Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gezien en ervaren wat daar allemaal al mis gaat door bezuinigingen kunnen we dus nagaan wat het voor onze kids gaat doen vergeet aub niet dat het onze toekomst is en dat er vele wel te redden zijn
Alles moet veranderd worden
psychische ziekten zijn echt
Deze verandering gaat niet om kwaliteit van de zorg, het is geen verbetering. GGZ in het algemeen wordt straks niet meer gezien als gezondheidszorg maar als iets dat in de huiskamer opgelost kan worden, met gemeenteambtenaren. Ik begrijp die politici niet, heeft niemand van hen toevallig een familielid dat te kampen heeft met psychische problemen? Dan zouden ze wel beter weten. Zonder na te denken een storm op zee creëren en er op af varen, niet zo slim. Psychische patiënten op straat zetten, en over vijf jaar terug in de Middeleeuwen. Hoe hebben we dit kunnen doen met z'n allen? Ik vind voor ieder kind dezelfde kansen, niet per gemeente. Voor ieder de hoogste kwaliteit zorg. En voor volwassenen ook!
Geef een kind in ieder geval de kans op een plekje in onze complexe samenleving. Zonder de juiste zorg blijven er straks nog meer mensen aan de kant staan of erger raken verder van de wal met alle gevolgen van dien. Bezint eer gij begint!
Goede zaak. Laten we geen tijd en expertise verspillen door gemeenten opnieuw het 'wiel' te laten uitvinden. Daar worden onze kinderen weer de DUPE van. Ik heb 2 weken geleden aan een ambtenaar van het WMO loket Van de gemeente Veenendaal gevraagd welke concrete plannen zij al gereed hebben. Toen werd ik van 't kastje naar de muur gestuurd. Kortom: Ze weten het niet. Maar 't zijn wel de ambtenaren waar mijn kind straks van afhankelijk is. Dit circus is opgestart als bezuinigingsmaatregel, maar kijk eens hoeveel investeringen er gedaan moeten worden om de gemeenten weer op het huidige expertiseniveau te krijgen. Belachelijk gewoon!!!
Dat,...Bewijst Dit:....NU al!! CHAPEAU!!
Hopelijk, krijgt het: VOLDOEND Aandacht, en Nog MEER, zo VEEL: MOGENLIJK!! En wordt: BEREIKT, wat: Bereiken: MOET!!!! Warme Meelevende Begripvolle groetjes: Els-R.
Re: psychische ziekten zijn echt
#738: Niels V. Den Haag - psychische ziekten zijn echt
JUIST:...Niels en (NR:) 731, dat bedoel ik:...ook!!
Want: met: Psygische: Problemen:...Jong of: Oud,...
ben je per: Devinitie: NIET: Gek/Gestoord!!
Maar: HELP Ze JUIST, op de GOEDE manier dan, waar IEDEREEEN
het er Volmondig mee: EENS kan: ZIJN!!
We, Zijn Immers: ALLEMAAL: Mensen,....
met NIET: Alleen:...(Plichten,) maar ZEKER ook ONZE: RECHTEN!!!!
Warme groetjes, en: BEDANKT:...IEDEREEN,...Namens: (IEDEREEN!!!!)
Tot Ziens: Els-R.
Re:
INDERDAAD: 726. Daar ben ik het: VOLLEDIG mee: EENS!!!!
En: HOOP,..Doet:...LEVEN!!!! Groetjes en tot: Ziens. Els-R
Re: Re: psychische ziekten zijn echt
#746: (RECHTEN!!) - Re: psychische ziekten zijn echt
ZO,...ik heb de: Petitie inmiddels even Doorgem@ild, naar mijn: Dochter-Lief: Monique-L.
Groetjes. En tot Ziens: Els-R
heb ooit 3kinderen in een pleeggezin gehad. en diverse voogden.
toch heb ik goede ervaring met de jeugdzorg van 1999-2010.
zie de zorg thans met zorg tegemoet, daar gemeentes daar niet op voorbereid zijn en dus geen ervaring hebben, wat uiteindelijk resulteerd id vraag-hoe gaat het met het kind? wordt ws de dupe..
| This discussion has been closed. |
Wanneer de geest op klem komt te zitten heeft dit zijn weerslag op een ieder.
Zo krijg je geen gezonde maatschappij.