Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de Nederlandse beroepsbevolking!.


Gast

#301

2014-03-24 21:23

Nederlandse chauffeurs hebben allerlei cursussen gevolgd weten wat ze vervoeren en hoe te handelen als er calimiteiten zijn Spreken meestal div talen WAAR zijn die regels voor buitenlandse rijders?
thuis zittende it-er

#302 it-er

2014-03-24 22:22

ik ben it-er en zit ook thuis omdat een buitenlander goedkoper is dus t treft niet alleen het chauffeurs vak.

Gast

#303

2014-03-25 00:09

Er is wel eens geroepen "genoeg is genoeg".
Ik denk dat voor veel mensen de maat nu echt helemaal vol is.
Hier over discussiëren in de kroeg, of op het werk ( als men dat nog heeft ) haalt niets uit.
Het is daarom goed dat er mensen zijn die zich echt willen inzetten om iets te doen aan de belachelijke beslissingen die er worden genomen.
Nu komt echter mijn vraag aan een ieder die dit leest: Bent u het eens met de petitie, en heeft u al getekend, of hoort u bij dat leger van schreeuwlelijken, die wel een hoop herrie maken maar niets doen? Anderen kunnen alleen iets voor u doen als u ondertekent, en informatie geeft over uw situatie.
Schreeuw niet maar doe iets.
Dit is een prima initiatief.
Gerrit.

#304 Re:

2014-03-25 06:34

#300: -

Er worden nu eindelijk acties georganiseerd maar daar zijn veel aanhangers bij nodig! Je hoeft geen lid te zijn van de bond om mee te helpen en je hoeft ook geen lid te worden. Geef je op als je mee wilt doen actie@bg.fnv.nl

Alle hulp is welkom!!

Gerrit.

#305 Re:

2014-03-25 07:06

#303: -

Dank voor je steun en je bericht!

Dacht iedereen er maar zo over dan zaten we zo op de benodigde aantal handtekeningen.

Ik blijf volhouden.

Groet,

Gerrit.

Gerrit.

#306 Re: it-er

2014-03-25 07:08

#302: thuis zittende it-er - it-er

Beste gedupeerde, misschien dat je hier je verhaal kwijt wilt!  http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=14431


Gast

#307

2014-03-25 08:15

collega chauffeurs niet wachten tot je thuis komt te zitten want dan is het te laat dan mag je werken bij koppel basen (uitzendbureaus)voor nog minder dan we al hadden,ps dit is niet zeuren maar de waarheid helaas

Gast

#308

2014-03-25 08:16

Iedereen heeft recht op een goed salaris als hij/zij daar voor werkt

Gast

#309

2014-04-06 13:54

Vorige week tussen Lelystad en Zwolle meer dan 40 ( ! ) trucks met witte kentekenplaten geteld. Rijden kunnen deze gasten niet. Wij hebben meegemaakt dat er op ons terrein een moest keren, en dat niet voor elkaar kreeg. Mijn man heeft de chauffeur uit zijn cabine gejaagd, en het ( in slechte staat verkerende ) gevaarte voor hem op de weg gezet. Zo kan ik nog vele verhalen vertellen. Schande dat dit mogelijk is in Nederland, terwijl ónze chauffeurs aan vele eisen moeten voldoen !!!

Gast

#310

2014-04-24 08:55

Jammer dat het chauffeursvak geen erkend beroep is en dat een nl chauffeur het van een hongerloon en veel overuren een vak moet uitoefenen met een van de hoogste verantwoordelijkheidsfactoren en grootste risico's. Dit moet echt meer erkenning krijgen. De bureau mannen mogen gaan beseffen dat zonder ons zij ook geen inkomsten hebben.
kortom gewoon schandalig! Terwijl hogerop genoeg verdient wordt en wij bedreigd worden doordat nep buitelandse chauffeurs zogenaamd goedkoper zijn! Als de eu wetgeving nageleefd zou worden zouden deze wanchauffeurs niet eens mogen rijden of rijbewijs hebben.
D. Henskens
De boemerang

#311 Re:

2014-04-27 09:24

#226: -

"Stem PVV"

Nee, er staat REDT de beroepsbevolking. Wel even lezen.


Gast

#312

2014-05-16 02:19

beste.! ben nu 53 jaar .maar zie geen toekomst meer in nederland, vandaag of morgen zal nederland niet meer zo zijn als in het verleden lees m.a.w er zijn heel veel mensen heel boos, de gevolgen zijn dan niet meer te over zien.
( en niet alleen in het transport) m.a.w er zijn nog geen doden of gewonden gevallen, maar hoe lang nog.!we lullen , sorry praten al + 10 jaar maar er is nog niks verandert, alleen maar slechter.ik kijk het nog ff aan in nederland, verander er niks in het transport, dan ga ik buiten europa wonen. zie dan wel waar het schip strand.