Ik steun 't Appelboompje en ALLE opvoedsters!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik steun 't Appelboompje en ALLE opvoedsters!.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-10-29 07:20



Gast

#2

2013-10-29 14:14

Ik wil de fouten wel eens weten van degenen die deze beslissing genomen hebben .De straf hiervoor zal waarschijnlijk hallucinant zijn .In wat voor maatschappij komen wij terecht .

Gast

#3

2013-10-29 18:05

Zal de mama van de kleine ook buitengesmeten worden als ze een fout maakt op haar werk? Of krijgt ze een tweede kans?
jan peeters

#4

2013-10-29 19:42

Wie zonder zonde is mag zonder erbarmen anderen stenigen... Wat hier figuurlijk ook wordt gedaan.
2000 jaar geleden begrepen zelf Farizeeërs de draagwijdte van hun extremisme. Het is triest dat in dit opgeklopte verhaal geen greintje begrip wordt betoond. Het kon ook menselijker verlopen zijn. Maar vanwege de hardheid van hun hart...

Gast

#5

2013-11-01 09:46

Het is inderdaad schrikwekkend om te zien hoe telkens weer opnieuw diegene die erin slaagt om in de media het hardste kabaal te maken GELIJK krijgt - of dit terecht is doet er niet toe. De media BRULT en heeft het bijgevolg bij het rechte eind. Er wordt zelfs niet meer de vraag gesteld of de media wel alle partijen gelijkwaardig aan bod laat komen. Dit is een democratie onwaardig. Dus ik steun deze petitie niet alleen omdat ik akkoord ga over het standpunt met betrekking tot de strafmaat en hoe die tot stand is gekomen, maar evenzeer omdat ik 100% sta achter de aanklacht van de rol van de media in deze - een rol die de media in een democratie niet zou mogen vervullen : subjectieve heksenjacht op de ene en volledige verschoning van machtmisbruik voor de andere, afhankelijk tot welke groep men toevallig behoort... de "sterken" of de "zwakken".