Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg.

gast

#1401 Re:

2014-01-10 13:01

#20: -  

 En toch kiezen we met z'n alleen voor deze regering!

Ben benieuwd met de volgende verkiezingen? Blijven ze vast weer zitten... en wij maar zeuren!!! Hoezo hypocriet!!!

vanes

#1402

2014-01-10 13:06

Ik vind het echt vreselijk geworden. Er zijn mensen die hun medicijnen niet kunnen betalen terwijl ze die echt nodig hebben. Mensen zeggen hun afspraken af in ziekenhuizen omdat ze een vette rekening krijgen. Waar gaat het naar toe mensen. Aub denk daar eens over na. Volgens mij willen ze gewoon van de zieken mensen af en laten ze die mensen nog liever sterven dan een helpende hand toe te reiken. Echt verschrikkelijk gewoon.

Gast

#1403

2014-01-10 13:08

Eigen risico is veel te hoog voor mensen in de bijstand en AOW-ers.Ik ben binnen 4 maanden al mijn eigen risico kwijt. Is niet op te brengen met alleen AOW.
gast

#1404 tandarts

2014-01-10 13:16

Goede zaak, ik kan nu al zien aan een gebit of iemand rijk of arm is..steeds meer mensen slaan de jaarlijkse bezoeken over. (ik zelf ga nu i.p.v. 2 keer 1 keer per jaar) ...TRIEST

Gast

#1405 Re: Kom op

2014-01-10 13:16

#1399: Rob - Kom op

Jij hebt zeker nooit wat nodig of je bent rijk genoeg.


Gast

#1406

2014-01-10 13:16

Ben er helemaal mee eens

Gast

#1407 Re: Kom op

2014-01-10 13:24

#1399: Rob - Kom op

U snapt het..............EIGEN RISICO is wat anders dan EIGEN BIJDRAGE!!!!!!!!!!!!!


Gast

#1408

2014-01-10 13:25

Ik ben het hier helemaal mee eens! Nederland geeft zoveeeeeel geld aan arme landen. Maar nooit zien we daar resultaat van! En als wij in de problemen komen. Kunnen wij dan ook op hun hulp rekenen? De overheid staat voor onze eigen mensen niet klaar. De minderheid van Nederland gaat kapot aan deze maatregelen. Het moet een keer genoeg zijn!

Gast

#1409

2014-01-10 13:27

en dan te weten dat er nog meer eigen risico zaken zijn dus met € 350,oo ben je er nog niet wannneer het tegen zit.
Ze zijn gek geworden daar in Den Haag met hun vette inkomens.

Gast

#1410

2014-01-10 13:28

Afschaffen afschaffen ik ben zelf chronisch ziek en ben in de eerste 3 maanden al door het eigen risico heen ik heb dit jaar ook maar de tandarts afgeschaft omdat ik anders mijn medicijnen niet meer kan betalen ik ben zoiezo al pm 153,- kwijt aan de premie en dan gaat elk jaar het eigen risico ook nog om hoog hoezo je word gestraft als je ziek bent en je hebt er zelf niet voor gekozen om die ziekte te krijgen stoppen met die geld trekkerij !!!!!!! Langleve de bjstand waar je dan helemaal krap bij kas zit

Gast

#1411

2014-01-10 13:30

Eigen risico is belachelijk wat kunnen wij mensen eraan doen als we ziek worden of chronisch ziek worden. De premies zijn al schrikbarend hoog vergeleken toen we nog guldens hadden.

Gast

#1412

2014-01-10 13:31

Het loopt de spuigaten uit. Door de concurrentie zou alles goedkoper moeten worden na de privatisering. Het tegendeel is echter waar. Volgens mij was het gewoon een grote truc om de nutsbedrijven etc. in handen te brengen van een groepje rijken, die nu met ons kunnen doen wat ze willen...

Gast

#1413

2014-01-10 13:32

Ik vind het goed dat jullie dit doen dus daarom teken ik het. Iedereen heeft recht op gezondheidszorg, dus dan moeten we dat ook aan iedereen geven.
Ik heb daarom ook getekend. Ik steun deze petitie met heel mijn hart.

Gast

#1414

2014-01-10 13:33

Eigen risico klinkt als eigen schuld! Wij zijn mensen en wij worden niet vergeleken met een auto!

Gast

#1415

2014-01-10 13:34

Ben er mee eens afschaffen want ik ga nu minder snel Naar het ziekenhuis...

Gast

#1416 Re: Alleen het eigen risico?

