no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
Gast |
#7012014-05-08 15:49Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.... FUCK OFF SUCKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS |
Gast |
#702 Re:2014-05-12 23:01Ik denk dat er veel meer dan 7 officiële klagers zouden zijn als ze zich niet bedreigd zouden voelen.... |
Gast |
#703 Re: Re:2014-05-13 10:15Ik weet dat er meer klagers zouden geweest zijn als er eerst rondvraag was gedaan in de buurt en als het zoveel niet zou kosten dan waren het er zeker meer. |
Estelle |
#704 Estelle2014-05-13 11:12Spijtig dat zoveel mensen niets beter te doen hebben als andere mensen pesten, ik kijk hier al sinds vorige zomer naar uit, het hiervoor geld gespaard en ben daarvoor gaan werken en ik ben zeker dat ik niet de enige ben ... Het is normaal dat niet iedereen het leuke muziek vindt maar tolerantie is een belangrijke vorm van respect en blijkbaar zijn er mensen die echt stom doen omdat ze voor 1 keer niet voor 1uur 's nachts kunnen gaan slapen, weet je wuk eh, ge krijgt allemaal oordopskes van mij (Y) |
Gast |
#705 Re: Estelle2014-05-17 11:07andere plaats waar er veel minder mensen last van hebben en alles is toch opgelost!!! Wij zijn niet TEGEN en dus ook VOOR, maar gewoon NIET inde Schorre!!! |
Gast |
#706 Re: Re: Estelle2014-05-21 23:49Het is niet alleen het lawaai van de muziek die stoort, maar het lawaai nadien ook nog eens als iedereen terug naar huis moet gaan... Dat is eigenlijk nog het ergste... komt daarbij ook nog eens de angst dat er zaken zouden gebeuren die niet door de beugel kunnen. Wij hebben hard gewerkt voor alles en wensen dat NIET te laten beschadigen door bepaalde mensen die zich niet aan de regels kunnen houden. Want wees eerlijk, er zijn er altijd die dat toch niet zo goed kunnen... en ge moet maar de pech hebben... Is dat nu allemaal zo moeilijk te begrijpen? Gewoon verhuizen die handel naar ergens waar er niet zoveel mensen gestoord kunnen worden!!! Zoals ze dat bijvoorbeeld in Nederland ook doen.... daar is er veel meer plaats, en zo vér is dat toch ook weer niet... |
rustminnende Gast |
#7072014-06-03 19:13Ik kom hier toevallig op terecht...had er geen weet van, zoals vele mensen, denk ik. Reacrie op vorige mail: het zou vroeger Mysteryland geheten hebben, en is er in Nl uitgebonjourd! Volgens de inrichter : niet juist....wie moet ik geloven....mensen uit Nl, of hun ? |
Gast |
#708 Re:2014-06-10 08:02Wat een onzin verkoopt u toch. Organisatie van Tomorrowland is voor groot deel in de handen van de gebroeders Beers en ook voor een deel van ID&T; de overkoepelende organisatie voor tal van evenemenent waaronder idd ook Misteryland in Nederland. Misteryland bestaat idd al pak langer dan Tomorrowland en kon men vroeger bekijken als het grote broertje van. Tomorrowland is Misteryland echter al jaren gepasseerd qua organisatie en bezoekersaantallen, maar wat u beweert van, het 'uitbonjouren' van Misteryland klopt langs geen kanten. Moest u dit gewoon intikken op google zou u ook zien dat er ook dit jaar weer een editie van beide festivals is en dit staat totaal los van elkaar.Voor de rest kan ik u enkel zeggen dat het triestig is dat julle tijd en energie steken in het verhinderen van een dergelijk mooi festival waar jullie eigenlijk trots op zouden moeten zijn. Denken jullie nu werkelijk dat jullie met handvol zuurpruimen en miljoenenfestival kunnen tegenhouden dat nu net voor 2e jhaar op rij (of 3e al ik ben niet zeker) tot beste festival VAN DE WERELD is bekroond??!! Zot zijn doet geen zeer gelukkig he :-) |
Gast |
#709 Re:2014-06-12 13:00Je gaat me niet vertellen dat door 2 edities TML je rust voor een volledig jaar verpest is! |
XXXX |
#7102014-06-14 19:51Men heeft onlangs gezegd dat als TML niet zou mogen doorgaan dat dan alle degenen die er mee aan werken, zouden failliet gaan... Dat gelooft nu toch geen kat? Die hebben al die jaren al zo goed hun zakken kunnen vullen, dus ze zullen wel geld genoeg hebben, maar ja, als ze hun geld misschien door ramen en vensters hebben buitengesmeten zoals sommige andere mensen ook doen, dan is dat toch hun eigen fout? Trouwens is dat dan bewezen dat zij dan failliet zouden zijn? Zij kunnen ons wijsmaken wat ze willen... |
Zeem |
#711 Re: Re: Bende zeveraars2014-06-26 14:02 |
Gast |
#7122014-06-26 15:30
Spijtig dat de rechter er zo over beslist heeft... en dat er geen andere locatie voor kan en wil gevonden worden blijkbaar. Hopelijk misschien volgend jaar dan? Of wil misschien niemand anders dat lawaai en die overlast in zijn buurt??? |
Katje |
