De Dance Parade moet terug
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Belachelijke beslissing van Aboutaleb destijds om de Dance Parade af te schaffen en een traditie stop te zetten. Het Zomer Carnaval mocht ieder jaar doorgang vinden en blijven omdat dat beter in zijn multiculturele straatje (straten) paste???
Er gebeurden meer ongeregeldheden en schietpartijen tijdens het Zomer Carnaval dan tijdens de Dance Parade! Naar mijn weten verliep de Dance Parade altijd gemoedelijk en probleemloos.
Rotterdam was ooit dé dance city van Nederland en omstreken en heeft zijn wortels daar, denk aan bijv. Parkzicht, house, diverse DJ's. De Dance Parade hoort gewoon bij Rotterdam! En moet terug!!
Het moet terug.
Danceparade
Vanuit mijn beroep veiligheidskundige snap ik de beweegredenen voor een verbod. wees echter consequent in de beleidsvoering. Zomercarnaval brengt evenveel risico's met zich mee op het gebied van crowd control.
Geef ons Rotterdammers danceparade terug. Of stop met dit laffe beleid en verban elke vorm van entertainment.
Start een petitie: "aboutaleb moet verdwijnen met zijn j**dse karakter" dit zal wellicht wel resulteren in een 'b2s kar' die knalt door de maastunnel.
moet gewoon terugkomen
| This discussion has been closed. |