2014-01-10 13:39


Gast

#1417

2014-01-10 13:40

verklaar u zelf soeverein als mens vallen we niet onder dde statuten van de corporatie nederland BV maar onder het uvrm


M.V.G
soeverein: Adrianus Jacobus Hendrikus Anette brakele son
COMM:Osiris Nomadicealer Hawkseye
Universal Court of the Biralf Continuum

Gast

#1418

2014-01-10 13:44

Het is inderdaad te gek voor woorden. Deze regering schroeft alles maar terug en zeker de in de gezondheidszorg. Er zijn zoveel andere dingen waarop kan worden bezuinigd. En er is al zoveel geld door verschillende regeringen over de balk gegooid door projekten die mislukte of veel duurder uitkwamen dan gepland. Ik hoef ze toch niet op te noemen hoop ik. Laten we gewoon maar weer terug keren naar de basis, waar we waren.En dan maar een begrotingstekort, dan maar niet het liefste jongetje van de klas. Rutte en zijn companen moeten maar op eigen kracht een baantje gaan zoeken na deze regeer periode, want good zij dank komt er aan deze periode van PVDA en VVD een einde. En ze moetern stoppen, Zeker Rutte om nu alvast een leuk baantje te regelen red je eigen kloten maar.

Gast

#1419 Re: Kom op

2014-01-10 13:49

#1399: Rob - Kom op 

 

volgens mij moet jij naar de dokter je hoofd na laten kijken of heb je geld genoeg of ben je nooit ziek ?

Gast

#1420

2014-01-10 13:52

Afschaffen en premie omlaag, maar of dit gebeurt. We wachten al zo lang op het kwartje van Kok. Ik vind dat het tijd wordt voor een nieuwe regering. Volgend jaar wordt eigen risico misschien wel € 400. En wat gebwurt er dan. Weer geen flikker?????
Mijn mening

#1421 Re: Re:

2014-01-10 13:56

#1401: gast - Re:

Wij kiezen niet voor deze regering, de regering doet maar wat.........

In het begin is er iedereen moet mee doen in deze maatschappij, en andere mooie praatjes, geloof jij daar nog in????

Wij willen dat ze anders regeren en die grote bedragen en gouden ahddrukken dat daar verandering komt. Dan zou iedereen het goed hebben en niet zoveel geld over de balk smijten en geld naar het buitenland brengen.

Wij kunnen niet het leed van de hale wereld dragen. En wat wij hebben opgebouwd is niet komen aanwaaien daar hebben wij veel voor gedaan en veel voor gelaten , dat is niet erg maar wie nog wat heeft moet nu alles zelf betalen. Dat si toch ook een verkeerde manier van regeren?


Gast

#1422

2014-01-10 13:59

word eens tijd dat we opstaan

Gast

#1423

2014-01-10 14:00

Beste mensen met de beste bedoelingen, ik doe mee maar ik weet dat het niets of weinig uithaalt.
Het GROTE plaatje LIJKT ontstaan te zijn van uit de beslissingen van de politiek, in de laatste paar jaren.
Echter,...deze gang van zaken is reeds mogelijk honderd jaar geleden "bedacht".
Het doel van acties is in ieder geval al wel heel lang geleden gesteld.
De mensen die dit deden waren lid van de illuminatie, en nu zijn het hun kinderen en/of kleinkinderen die doelen stellen voor over een jaartje of honderd.
Zo deed de illuminatie, ook wel eens "de Bilderberg groep" genoemd een kleine 2000 jaar om het jodendom uit te roeien, Hitler was hierin een bekende, belangrijke en BETAALDE pion!   Het christendom werd door mij onbekende redenen "gestuurd", in plaats van uitgeroeid.
Nu is de islam aan de beurt, kosten nog moeite worden gespaard om deze groep klein te krijgen.
Een bewezen tactiek is het zaaien van haat jegens een groep of individu, als ik een hekel heb aan een sterke tegenstander dan moet ik ervoor zorgen dat meerderen mij bijstaan in die haat, om vervolgens mijn tegenstander uit te putten in zijn/haar strijd tegen die haat, om vervolgens mijn tegenstander te LATEN verslaan opdat IK in ieder geval niet de schuld krijg van al het slechte dat mijn tegenstander is aangedaan.
En zo proberen ze hier in Nederland de "lagen" laag voor laag klein te krijgen van beneden naar boven, de rijken zo lang mogelijk sparen omdat deze groep het langste "nuttig" kan zijn.
Het onbereikbaar maken van zorg, op een manier die door stadhuiswoorden verdedigt kan worden is dan een zeer makkelijke en lucratieve manier om de financieel minder bedeelden door ziekte of "eigen keus om de zorg te vermijden" uit te laten sterven!
Wij, want ik heb het ook niet breed, zijn gewoon niet meer bruikbaar voor de illuminatie en we worden nu gewoon "opgebruikt"!
Zo zal de weerstand van de armen later ook minimaal zijn daar zij die de weerstand zouden bieden, of uitgeput zijn, of ziek, stervende of dood.
Geloof mij, of niet,..., maar dit gaat ECHT gebeuren, men weet niet precies wanneer of hoe, maar de hele wereld ZAL ooit eigendom zijn van 14 families over de hele wereld.


Gast

#1424 Re: Re: Re:

2014-01-10 14:03

#1421: Mijn mening - Re: Re:

zie reactie 1423 svp


Gast

#1425 Re:

2014-01-10 14:03

#1422: -

zie reactie 1423 svp