Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het kost steeds meer en we krijger er steeds minder voor
en alle ziektekostenverzekeringen hebben een vette winst maar er komt niks terug naar ons
Qua gezondheid heb ik een abonnement bij de apotheek,wekelijks. Medicijnen met eten innemen staat er meestal bij maar met zulke hoge eigen bijdragen zal zeker in de bijstand dit straks onmogelijk worden gemaakt. En om zoveel kwalen te hebben heb ik zeker niet om gevraagd maar voor niks niente nada cadeau gekregen. Had ze liever niks gehad maar moet het er mee doen voor de rest van mijn leven..
Eigen bijdrage
Dit was laatst op tv..
Re:
Wij die tekenen zijn het niet eens met de huidige gang van zaken,maar laten we wel bij het onderwerp blijven. Ieders wiegje had overal op de wereld kunnen staan en ieder mens mag de juiste hulp krijgen. Wat milder naar je medemens zou fijn zijn. Kan er ook de wapenhandel etc. wel bij halen. Het systeem is verrot, maar daar kan een pasgeborene ook niks aan doen. Mijn motto is: als ieder mens een andere mens op de wereld zou helpen en ieder doet dat weer voor een ander, is toch iedereen geholpen! Zelfs de hele wereld. En waar ik voor teken is dat het graaien met eigen risico en die hele smeerlapperij van niet je medemens helpen maar eens afgelopen moet zijn. Fijne dag.
het is genoeg geweest betaal nog meer aan gezondheids zorg dan aan de huur het moet niet gekker worden waar blijven die miloeneN die ze winst gemaakt hebben en jan met de pet kan naar de voedselbank
| This discussion has been closed. |