#713 Re:2014-06-28 10:20Ik woon al 10 jaar in Willebroek en ik ben nog NOOIT uit mijn bed gedonderd van het lawaai. Alleen als je de ramen openzet en heel erg let op het geluid dan hoor je het een beetje. Al die mensen uit Mortsel, Aartselaar etc. die beweren dat ze overdonderd worden door keiluid lawaai overdrijven schromelijk. Ik heb vroeger altijd in Boom gewoond, mijn familie en vrienden wonen er nog, en er zijn er maar weinig die klagen. Boom en Rumst worden financieel ook beter van dit evenement. Tomorrowland is een fijn feest en moet zeker blijven bestaan! Alleen wel een kleine bedenking: jaar na jaar wordt het festival groter. Nu zijn het twee weekends. De Schorre wordt hoe langer hoe meer verbouwd in een festivalweide, er worden wegen gelegd, er is de aanleg van de brug van Arne Quinze, de delta weide wordt aangepast, de camping worden beter ingekleed waardoor er meer voorbereidende werken nodig zijn etc... Ik ben een voorstander van Tomorrowland in de Rupelstreek maar ik denk dat het festival niet meer moet uitbreiden, zo maken zij zichzelf onmogelijk op den duur en zullen zij uiteindelijk toch naar een andere setting verhuizen. |
Gast |
#714 in verband met de rechtszaak2014-06-29 14:22
Is het normaal dat Tomorrowland mag doorgaan zolang er geen beslissing ten gronde gevallen is? |
leo saf - boom |
#715 tomorrowland2014-07-11 11:17zelf ben ik geen fan van de muziek die tomorrowland ten gehore brengt maar ze heeft wel veel aanhangers, vooral onder het jongerenpubliek van overal ter wereld daarom en onder het motto ' ieder diertje zijn pleziertje ', moet er ruimte zijn om zo'n projecten mogelijk te maken langs de andere kant heb ik heel veel begrip voor de direct omwonenden die zich storen aan de (geluids)overlast, wat serieus moet worden genomen als ik de onlangs verspreide buurtkrant lees proberen de organisatoren er iets aan te doen ... maar doen ze ook wat ze beloven en hoe verloopt de behandeling van een klacht of voorstel voor verbetering vanwege de omwonenden concreet ? Dat wil ik wel eens te weten komen van de omwonenden, want zij zijn het best geplaatst om hierover te getuigen ... zo kan de realiteit getoetst worden aan de mooie intenties verkondigd in de buurtkrant uit betrouwbare bron vernam ik van een aantal omwonenden dat letterlijk alles moet wijken voor het evenement tomorrowland; als er een tent wordt geplaatst en er staan bomen in de weg, worden die gewoon gekapt, zonder meer ... vind je dat ok ? ik niet en als ik het zie, dien ik een klacht in bij de verantwoordelijke autoriteiten, zeker weten wat me vooral stoort aan het geheel is de macht van het grote geld, waarvoor ook de beleidsmakers springen als een knipmes dat is een heel oud verhaal, maar de (plaatselijke) politici en overheidsinstanties maken geen goede beurt en bekennen op een opzichtige manier hun kleine k(l)antjes |
teleurgesteld iemand |
#716 Re: tomorrowland2014-07-14 21:38#715: leo saf - boom - tomorrowland Heb inderdaad vandaag nog gezien in de Nachtegaalstraat op het kruispunt met de verlengenis van de 's Herenbaan dat men weeral volop bezig was met het kappen van bomen en struiken... Als wij in onze eigen tuin een uit zijn voegen gebarsten boom willen wegdoen, moeten we aub toelating vragen en WACHTEN tot het in het college van burgemeester en schepenen is geweest... en moet het dan nog uitgehangen worden ook, om de buren ook hiervan op de hoogte te brengen... Dit is toch allemaal te zot voor woorden??? Met véél geld kan men dus blijkbaar véél (om) kopen... |
Gast |
#7172014-07-18 17:51Ramen en deuren dicht en nog last! Al jaren op rij en woon er kilometers af. Muziek stoort niet zo maar de bassen wel. Als er in hemiksem een glas van je tafel trilt klopt er echt iets niet hoor! |
Gast |
#718 wie moet er verdraagzaam zijn?2014-07-18 22:01Wij wonen in Edegem en horen de bas hier luid en duidelijk, zelfs met de ramen toe. Vorig jaar ook al. Dit lijkt me toch gekkenwerk. We gunnen iedereen zijn pleziertje, maar kunnen jullie geen plezier maken zonder dat heel Antwerpen het moet horen? Er zal toch wel een middenweg bestaan... Moest er nu al eens gewoon een dialoog zijn... Dat er gefoefeld wordt, lijkt me eerder te verwijten aan TML dan aan de petitietekenaars. Het is duidelijk dat zulk een groots event met grootse organisatie en veel geld meer impact heeft dan individuele mensen die een petitie tekenen... En kom nu niet af dat een festival enkel plezant is met loeiharde muziek (waar je oren van kapot gaan). Een tikje zachter blijft toch fun? |
Gast |
#7192014-07-18 22:11Toch ook vreemd dat er altijd wordt gezegd dat er respect moet zijn voor de festivalgangers die graag naar TML gaan, dat de anderen 'verdraagzaam' moeten zijn. Hoe is dat andersom? Vinden die mensen dan dat zij respect tonen door op die manier aan hun pleziertje te komen? Kan dat niet iets bescheidener? |
