no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
Gast |
#601 Re: Re: Re:2014-02-10 11:22 |
Gast |
#602 Re: Azijnpisserij!!!2014-02-10 13:00#68: Ikwordzomoevanjullie - Azijnpisserij!!! Dan mag je mij toch eens vertellen op welke manier de organisatie "overlegd' heeft met de buurtbewoners. Buiten een uitnodiging voor een infosessie in de Schorre, waarop MEEGEDEELD werd dat het dit jaar 2 weekends zouden worden, en waarvoor de plaatsen beperkt waren tot een 100 of 150 buurtbewoners, is mijn mening nergens gevraagd. Bovendien gaat de petitie idd over het 2de weekend en niet over het afschaffen van TL. Ik ben als Bomenaar ook trots op het feit dat TL hier doorgaat, maar ik vind het bedroevend dat er totaal niet naar de buurtbewoners geluisterd wordt en dat er ook niet gekeken wordt naar mogelijke oplossingen om het voor beide partijen aangenaam te maken. Van mij mag TL gerust 2 weekends doorgaan, maar ik vind niet dat ik daar volledig de last moet van dragen zonder dat er ook maar in het minste geluisterd/rekening gehouden wordt met onze problemen omwille van het festival én gezocht wordt naar mogelijke oplossingen. Het geld dat TL betaald wordt zou naar wegenwerken gaan. I don't give a shit of er ergens in Rumst of in Boom nog een rond punt bijkomt. Maar als dat gebeurt en dat verhoogt de verkeersveiligheid voor iedereen... des te beter. Ik denk alleen dat het budget nodig om de omwoners te ontlasten op welke manier dan ook, maar een fractie zou betekenen van wat TL aan de gemeente Boom betaalt, maar dat is blijkbaar nog teveel. En lees goed, mijn kritiek is er niet op de organisatie van TL, dan wel naar het gemeentebestuur van Boom. Als zij besluiten het festival binnen te halen en daarvoor geld te ontvangen, dan is het ook aan hen om als een goede burgervader te zorgen voor het welzijn van AL hun burgers. Btw, het gaat hier niet om een éénmalige gebeurtenis, maar er zouden al afspraken gemaakt zijn voor herhaalde versies van een dubbel festival tot 2028 en dit om de 5 jaar. Ik was absoluut tegen alle azijnpissers en was niet van plan te participeren in de petitie. Waar ik echter niet tegen kan is om voorgelogen te worden en bestookt te worden met valse info om me koest te houden. Op dat moment draait het voor mij om iets helemaal anders dan geluids- en andere overlast en wordt het een princiepskwestie. Ik vrees dat er nog mensen zijn die hierin mijn mening delen. Kort gezegd... gemeentebestuur Boom, you brought it on to yourself. Misschien een oproep om in het vervolg open en eerlijke communicatie te voeren ipv wat jullie aanschouwen als "politiek correcte". |
Hello |
#6032014-02-10 18:36Geweldig, iemand discussie op ATV gevolgd? Meester Cnudde gaat nu de organisatoren van twee dancefestivals op LInkeroever verdedigen. Ze vindt het zo triest dat er zoveel verzuurde mensen zijn die deze festivals niet zien zitten op het nieuwe recreatieterrein Middenvijver. Wetende dat de organisatoren van deze festivals absoluut niet communiceren met de buurt, laat staan een ombudsman hebben die eventuele problemen individueel probeert op te lossen, wat toch wel het geval is bij TL. Meester Cnudde heeft nu wel een gewetensprobleem denk ik. |
pke |
#604 Re: de kleinhandelaar2014-02-10 21:32ja, en de leegstand komt net door dat ene weekend... hahaha |
Vraagje |
#605 Re:2014-02-10 21:54Van wanneer was deze discussie? |
Ade |
#606 Re: Tomorrowland2014-02-11 08:49#4: Anti-azijnpisser - Tomorrowland You rock man) |
Gast |
#6072014-02-11 08:55Ik ben zeker niet tegen de muzikale voorkeuren van de tomorrow-liefhebbers en de beleving ervan met massa's andere fans. Waar ik wel tegen ben is het gebrek aan respect voor milieu en omwonenden, die alle overlast te slikken krijgen tegen afkoopsommen, die begerig worden aanvaard door de betrokken gemeentebesturen ... Gunther Fasoel |
Gast |
