Nalatigheid Upjers Eindspel W3

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nalatigheid Upjers Eindspel W3.


Gast

#1

2013-04-04 20:15

Een zeer correcte brief !
Dit zal hopelijk de ogen openen van upjers :) !

Gast

#2

2013-04-04 21:00

Volgens mij kunnen rollen zelfs gedropt worden in een vernietigde tempel .. dus geen eindspel mogelijk.. vorige w3 werd zo door Outlaws ook al gewonnen.. dit is gewoon niet eerlijk !!

Gast

#3

2013-04-04 21:08

Geld terug.....!?

Gast

#4

2013-04-04 21:22

Er zitten een aantal fouten in het spel die opgelost dienen te worden. Het is zo niet leuk meer om te spelen. Waardes die aangegeven staan kloppen niet. Ik ben het met de schrijver eens dat degene die de support mail afhandeld geen idee heeft hoe het spel gespeeld wordt.

Gast

#5 De oplossing van Upjers... akkoord?

2013-04-05 08:30

Beste Torpianen,

We hebben vanmorgen een akkoord ontvangen op ons voorstel. We zijn er van op de hoogte dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen en dat is ook onmogelijk. Daarom hebben we gezocht naar een oplossing die het meest eerlijke is en voor iedereen gelijke kansen biedt.

Zoals reeds geschreven; het terugplaatsen van een back up voordat de K in het spel kwam is helaas niet mogelijk. Vanmorgen is reeds de K en de rol Kingarthur uit het spel genomen. Over ongeveer 2 weken wordt de K weer in het spel geplaatst zodat iedereen de kans heeft om alles op te bouwen. Dit biedt ook voor iedereen weer een gelijke kans om als eerste de laatste rol aan te zetten.

Ook ontvangen alle speler 250 kronen per account, die je voor het opbouwen kunt gebruiken. Deze kronen worden automatisch vandaag op je account bijgeschreven.

Wij hopen dat we jullie een passend voorstel hebben gegeven en nogmaals excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,
Jullie Torpia Team

Gast

#6

2013-04-05 13:57

ik steun van harte deze petitie,,,

Gast

#7

2013-04-05 20:50

zozo... 250 Kronen...?

Dat is niks vergeleken met die ..K kronen die gekocht zijn deze wereld.
Ik vind dit een erg zwakke oplossing van een Kapitalistisch Upjers ! >:(

Neem de verantwoording voor de fouten en betaal iedereen netjes zn geld terug!
extra

#8

2013-04-05 22:32

ben op forum geband omdat ik de link opnieuw had geplaatst voor deze petitie te tekenen dat zegt al een hoop over upjers vind ik.
You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Nooit

ik had gevraagd waarom de link was verwijderd en kreeg te horen dat je geen links van buiten af mag delen op torpia forum of zelfs niet via topic. anders kreeg je een ban.
mijn antwoord was hier op: wat is het verschil een ban of dit spel wat al dood is.
daar konden ze denk ik geen antwoord op vinden behalve een ban.



Shadow

#9 Re:

2013-04-05 22:35

#8: extra -

Voor zover ik begrijp is deze petitie er om sympathie te creëren.

Als je normaal gedrag op het forum vertoont en binnen de regels kunt posten is er niks aan de hand, dat je volgende reactie niet alleen duidelijk kenbaar maakt dat je hier niet om geeft zegt genoeg. Jammer, maar je kent de regels.


Gast

#10

2013-04-05 22:46

Beste shadow , ik heb niets misdaan . En als ik dat wel heb gedaan , is een ip ban sws buiten de boekjes . Een flinke berisping is sws realistisch MAAR EEN VOLLEDIGD IP BAN !!

ik maakte een geintje over klaus dat jullie hem een biertje konden aanbieden . thats it

reken er maar op dat dit een staartje gaat krijgen
D
Shadow

#11 Re:

2013-04-05 22:53

#10: -

Het gemiddelde "geintje" bevat geen dreigementen. En maakt een post met dreigementen niet persoonlijk.

Als dit toch gebeurd, is dit niet op te vatten als een geintje.


Gast

#12

2013-04-05 22:57

Beste shadow Er is nooit enig dreigement geweest , ik heb alleen geschreven dat het volgende dreigement werd dat we allemaal gingen stoppen met torpia. Dat is geen bedreiging tegen over niemand niet. En het is vervolgens totaal niet realistisch om IP bannen uit te delen op het forum. Dat gaat tegen de richtlijnen van upjers in en dat weet je zelf ook.

grtz WerderBremen

Gast

#13

2013-04-05 23:00

Er was wel een dreigement , maar dat vormde geen bedreiging tegen over niemand niet.

Gast

#14 Re:

2013-04-05 23:01

#12: -

Ik citeer: Als jij straks 400 petities tegen je hebt ( alle actieve spelers dus )Je trekt dingen naar het persoonlijke, een supporter is een supporter, iemand die je vragen beantwoord, en daarnaast vele andere dingen doet. 
Bedreigingen accepteren schaar ik daar helaas niet onder.

extra

#15

2013-04-05 23:07

shadow
wat heb ik dan misdaan behalve gezegd wat hier staat.

ben op forum geband omdat ik de link opnieuw had geplaatst voor deze petitie te tekenen dat zegt al een hoop over upjers vind ik.
You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Nooit

ik had gevraagd waarom de link was verwijderd en kreeg te horen dat je geen links van buiten af mag delen op torpia forum of zelfs niet via topic. anders kreeg je een ban.
mijn antwoord was hier op: wat is het verschil een ban of dit spel wat al dood is.
daar konden ze denk ik geen antwoord op vinden behalve een ban.

je mag dus geen kritiek hebben en je mag dus ook niet mensen mobiliseren om eens te kijken of we wat meer van upjers gedaan kunnen krijgen dan die rottige 250Kronen en een paar weken om je account weer op te bouwen.
nou ik vind dat in en in triest want dat betekend dat je als klant (want dat zijn wij allen) geen recht heb om verweer te geven op een onredelijke oplossing van de kant van upjers.

Gast

#16 Re: Re:

2013-04-05 23:09

#14: - Re: MAAR BLIJKBAAR LANG NIET GOED GENOEG WANT DIT KAN NIET EERLIJK ZIJN. BIJ SOORTGELIJKE/ERGER POST KREEG IK ENKEL EEN FLINKE BERISPING. EEN IP BAN IS DUS ECHT ZWAAR OVERDREVEN.

Shadow

#17 Onderwerp

2013-04-05 23:20

Een IP ban, is tegen het aanmaken van meerdere accounts, als je zelf meerdere regels in rij overtreed, direct na een waarschuwing gewoon verder gaat, terwijl de forum regels duidelijk zijn.

Een post binnen de forum regels is mogelijk, als dit niet mogelijk is, en alles gewoon maar gepost wordt is het erg jammer, regels zijn er niet voor niks.

@Gast in Caps, en elke volgende, bans worden alleen met een persoon in kwestie besproken, hier anoniem posten, heeft geen nut, naast het feit dat volledige verhalen niet bekend zijn.

Verdere reactie op bans, alleen nog via support.

Gast

#18

2013-04-05 23:30

Ja en nu ga ik even citeren :

5 waarschuwingen en sancties

"Het moderatorteam werkt met four strike policy. Heeft een gebruiker 3 waarschuwingen ontvangen , dan kan er overgegaan worden tot een blokkering"

Ik heb geen enkele waarschuwing gehad en de ban die ik heb is de zwaarste dis ze hebben op het forum .

Begrippen :

Ban/Blokkering

"Een persoon krijgt een ban wanneer hij/zij meerdere malen de regels overtreedt."

Ik had nog geen punten staan. Verder heb ik nog nooit een situatie gezien waarbij er in 1 keer verschillende mensen een ban kregen omdat ze een link plaatsten / een zogenaamde bedreiging aan het uiten waren . Ik weet me diverse gevallen te herinneren waarbij men veeeel zwaardere en beledigende dingen zei , maar toch lang geen ( ip ban ) kreeg.

Die heb ik nu wel , omdat ik iets heb geroepen wat werd opgevat als een bedreiging. Zeer apart dat ze daarom meteen bans gaan uitdelen.

Ik ga dit zeker aankaarten,
tot horens op het torpia forum.

groeten werder bremen ;)
extra

#19

2013-04-05 23:31

shadow wat bedoel je met meerdere regels overtreden???
ik heb 1 x de link geplaatst en daarna alleen nog commentaar gegeven op het weg halen van mijn post.
daarna heb ik nog gereageerd met het volgende ":wat is het verschil een ban of dit spel wat al dood is."
heb daar bij geen onvertogen woord gebruikt.
dus ben het er niet mee eens maar dat was al duidelijk

Gast

#20 Re:

2013-04-05 23:32

#18: -

Wat altijd vergeten wordt in een citaat.

 

Het "Vrijheid van meninguiting" is niet van toepassing op websites in privé eigendom, zoals Torpia. Deze forumregels beschrijven het gedrag dat op dit Forum is toegestaan.
Indien een gebruiker onze forumregels overtreedt, of geen respect toont voor onze forumregels, het Team of de Community loopt hij/zij het risico dat het account permanent verbannen wordt.
We behouden het recht om elk account te deactiveren en elke inhoud aan te passen zonder voorafgaande waarschuwing. Deze forumregels kunnen te allen tijde worden gewijzigd zonder melding.


Gast

#21

2013-04-05 23:41

Ow dus jullie kunnen maar roekeloos gaan bannen ? want daar komt het nu wel op neer.
extra

#22

2013-04-05 23:49

ik kan er maar 1 ding nog op zeggen
GEEF MIJ MAAR ZON
Shadow

#23

2013-04-05 23:50

Aangezien ik hier geen discussies meer ga voeren hebben we een support, heb je een ban kun je contact opnemen met onze support: http://support.upjers.com/neo

Wij zijn coulant, echter hebben we regels en blijven deze gelden.

Gast

#24

2013-04-06 00:46

Werder is weer aanwezig op het forum , na een korte break ;).


Gast

#25

2013-04-06 05:53

Probeer anders alle gezichten 1 kant op tekrijgen W1/2/3 gewoon in staking.

3 leveren misschien meer op als 1.