Gast |
#7202014-07-19 18:02Ik woon in Wilrijk en dat is pakweg drie gemeentes ver van het festival, en de geluidsoverlast is hier duidelijk waarneembaar. Vorig jaar eenzelfde klacht uit Boechout. Per jaar zijn er twee grote festivals op het recreatiedomein. Mano Mundo en Tomorrowland. Van Mano Mundo horen we echter niets, het is dus enkel Tomorrowland dat zijn grenzen niet lijkt te kennen. 100 decibel is geen aanvaardbare norm voor dit soort openluchtfestival, ook bij de ordediensten hebben ze nog nooit van een isofoon gehoord. Tomorrowland moet zijn festival maar in de Gobi-woestijn bouwen als het deze onredelijke principes wil behouden. |
Gast |
#721 hond ziet af2014-07-19 20:00Onze 10-jarige hond ziet af van de warmte, maar zeker zo hard van de luide muziek. Ik denk dat zij denkt dat het oorlog is en ze weet al voor de 2e dag op rij met zichzelf geen blijf. Komt daar straks weer dat vuurwerk bij en dan is dat beest nog méér van slag... Hoop dat ze het overleeft... Respect voor mens én dier dat kent men blijkbaar niet meer. Waarom moet die muziek nu toch zo hard staan? Vorig jaar hadden wij er hier veel minder last van, maar dit jaar is het gewoon niet te doen... Men raadt de festivalgangers aan om oordopjes te dragen, maar aan de muziek wat stiller zetten daar denken ze dan niet aan? Want met die oordopjes wordt de muziek toch gewoon vervormd en wat hebt ge daar dan aan. Begrijpe wie begrijpe kan.... |
Gast |
#722 mensen die vechten tegen kanker op dit ogenblik in Boom2014-07-19 20:12Mensen die vandaag ziek zijn en ertegen moeten vechten, de huidige hittegolf op de koop toe ook moeten trotseren, wordt daar eigenlijk rekening mee gehouden? |
een weeral bijna overspannen iemand |
#723 geen empathie meer:2014-07-19 20:20Ach, men heeft blijkbaar geen compassie of empathie meer in deze wereld. maar als er ergens dan weer een ramp of zoiets gebeurd dan vindt iedereen dat opeeens wél erg, maar wat hier in Boom gebeurt dat vind men allemaal maar normaal... Het is hier precies een oorlogszone, dat is wat ik persoonlijk ervan vind. Voeg daar de warmte van vandaag en gisteren en de late uitstroom van die festivalgangers straks nog bij en een normaal mens wordt gewoon krankjorum. Van de dieren nog gezwegen... Heb ook weeral vernomen dat sommigen ook niet met hun handen van iemand anders eigendom kunnen houden wat niet te verwonderen is natuurlijk met zo een hoop vreemd volk... en de maat is voor mij persoonlijk en ik denk voor vele anderen weer helemaal vol. Hebben wij hier als jarenlange trouwe inwoners iets te zeggen eigenlijk? |
Gast |
#724 sluikstort in De Schorre2014-07-22 10:47Heeft er al iemand melding gemaakt bij de politie van het enorme sluikstort met pallettenhout dat in De Schorre blijven liggen is? Of was dat misschien die fameuze brug van een miljoen euro? |
Gast |
#725 geluidsoverlast2014-07-24 13:09Een goede kennis van mij woont in Schoten en laat mij weten dat hij vorig weekend zeer duidelijk de bassen van TML heeft gehoord....In Schoten dus!! De minister die beslist over de toegelaten geluidsdruk heeft er geen benul van wat dat betekent die 100 dB; Vanaf 80 dB is er kans op schade na blootstelling van meer dan 8 uren. Per 3 dB verhoging is er een verdubbeling van de geluidsdruk. Dus 100 dB is zowat 6 maal de normale energie. Dit is crimineel en het gevolg van totale incompetentie van onze overheid. Leve het grote geld!! |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
793 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5852 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2301 Gemaakt: 2025-07-05
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
188 Gemaakt: 2025-07-15
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9386 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6136 Gemaakt: 2025-06-15
Geen windmolens op de Grashoek
236 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
371 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
674 Gemaakt: 2022-05-17
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
84 Gemaakt: 2025-07-10
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
67 Gemaakt: 2025-07-08
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15676 Gemaakt: 2024-01-31
Behoud de NS JongerenDagkaart
2648 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1885 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
43 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
93 Gemaakt: 2022-02-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2999 Gemaakt: 2024-10-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3523 Gemaakt: 2024-07-07
Stop de oplichtingspraktijken van Rizlan Ballagh – geen nieuwe laserkliniek meer!
29 Gemaakt: 2025-07-10