#6082014-02-11 18:55als jullie ervoor zorgen dat we geen 2de weekend hebben voor tomorrowland mogen jullie gerust mijn ticketten terug betalen dus zet maar voor het zekerste 530 euro aan de kant! |
Gast |
#609 Re:2014-02-11 21:15Dan moet je vooral bij de gemeentes aankloppen want zij hadden in de gesprekken TML op de eerder gemaakte afspraken moeten wijzen en hun burgers (vooral de omwoonende) er tijdig moeten bij betrekken. Ik denk dat het voor een aantal bewoners ook een pricipe kwestie is, afspraken zijn er om je aan te houden en niet om achter de rug om te verbreken. Die afspraak kwam er omdat TML telkens maar bleef uitbreiden en er ergens een lijn moest getrokken worden waar alle partijen tevreden mee waren. Dat die afspraak verbroken werd en vooral de manier waarop oogt van bitter weinig respect en dan moet de rechter maar een stop zetten op de uitbreiding van het festival. |
Gast |
#6102014-02-12 19:02Voor zij die het debat willen bekijken(indien dat het juiste is ?) Wakker op Zondag 9 februari 2014 - ATV.be Lijkt erop dat boerin Cnudde vooral de omwonenden is gaan contacteren met het idee van een kortgeding dan omgekeerd. Geld en faam, da's al dat haar kan schelen. Schiet die geit met een raket naar de maan aub, degoutante persoon en kop. Ze mogen haar benaming ook veranderen. Volgens mij verdedigt die echt geen buurtbewonerS, maar een enkele buurtbewonder met teveel tijd en geld. Ineens ook de rede waarom ze niet wil zeggen voor hoeveel man ze 'opkomt'. Wat mevrouw Cnudde ook niet wil begrijpen is dat alle vergunningen al binnenzijn. |
Duke |
#611 Re:2014-02-12 20:14Weerom een vredelievende, respectvolle TML'er met dat typische fijnzinnige woordgebruik .....
Sorry man, ik kon het echt niet laten, dit is echt vermakelijke literatuur.
|
Gast |
#612 Re: petitie?2014-02-18 18:45 |
Elsschot, Willem. |
#6132014-02-18 19:15tjonge tjonge, altijd weer een paar mensen die lopen te zeiken en te zeuren omdat er iets gebeurt. Mens van het Kortgeding wees toch eens happy en geniet van het leven, Het doet me denken aan de reclamespot van die wegpiraat, in de auto agressief en uit de auto vriendelijk.. Mijn vrouw heeft kanker en zal wellicht voor het laatst nog eens de sound horen van TML niet op de Schorre maar lekker thuis vlakbij, ! Hopelijk gaat mijn buur niet grasmaaien in dat weekend. Geniet en vooral niet zeuren, het leven is te kostbaar om je medemens te treiteren met een kort geding. leve TML ! Leve het leven ! |
Gast |
#614 Zeikers2014-02-18 20:20Wat zijn jullie toch een hoop zeikers. De jeugd mag niks meer he... Misschien kunnen jullie in de buurt van de luchthaven gaan wonen, daar lopen ook zo'n eikels als jullie rond! Jullie moesten FIER zijn om zo een naam bekendheid voor jullie gemeente... En dan volgend jaar gaan lopen klagen dat de gemeente belasting omhoog gaat omdat er geen subsidies meer zijn van TML! Bende LOSERS!!! |
Gast |
#615 Re: Zeikers2014-02-18 20:38Wat een bende randdebielen lopen er eigenlijk rond in Boom?! Het is triestig dat een paar verzuurde enkelingen het imago van de bewoners van Boom helemaal wil schaden! Jullie zijn te dom om dood te doen!! Bijna alle bewoners van Boom zijn zeer begripvolle mensen en het zijn nu deze enkelingen die alles naar de kloten helpen! Waarom zouden jullie iets te zeggen moeten hebben over het al dan niet doorgaan van dit festival en de duur hiervan?!!!! Dit is toch de taak van het bestuur dat DOOR JULLIE werd verkozen???!!!! Moesten ze overal in België eerst toestemming moeten vragen aan alle buurtbewoners de wereld zou gewoon stil staan!!!!!! Stop toch met zeiken en doe iedereen een plezier en emigreer met zen allen naar een onbewoond eiland zonder fun en zonder muziek!!! |
Gast |
#616 Re: Re: Re:2014-02-18 20:39U bent duidelijk een zeer geleerde azijnpisser!! Ik nomineer u voor burgemeester van azijnpissers united!! |
Gast |
#6172014-02-18 22:30 zelf tot in Edegem kan men niet slapen met open vensters ik begrijp volkomen het protest van de inwoners van Boom en Rumst. |
Gast |
