vrezen dat deze dubbele versie niet éénmalig zal zijn want voor geld danst iedere beer.

Gast

#728 Re:

2014-08-02 21:53

Ik denk dat jij is naar israel moet gaan , daar is een oorlogsgebied. Ik was daarstraks op de meir en het was er stukken drukker dan hier tijdens tml. En wat die kralen en spiegels betreft, 1.5 miljoen euro noem ik geen klein geld. Maar waar haal jij het lef vandaag ditfestival te veroordelen als je niet uit deze buurt bent. Typisch een moderne vlaming die overalles moet kunnen klagen en zagen. Arm vlaanderen...mssnog aan toevoegen  van mij mag het alle jaren 2 weekends...., als je trouwens ziet dat mensen uit leuven, gent, halle deze petitie ondertekenen, dan merk je maar hoe zwak de tegenstanders staan.  en diegene die vor de natuur zij  dat zijn potverdorie afgegraven gronden, als de natuurmoet terug keren moet er een grote draad rond en mag niemand het nog betreden. Het is dankij die festivals en hun geld dat dit domein vandaag is wat het is, een recreatiedomein...

#727: -

Gast

#729 Re: Re:

2014-08-06 12:36

#728: - Re:  

U heeft gelijk, een oorlogsgebied is het niet maar wel een bezette zone met pasjes of je komt niet meer thuis en hang maar een vlag van TML of anders... wie weet wat je 's morgens vindt. Ook dat is een vorm van fascisme.

Wat doet u besluiten dat ik niet in de buurt zou wonen? Ik ben hier geboren.

We hadden beter de stortbaronnen in de schorre toegelaten, dan was de overlast tenminste beperkt geweest.

Nu moeten we ieder jaar uitwijken naar rustiger gebied, alleen kunnen de minder mobielen onder ons dat niet. Zij zijn de echte sukkelaars die alles noodgedwongen moeten ondergaan.

Gast

#730 Re: Re: Re:

2014-10-08 13:26

#729: - Re: Re:  

En? iets gevonden 's morgens?