Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Daarbij komt ook nog eens dat de huidige medicatie veel duurder is en veel schadelijker is
dan alternatieve geneeswijzen uit de natuur. Dit word opzettelijk onderdrukt door de pharmaceutische industrie
(pharma mafia) om zoveel mogelijk centjes binnen te slepen. Meer te lezen:
http://kwfkankermaffia.wordpress.com/farmaceutische-maffia-onthuld/
Sorry hoor maar volgens mij zijn ze gestoord in Nederland. Kijk eens naar de ouderen ,die worden zo respectloos behandeld.
Re: Gratis zorg en onderwijs
#165: - Gratis zorg en onderwijs
'gratis' bestaat niet. Of bestaan er soms geen belastingen in Finland?
Re:
Dat vind ik belachelijk, ik rook zelf niet maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij
doet met zijn of haar lichaam. Dat is hun natuurlijk geboren recht, omdat zij de enige
eigenaar zijn VAN hun lichaam en het bewustzijn wat daar in zit. Als je nou zou zeggen:
"Het zou verboden moeten worden dat Monsanto, een chemie gigant, door gaat met het gebruiken van radio-actieve bemesting om de tabaks planten te groeien, omdat door de radioactiviteit long kanker veroorzaakt word, en NIET door tabaks planten zelf!" Dan zou ik zeggen: kudo's! Dat moeten we doen! Maar de tabak word al eeuwen gerookt, ook onder de Indianen en die hadden geen last van (long) kanker. Wat denk je dat al die additieven (E-nummers) doen met het menselijk lichaam, waar ons eten/drinken STAMPVOL mee zit! Tegenwoordig hebben (grote) boeren CHEMISCHE PAKKEN aan om het ETEN te besproeien wat wij consumeren. Als het al niet eens veilig is om bij in de buurt te zijn als ze dat chemische middeltje spuiten, hoe kunnen ze in godsnaam dan goedkeuren voor menselijke consumptie!! Het is te belachelijk voor woorden.
Er is niemand die vraagt om een ziekte te krijgen ,iedereen is liever gezond!!!
Re: Re: Gratis zorg en onderwijs
#1039: - Re: Gratis zorg en onderwijs
U begrijpt dat economische stelsel niet omdat U alleen maar kan handellen van uit het economische stelsel wat U geleerd is. Maar als ik U nu zeg dat het huidige economische stelsel alleen maar de burgers leeg zuigt en een handje vol mensen de zakken vol gooit? En dat dit economische stelsel ook gecreeerd is om deze reden, en dat die zelfde mensen het economische stelsel zelfs ontworpen hebben. Leest U dit maar eens:
http://www.basisinkomenvoordummies.nl/
Kortom, dit gaat mensenlevens kosten en uiteindelijk er voor zorgen dat er patienten met ernstigere aandoeningen in de ziekenhuizen opgenomen gaan worden....
Re: Afschaffen zeker.
Ooit in Turkije in het ziekenhuis geweest en daar prima geholpen. Als je daar het ziekenhuis binnen loppt gelijk 4 Verpleegsters om je te helpen. 2e bezoek had ik een afspraak met een bepaalde arts. Uit de behandelkamer er tegenover komt een arts en vraagt wat er gebeuren moet. Ik legt het haar uit en zij vraagt of ik het goed vind dat zij er naar kijkt. Zo gaat het daar. GEEN wachtlijsten. Kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen.
Heeft men in Nederland wel in de gaten dat we door dit kabinet naar de afgrond gaan? heeft men in de gaten dat we steeds meer NIET MOGEN. Nederland lijkt langzaam een dictatuur te worden. Wij kunnen zelf wel bepalen of iemand drank mag of niet, roken in een cafe mag of niet. Verzekeringsmaatschappijen beslissen naar welk ziekenhuis je MOET. STA op en verzet je tegen deze toestand.
| This discussion has been closed. |
Re:
#1025: -
Ik zie een verband tussen deze petitie en het niet kunnen betalen van het sponsor geld, haha!
De meeste mensen die zich hier "druk" om maken hebben het geld niet, en precies om die reden
moet het maar eens gebeurt zijn met het leeg trekken van de Burgers en zelf de zakken vullen.
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/22196557/__11_miljard_fraude_contra_6_miljard_bezuinigingen__.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook