Nalatigheid Upjers Eindspel W3

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nalatigheid Upjers Eindspel W3.

extra

#26

2013-04-06 09:04

extra mag nog steeds niet op het forum
blijkbaar toch wel iets heel ergs gedaan dan
zelfs support heeft nog niet gereageerd op de mail die is gestuurd
WerderBremeb

#27

2013-04-06 12:30

Dit is een externe pagina die niets met Upjers te maken heeft. We mogen hier dus gewoon bans bespreken enz.

Extra ik raad je aan om gewoon even een excuses op te sturen richting de support. Heb ik ook gedaan en sindsdien is de ban gedeleted. Simpel dus

Gast

#28

2013-04-06 17:27

Goede actie, er word te weinig naar de mening van de spelers geluisterd
Missy, Rudolfje, MisterXXX, Papsel en MonaLisa

#29 Ongelofelijk!!!!!!!!!

2013-04-07 00:38

Upjers kan dit spel niet zonder bugs laten draaien, en weet dat zelf ook, maar vangt wel geld voor kronen.
Heb al vele werelden meegespeelt en heb nu als laatste op W3 gespeeld en mijn account verwijderd. 3 dagen nadat de laatste rol was aangezet en er weer geen normale reaktie vanuit Upjers kwam.
Heb het gehad met Upjers en geef er geen cent meer aan uit.
Dit leek mij de meest logische manier om Upjers te laten weten dat ze geen geld meer van mij of mijn vrouw ( die nog veel meer speelt op Torpia)zullen krijgen.
Ik wens iedereen veel spelplezier en hoop nog vele van jullie te spreken via een chat of een ander spel wat niet van Upjers is.
werderbremen

#30

2013-04-09 21:25

Het is weer belachelijk ! Ik kom er nu achter dat de compensatie kronen alleen voor deze w3 gelden !

Dat vertellen ze heel achterbaks er niet bij . Om ons eerst rustig te houden . Nu is er minder onrust en komt maddox aan met dit nieuws . Het gaat puur om geld . Als we de kronen mochten houden kocht men geen kronen meer / minder in de volgende werelden .
Achterbakse verkoop trucjes tonen niet veel respect voor de spelers . En dat terwijl Ze het juist van de spelers moeten hebben . Klaussie mag z'n bril weer eens opzetten .

Stomme rotzakken .
EXTRA

#31

2013-04-14 16:34

Ja Ja die upjers laat zich altijd van zijn beste kant zien dus hoe kun je nu verbaasd zijn??
Ze verneuken een wereld en geven je dan een fooitje aan kronen maar dan wel alleen voor de verneukte wereld die niemand meer echt speelt.
Een normaal bedrijf zou hier niet mee weg komen en ze zijn ook bang voor commentaar dat is de rede dat ze mensen van het forum bannen.
Werderbremen je advies om een excuusbrief te schrijven heb ik niet opgevolgd rede omdat ik vind dat upjers ons een excuus zou moeten schrijven over het feit dat de wereld in de soep loopt en dat je dan geen link mag plaatsen om de torpiafans te laten tekenen zodat we mss wat kunnen beginnen tegen hun.