Petities.com

Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!

1.000 handtekeningen voor petitie

Gast#1 Jul 03, 2013, 11:17
Hallo allemaal,
Wat als we wel onze zwembad terug krijgen, waar zou het zwembad geplaatst moeten worden dan???
Ik zat te denken aan het bos stuk achter de stads camping, misschien komt de camping dan ook weer een beetje op gang, en het is haast op de zelfde plek waar het zwembad ooit was. het is maar een idee. groetjes belinda
Gast#2 Jul 03, 2013, 11:37

Re:

#1: -

Vind het een goed idee Belinda. Ik dacht er zelf ook aan om daar het zwembad te plaatsen. Een verijking voor de camping en dan kan het sportbedrijf er ok positief inspringen. Ik zie alleen maar win win situaties. Laat maar komen dat zewmbad met in combinatie een stik horeca erbij. Met vriendelijke groet Alex Rimini, eigenaar van Rimini Events

Gast#3 Jul 03, 2013, 13:42
heel veel succes, we gaan er voor!
Gast#4 Jul 03, 2013, 16:09
zoek een pensioenfonds dat wil investeren in een zwembad, is misschien een optie.
Gast#5 Jul 03, 2013, 18:21
goed werk mensen . er zijn dus nog mensen die hier werk van willen makken. Overhandig de handtkeningen maar aan de gemeente raad.

R. Diepenbroek
Gast#6 Jul 04, 2013, 11:48
bravo!!
Gast#7 Jul 16, 2013, 18:25
okee dan hoop dat het lukt
Gast#8 Jul 18, 2013, 02:27
Heel veel succes en laten we hopen dat het gaat lukken

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.