#6192014-02-19 08:391- Een jaar mijn brievenbus kapot geklapt. 2- Andere jaar Plaatnummers van mijn Auto van voor en achter geschopt en los geworden en ik moest een nieuwe holder kopen. 3- We vinden nergens parkeer plaats voor ons auto. 4- Lawaai de hele nacht (vooral op zondag). |
Gast |
#620 Re:2014-02-19 08:431) TL betaalt schade aan brievenbussen ed. en heeft hier gigantische budgetten voor vrijgemaakt! 2) Idem! 3) Dat u zelf geen oprit heeft kunnen wij niets aan doen denk ik??! 4) OH NEE? DAT MEENT U NIET!!! 1 HELE zondagnacht lawaai op een heel jaar???!!! VERHUIS NAAR DE WOESTIJN EN ZWIJG TOCH GEWOON!! |
Gast |
#621 Re:2014-02-19 08:45Wat een ramp om paar dagen per jaar na middernacht te gaan slapen seg... TRIESTIGE MENS Maar idd, tamzakken zoals gij hebben met 11u slaap niet genoeg want dat is effectief de periode dat er geen muziek is!!
|
Gast |
#622 Re: Re:2014-02-19 09:57ok, als we zo gaan beginnen... 1. een stelletje idiote festivalgangers komt zonder iets te vragen aan mijn honden, maakt er 1 los en probeert ze mee te lokken. 2. iemands kind vond tijdens het spelen in de zandbak gewoon een zakje harddrugs. 3. kennis der hond sterft aan het vinden van drugs na TML en mijn honden vonden ook al drugsafval. 4. mijn honden en die van andere werden ziek van menselijke uitwerpselen. 5. politie al moeten bellen voor festivalgangers die zonder schroom op het kerkhof een feestje aan het bouwen waren. en zo kan ik nog wel even doorgaan... hou het 'feestje' gewoon deftig en binnen de perken, dan heeft niemand er echt last van. |
Gast |
#623 Re: Re:2014-02-19 10:02Idioten zoals gij denken dat het na afloop van het festival na 10 minuten stil is in de straten rondom het terrein en dat iedereen tot de middag in zijn bed kan blijven liggen. |
Gast |
#624 Re: De onverdraagzaamheid der Belgen2014-02-19 10:20#57: Asterius - De onverdraagzaamheid der Belgen komt dan hier maar eens 2 weken overleven, Hiroshima is er niks tegen, en denkt ge dat we vragende partij waren, en al de vernielde natuur, verjaagde dieren ? Man denk toch eens 2 keer na voor ge zo reageert. |
Gast |
#6252014-02-19 10:32Weer maar eens, pakken poen voor 'a happy few' op de kap van buurtbewoners ,die erop toekeken hoe de afgebaggerde kleiputten door de 'geleigbazen' werden volgepakt met alle mogelijke rotzooi zoals asbest etc., dan werd alles toegedekt met de oorspronkelijke begroeiing te vernielen en ongeschikt voor de kleibodem, opnieuw voor veel 'verloren' geld aan te planten-weer op de kap van de gewone man- en nu de volgende overlast. |
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
793 Gemaakt: 2025-07-08
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2299 Gemaakt: 2025-07-05
Gort over de grens moet blijven.
5850 Gemaakt: 2025-06-16
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
159 Gemaakt: 2025-07-15
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6134 Gemaakt: 2025-06-15
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9377 Gemaakt: 2025-06-04
Geen windmolens op de Grashoek
232 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
367 Gemaakt: 2025-07-03
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
83 Gemaakt: 2025-07-10
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
668 Gemaakt: 2022-05-17
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
123 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15676 Gemaakt: 2024-01-31
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
58 Gemaakt: 2025-07-08
Behoud de NS JongerenDagkaart
2648 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1883 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
43 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
92 Gemaakt: 2022-02-14
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3522 Gemaakt: 2024-07-07
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2993 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de container MSNU9636101!
108 Gemaakt: 2025-07-04