Religieuze omroepen moeten blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Religieuze omroepen moeten blijven.


Gast

#76

2013-08-15 12:21

Wij moeten zorg dragen voor onze religies en zeker in een tijd als deze waarin de islam steeds meer grip krijgt op onze samenleving van vrijheid van meningsuiting en christelijke normen en waarden.

Gast

#77

2013-09-07 16:54

Zie hier waarover de discussie ook zou moeten gaan.
Inclusief 'het goede voorbeeld'.

Is juist deze ophef wellicht een bewijs van de teloorgang.... http://www.dutchbuttonworks.com/2013/09/copy-paste-pastor/

Gast

#78

2013-09-25 20:39

RELIGIEUZE OMROEPEN MOETEN BLIJVEN:

Gast

#79

2013-12-12 15:15

Het wezenlijke van een democratische samenleving is het ruimte geven aan minderheden, maar waar schijnbaar geld de enige waarde is waarnaar alles wordt afgemeten en vertaald zal deze neoliberale machthebber zodra men de kans schoon ziet de franse laicete trachten na te volgen

Gast

#80

2014-01-03 18:59

Laten we vooral heel snel onze eigen identiteit over boord gooien zodat er veel meer ruimte komt voor andere invloeden, normen en waarden. Maar wacht....ik ben christen! Dan mag je natuurlijk niet teveel zeggen en vooral je mond houden. Laat ik dat maar doen dan want ik wil dat niemand aanstoot aan mij neemt en mij direct neerzet als fundametalist, zwaar gereformeerd of christengekkie. Ik zal alleen pas weer wat zeggen als de mensen zich hardop gaan afvragen waarom onze samenleving zo leeg en stil is geworden.

Gast

#81

2014-02-09 09:30

De radio 5 uitzending van vanochtend waar ik min of meer toevallig inviel, raakte mij zo byzonder. Nu pas, na bijna 28 jaar, realiseerde ik me dat ik WEL een beschermengel heb. Alleen dit feit al doet mij hopen dat deze petitie succes heeft. Dit geluid moet gehoord kunnen blijven.

Gast

#82

2014-04-03 21:36

Het beste is in de hele wereld de religie afschaffen, oorlogen beginnen met religie.
wardeer elkaar zoals je bent.

Gast

#83

2014-05-05 11:00

Naast het harde feit, dat in elke gevonden cultuur,en bepaalde vorm van religie dan wel religieus besef is aangetroffen, is in de westelijke cultuur religie zó verweven, dat het zowel a-cultureel als dóm is, die uit het publieke domein te weren.

Gast

#84

2014-06-13 14:08

Waarom staat de Islamitische omroep er niet bij? Ik weet zo snel niet meer hun naam maar het spreekt boekdelen en hun programma's zijn erg informatief. Het zijn mensen die erbij horen!

Gast

#85

2014-08-06 09:36

Diversiteit op alle gebied in informatie, is een noodzaak om elkaar te leren kennen en met elkaar in contact te blijven.

Gast

#86

2014-09-02 21:34

Juist de kleine omroepen geven vaak een kijk vanuit een verfrissend, origineel perspectief.
Ik zou ze niet graag willen missen. Wim