Help de Vrouwen van FC Utrecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help de Vrouwen van FC Utrecht.


Gast

#26

2013-11-07 07:44

Sterkte aan de SVVU!

Gast

#27

2013-11-07 10:39

dat mag niet meer fout gaan.
Vrouwen voetbal heeft de toekomst.

Gast

#28

2013-11-07 11:06

ik hoop dat de fcu vrouwen veel steun krijgen,ze verdienen het zeker.

Gast

#29

2013-11-07 12:21

steun allen de fcu vrouwen,vrouwen voetbal heeft de toekomst

Gast

#30

2013-11-07 12:25

Fc utrecht vrouwen moet blijven!!! Steun ons!

Gast

#31

2013-11-07 13:14

de meiden moeten blijven bestaan ze zijn een deel uit me vriend ze leven hij sta altijd voor die meiden klaar in goede en slechte tijden

Gast

#32

2013-11-07 18:51

De dames moeten blijven!

Gast

#33

2013-11-07 19:43

Ik vind dat de mooie vrouwenvoetbal bij de mooie club als bij Utrecht niet mag verdwijnen

Gast

#34

2013-11-08 09:44

vrouwen voetbal heeft de toekomst,daarom steun ik de fcu vrouwen.tevens ben ik fcu supporter.

Gast

#35 Re:

2013-11-10 20:27

#29: -  

 

FC-Utrecht.org

#36

2013-11-10 22:12

In de vierde stad van Nederland, de meest centraal gelegen grote stad, de stad waar hoofdkantoren staan van talloze banken en verzekeringsbedrijven, moet toch een sponsor te vinden zijn die zich opwerpt als de redder van de Utrechtvrouwen?
FC-Utrecht.org

#37

2013-11-12 19:31

De faillissementsaanvraag is uitgesteld!
Er zijn inmiddels gesprekken gaande met meerdere partijen over de mogelijkheid van financiële ondersteuning.
Zou het dan toch nog goed komen?

Via de nieuwspagina van fc-utrecht.org blijft u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Gast

#38

2013-11-12 21:56

Dit moet blijven bestaan, als Utrecht Fc Utrecht vrouwen laat vallen, dan moet het terug naar Zeist waar al jaren vrouwen topvoetbal is neergelegd.

Gast

#39

2013-11-13 15:26

Als oudste gedipl.oefenmeester van nederland,88 jaar (in dec.89) nog steeds als TC werkzaam bij de vv Rood - Wit te Putten (Dames 1) Strijd ik al jaren mee ook nu voor jullie dus, om het vrouwenvoetbal duurzaam op de kaart te krijgen.
FC Utrecht MAG NIET STOPPEN !!

Gast

#40

2013-11-13 21:09

Net nu het vrouwen voetbal meer grond opnder de voeten krijgt de FC Utrecht failiet laten gaan.Dat is het zelfde als een rijpe appelboom vlak voor de pluk om hakken!

Gast

#41

2013-11-14 10:02

Onze dochter is sinds vorig jaar met heel veel plezier en met maar 1 droom actief geweest bij de Girlsacademy van FC Utrecht. Ook wij hopen van harte dat ook haar droom kan worden voortgezet!

Gast

#42

2013-11-14 10:14

Help de FCU vrouwen!

Gast

#43

2013-11-14 10:38

FC UTReg vrouwen moet gewoon blijven, zodat de meiden van vandaag ook een toekomst hebben in het voetballen voor later

Gast

#44

2013-11-14 10:39

Bij deze de steun vanuit Belgische hoek, met name AA Gent Ladies, voor onze collega's in Utrecht.

Gast

#45

2013-11-14 11:00

help de fc utrecht vrouwen om het vrouwenvoetbal te behouden
ik ben een heel erge voorstander om zoveel mogelijk clubs mee gaan doen aan vrouwenvoetbal en niet dat ze eruit stappen dat zou zonde zijn

HELP ZE AUB HET IS JAMMER ALS ZE ER MEE STOPPEN

Gast

#46 bestaan van vrouwenvoetbal

2013-11-14 11:01

ik wil dat er zoveel mogelijk clubs mee gaan doen aan het vrouwenvoetbal en niet dat ze er uit stappen

Gast

#47

2013-11-15 07:44

Nu wordt het tijd dat de gemeente Utrecht, zich nu eens echt hard te maken voor één van de snelst groeiende sporten van Nederland. Wekelijks hebben inmiddels duizenden meisjes veel plezier aan deze sport. Voor de meiden heeft o.a het Fc Utrecht meiden team een voorbeeldfunctie in de regio waar kleine en grote meiden naar kunnen opkijken en van kunnen dromen. Waarom moet commercie altijd lijdend zijn en kan er wel bijstand worden verleend aan noodlijdende eredivisie BV's als het om de mannen sport gaat? Waarom 5 miljoen voor het laten starten van de tour de france in Utrecht, maar het damesvoetbalelftal van fc Utrecht en daarbij het gehele damesvoetbal in de regio in de kou laten staan. Geëmancipeerd in Nederland ? Misschien als het meer geld opleverd? Toch weer dat geld? Jammer. Kom op gemeente Utrecht, pak uw verantwoordelijkheid.

