Brandweer Oudegem moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Brandweer Oudegem moet blijven.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-05 23:52


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-10 17:45



Gast

#28

2013-12-10 22:20

dat zo iets moet verdwijnen is niet te geloven
mensen die hun leven riskeren voor een ander
worden zo maar op straat gezet een schande
oudegem verdiend beter

Gast

#29

2013-12-20 20:07

Laat onze burgemeester en zijn bestuursploeg niet toe om onze brandweerkorpsen in de deelgemeentes te sluiten.
Sta hen evenmin niet toe om Dendermonde stad als het centrum te zien en de deelgemeenten slechts als "parking."

Gast

#30 Re:

2013-12-20 20:09

#10: -

Omdat onze Burgemeester de kwalijke gewoonte heeft van Dendermonde als het centrum te zien van het heelal, en al de rest is parking.
Het is alleen jammer dat men de laatste gemeenteraadsverkiezingen niet hebben benut om hem te "Buyssen."

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-23 10:44



Gast

#32

2013-12-30 16:21

Alle beetjes helpen... ;-) Suc6 maat! :-)
Glenneke

#33

2016-04-29 10:46

geachte,

ik begrijp de comentaar en vind het in eerste plaats niet kunnen dat bij post Oudegem moet gesloten worden.

ik heb ook even na gezien voor een paar plaatsen is het vaak beter dat bij post Oudegem wordt gestuurd Bv Mespelare vanuit Dendermonde 11 minuten van uit Aalst 12 minuten  Vanuit oudegem 3 minuten bij een brand of dergelijke interventie is het vaak zo dat snelheid een rol speelt hoe sneler terplaatsen hoe vlugger de aanpak 11 minuten voor te plaatsen te geraken mag niet op een maandag zijn hal want markt en dendermonde zit vast ook is er nog niet bij gerekent oproepen van vrijwilligers die kazerne moeten vervoegen dan spreekt men rap over 15 minuten voor aankomst op dien tijd staad u huis in vlamen.

ik denk dan ook als ik verslagen van gemeente raad zie dat men liever geld uitgeeft aan politie diensten dan aan ander veiligheid diensten waaronder dienst 112 wat een zeer spijtige zaak is ook ziekenwagen die niet meer door stad zal kunnen uitgevoerd worden is een slag in het gezicht van hun bevolking.

ben ik blij dat ik verhuisd ben naar een klein kust gemeente waar wel nog geld is voor brandweer dienst