Uithuiszetting zusjes Fu door Maaslands Huis

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Uithuiszetting zusjes Fu door Maaslands Huis.

Rainkat

#51 Ik ken het!

2016-12-03 21:06

Hoi allemaal, vraag me af hoe het voor jullie is afgelopen? Ik hoop dat er een goed einde was, welke deze ook moge zijn. Tenminste iets waar jullie mee verder kunnen? Ik vond deze petitie omdat ik namelijk in dezelfde situatie zit... Geen vader meer, jong, heel leven voor mij... Al zoveel verlies meegemaakt. Ik ben bij hun terecht gekomen nadat ik 6 jaar in verschillende instellingen heb gezeten. Mijn appartement is gehorig en een oud vrouwtje dat na mij hier kwam wonen besloot te gaan klagen om het minste... Niemand heeft verder last van mij. Iedereen vind me aardig, behalve zij. Zij heeft geen vrienden, alleen familie dat langskomt. Ik was echter niet bezig met haar, maar met het opbouwen van mijn leven door alle stukjes ervan op te rapen: terug naar school, een vriend, plannen om samen te gaan wonen... Opeens krijg ik een brief van MH in de bus. Hop, voor de rechter voor verzoek tot uithuiszetting. Na het halen van verhaal: ik klaagde zelf niet. Dus ik word er mogelijk uitgegooid omdat ik niet klaag. Geen tijd voor. Ik heb namelijk een leven en hou me niet bezig met overlast dat niet kan worden tegengehouden. De persoon waarmee ik sprak kwam koud over. Gaf me ook maar een slap handje toen ik wegging EN ze heeft me in de val gelokt. Als ik vrijwillig mijn contract zou opzeggen, dan zou de rechtzaak automatisch wegvallen. Niet dus. Dus nu heb ik opgezegd terwijl er een goede kans is dat ik de zaak win (politie is nl al 4 keer langsgekomen, ik heb van hun bewijs op papier dat 4 keer niks is vastgesteld). Mevrouwtje hieronder hoest ondertussen haar leven weg en dat is waar ik me aan begin te storen. Om de twee min. hoor ik haar gekuch. Kan ze niks aan doen maar mijn haat naar haar toe zorgt ervoor dat ik dat gekuch niet meer aan kan horen. 

Ik wil de aandacht niet van jullie verhaal afhalen. Ik wil het enkel versterken door te zeggen dat Maaslands Huis onterecht mensen tot uithuiszetting aanzet EN zelf amper iets doet om fatsoenlijk zicht op een situatie te krijgen. Zelf hebben ze een kast van een gebouw, toekijkend hoe de mensen die struggelen struggelen. En vooral jongeren pesten doen ze graag, zoals ik hier lees. Hopelijk is het op een of andere manier goedgekomen meisjes... Vind het geweldig hoe overheidsinstanties omgaan met jongeren die het moeilijk hebben... 


Gast

#52 Ga het meemaken

2016-12-15 13:00

#51: Rainkat - Ik ken het! 

 Me onderbuurman is beginnen te klagen over geluidsoverlast na vele doodsbedreigingen en pesterijn zoals stoom afzetten water afsluiten.

Stront op de garage poort te smeren me

Op straat uitschelden voor vetzak en zeg dat ik terug moet gaan vanwaar ik kom.

Me familie bedreigen ze van kant te maken en dat het hem niks kan schelen terwijl ze baby sitten op me dochter.

En me kinderen de angst aanjaag door op de deur te slaan en me vriend te pleures slaat in het bijzijn van me kindjes

En ze te bang zijn om nog binnen te komen in het gebouw en naar tantie wilt

Dreigt 1 van onze honden kapot te schieten en dat hij er niks vanaf weet als het gebeurt terwijl we de honden uitlaten aan de leiband.

En dat we in zo een grote angst leven en bij iedere beweging de kinderen maken zo doodsangsten naar boven komen omdat hij weer aan de deur zou staan.

Me kinderen niet mogen en kunnen bewegen we matrassen in de woonkamer neerleggen om geen overlast te bezorgen.

En nu wordt ik eruit gezet met me 2 kinderen

En een boete van de som 3 maanden huur

En ze houden de huurwaarborg in.