Gast

#48

2013-11-15 18:29

Mijn mening:

Ik ben enorm verbaasd dat dit staat te gebeuren in deze maatschappij, vooral dat er zo wordt bezuinigt op de toekomst van de jeugd die enorm gedreven zijn om iets te bereiken binnen deze eeuw!

"Waar moet dan heen met deze toekomst van onze jeugd?"

Ben zelf een moeder van een gedreven dochter die zo enthousiast is met het voetballen... het is haar ding... ze traint en speelt wedstrijden samen met de jongens in haar Team.
Enige meisje... wat een lef... wat stoer...

"Moet dit dan verpest worden door een besluit die genomen wordt door volwassenen die 'zich in een zogenaamde kantoortje bevinden' maar niets vanaf weten hoe het in de praktijk gaat(?!)"

Ik heb het met eigen ogen gezien, ook onze dochter heeft het mee gemaakt, hoe gedreven en enthousiast deze dames van het 'FC Utrecht Vrouwen Voetbal team' zijn, maar vooral ook de toekomstige meisjes/meiden die dit niveau willen bereiken!

Beste regering of wie dan ook... "Moet dit in duigen vallen... de toekomst van onze jeugd en de voetballende vrouwen?"

Wil als tip mee geven: Verplaats je is in de voetsporen van deze gedreven vrouwen, waarom kan het wel bij de mannen die voetballen en waarom dan niet bij de vrouwen die voetballen... (???)

Dit komt nu over als een soort van discriminatie.
Het wekt op deze manier een tegenstrijdige indruk op.

Het initiatief wat 'de FC Utrecht Vrouwen Voetbal Team' met veel enthousiasme neemt voor vele jonge meiden, vind ik uitstekend! (om de zoveel tijd werd er een meisjes/dames voetbal dag georganiseerd... ervaringen delen en nieuwe technieken leren waar een trainer misschien geen zicht in heeft of er is weinig extra tijd hiervoor om dit te leren.

Mensen denk na... en laat dit niet verloren gaan geef 'Het Vrouwen Voetbal' nu eindelijk de kans, dus ook hier in de Regio Utrecht... en doe niet zo moeilijk... laat de toekomst van de volgende generatie niet verloren gaan..!

Ik hoop met heel mijn hart dat hier een oplossing voor gevonden kan worden!

En tegen de bedrijven/mensen die eventueel een SPONSOR willen zijn, wil ik zeggen: GEWOON DOEN!
HEB VERTROUWEN IN HET VROUWEN VOETBAL... GEEF DEZE VROUWEN EEN KANS!!

Tevens ben ik het helemaal mee eens met de woorden van 'mijn voorganger' # 47#
Vooral die 5 miljoen die uitgegeven gaat worden voor die 'Tour De France'... belachelijk zoveel geld... in de eeuw van bezuinigingen... besteedt/inversteer dit dan liever aan de sport-toekomst van onze jeugd van deze eeuw... en de gedreven Voetbal Vrouwen Team van FC Utrecht maar ook als ondersteuning van alle voetballende- of sport verenigingen...!!!


Gast

#49

2013-11-15 19:11

Ik heb ook gestemd met toestemming van mijn ouders!

Ik vind het meisjes/vrouwen voetbal erg leuk om te zien.
Ik ben een meisje van 8 jaar oud.
Zelf train ik nu twee seizoenen bij een voetbal vereniging, als enige meisje in een jongens team en men vindt 'mij stoer en een meisje met lef...'

Daarom hoop ik dat het vrouwen Voetbal NIET GAAT VERDWIJNEN want anders eis ik dat degene die dit wil veroorzaken zelf het initiatief neemt om de jeugd van de toekomst les te geven!

Wij moeten toch zo nodig op een sport van de regering of wie dan ook... want dat is zo goed voor ons... moet men zo doorgaan dan blijft er niets over van de sportende meisjes jeugd!!

Nee ik vind die volwassenen vervelend en heel erg dom dat er geen bedrijven zijn die deze 'VROUWEN VOETBAL' niet willen sponsoren..!!

Ik ben blij met de FC Utrecht Vrouwen Voetbal Team, zij geven mij de kans om iets extra's te leren qua technieken... als zij niet meer mogen en kunnen voetballen dan gaat mijn toekomst droom ook in duigen vallen!

Daarom ben ik samen met mijn vader vanavond voor het eerst naar 'de protest voetbal wedstrijd' gegaan van FC Utrecht Vrouwen tegen ADO Den Haag Vrouwen... heb er zin in om dit te zien en wil er van genieten!

Ik ga voor jullie duimen... FC Utrecht Dames... zet 'm op!!

FC-Utrecht.org

#50

2014-01-10 23:34

Ondanks alle inspanningen lijkt het doek alsnog te vallen.
Stichting Vrouwenvoetbal Utrecht gaat een faillissementsaanvraag indienen.
De wedstrijden van het vrouwenteam zullen doorgang vonden totdat de rechter uitspraak heeft gedaan.