Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!.


Gast

#76

2013-03-11 00:55

Nederland verarmd onder Rutte,ontneemt mensen de kansen om te groeien.Opnieuw naar de stembus

Gast

#77

2013-03-11 14:25

tijd voor verbetering!

Gast

#78

2013-03-11 18:18

GOED BEZIG

Gast

#79

2013-03-11 18:35

Je kunt mijn portemonee nu al hebben!Rutte ut zal wel tegenvallen t.o.v. jullie graaisalaris!

Gast

#80

2013-03-11 19:53

Deze regering, met in haar zuiging, alle bedrijven en instellingen lopen alleen maar hun persoonlijke crisis op te lossen via de gewone burger. Wie of wat het ook is, WIJ moeten het betalen. Ondanks dat vele experts in binnen en buitenland beweren dat het averechts werkt ,wat ook duidelijk zichtbaar is, de Haagse maffiaclub van Rutte & Samson kunnen alleen maar meer bij de burgers weg trekken, zonder dat zij over de gevolgen voor die zelfde burger nadenken. Maja wie of wat zijn wij nu belemaal? Betalen en bek houden en met dw volgende verkiezingen weer naar loze beloftes en leugens luisteren. Het zijn allemaal RATTEN daar, onbetrouwbaar en alleen geven om eigen stokpaardjes.
Ikke

#81 Zo word er hier omgegaan met deze regering !!.

2013-03-11 20:29

Wat voor regering hebben we hier in Nederland heb je 31 jaar gewerkt bij 1 baas maar door een faillissement in 2009 en na 5 weken alsnog een doorstart te maken mocht ik niet meer blijven. Conclusie 3 jaar in de W.W in die 3 jaar toch geprobeerd om aan het werk te gaan ism een UWV arts alles heel goed gecheckt of ik die werkzaamheden wel mocht doen vanwege de rug waarvoor ik al gedeeltelijk voor in de W.A.O zit. Goed heb het toen 1 maand vol kunnen houden maar het ging niet meer met me rug kon s'morgens het bed niet eens meer uitkomen. In die tijd voelde ik me ook steeds erg verkouden wat na 4 weken een zware longontsteking bleek te zijn. Heb toen samen met die UWV arts besloten om me arbeidscontract te ontbinden en dat ik in de Ziektewet terecht kwam. Maar ook die houd na 2 jaar op met het uitbetalen en dan moet je maar zien hoe het verder zal gaan. Maar zeggen ze U blijft wel gewoon in de ziektewet zitten en een stukje in de W.A.O. Voor de bijstand kom ik niet in aanmerking omdat de vrouw in de W.A.O. zit en volledig is afgekeurd en ik nog een paar andere uitkeringen heb weduwepensioen en een stukje W.A.O. En zitten we een klein stukje boven de norm van de bijstand.?
Daar heb je dan 31 jaar hard voor moeten werken en altijd mee moeten betalen voor de ziektewet enz enz, En nu in deze tijden werk is ver te zoeken overal heb je papieren voor nodig , maar ja die heb ik niet ben op 17 jarige leeftijd al gaan werken.
En heb veel geleerd in die 31 jaar alleen was dat enkel op het werk van toepassing.

Heb van die 4 jaar ook 1 jaar bij een reintregatiebureau gelopen en die konden ook helemaal niks voor me vinden.

Conclusie: Na 31 jaar werken krijg je 3 jaar een W.W uitkering en in mijn situatie na die 3 tot 4 jaar zoek je het maar uit daarna is het afgelopen?
Ik wilde dit jullie gewoon is laten weten hoe het hier in Nederland is gesteld.
bezorgde vriend

#82

2013-03-11 20:48

Het is echt diep triest om zolang te werken en na 31 jaar ook niet meer aan de bak kunnen..... denk eerst ook aan die mensen!!!!!

Gast

#83

2013-03-11 23:59

weg met rutte

Gast

#84

2013-03-12 00:31

Rutte 2!!, help de economie om zeep.
Geen investering om de werkgelegenheid te bevorderen, onbetaalbare zorg, studeren alleen voor de rijken, nergens word geld vrij gemaakt om de economie in Nederland te stimuleren. Wel geld voor ontwikkelingshulp, en geld voor europa. Nergens wordt zoveel belasting betaald als in Nederland! Wat doen zij met ons zuurverdiende geld.Nederland is sinterklaas.....

Gast

#85

2013-03-14 18:49

rutte MOET gestopt

Gast

#86

2013-04-06 19:32

We zijn het zat met de EU en met de bezuinigingen

Gast

#87

2013-04-26 16:21

Rutte je moet oprutte!

Gast

#88

2013-05-27 17:01

ZEG NEE TEGEN KABINET RUTTE TWEE!
Het rijmt ook nog is.
Die schijt Rutte kan maar beter oprotten liever vandaag als morgen.
willie

#89

2013-05-30 20:23

Waarom worden er geen grote demonstraties gehouden in Nederland.
We blijven alles maar pikken. Een kabinet kan toch ook vallen???
Van al die mooie beloftes waarop vele nederlanders gestemd hebben is niets terecht gekomen.
Ik ze Nederland STA OP en laat je stem horen.

Gast

#90

2013-06-13 22:49

Laat die oude minister weer terug komen of een zakenkabinet

Gast

#91

2013-06-15 20:34

Fuck DEN HAAG ze zijn daar van de pot gepleurt
En doet wilders nog wat voor ons ????

Gast

#92

2013-06-15 20:37

ik zeg genoeg is een keer genoeg
ik heb een wajong uitkering
en we kunnen nu al niet meer rond komen
zorgpremie kan al niet meer betaald worden enz
dus daarom zeg ik genoeg is genoeg

Gast

#93 de mensen onder het lage inkomen

2013-06-15 21:05

dit klere kabinet maakt de arme mensen nog armer maar zelf weigeren ze om geld in te leveren die vieze vuile vrekken dat het zijn. De jeugd heeft geen toekomst meer ik kan niet meer door studeren omdat het allemachtig duur is en van werken komt er niks van door die klere werkloosheid ik ben ten einde raad ik weet niet meer wat ik moet het water staat me boven me hoofd dankzij dit klere kabinet heb ik geen toekomst bedankt rutte bedankt brussel voor een vervloekte toekomst wat me te wachten staat. weg met de euro!!!!!!!!!!!!! weg met brussel!!!!!!! nederland moet zich los komen van brussel val maar mooi dood met je zoveel procent rente doe ons maar geld mensen in nederland hebben het nodig. de arme mensen mogen miljarden aanschaf van nederland bekosten val maar mooi dood klere kabinet.!!! ik kots jullie uit !!!!!!!!!!!!

Gast

#94

2013-06-15 23:50

De topsalarissen gaan wel omhoog, belachelijk stadsinitiatief in Rotterdam, onzinnige geldhappende proef in Erasmus MC die in de toekomst de diabetes-patiënten veel ellende en geld gaat kosten en ook de ziekenfondsen geld gaat kosten voor niets omdat het niet werkt. Van de Fyra moeten we af. Iets dat niet goed is, moet niet betaald worden. Geen energie uit buitenland halen. We moeten zelfvoorzienend worden.ALLE onnodige subsidies afschaffen zoals voor kunst, monumenten, dierenambulance enz. Mantelzorgers makkelijker een parkeerkaart geven. 1 algemeen BTW-tarief van 10%. Vignet voor buitenlandse auto's invoeren (bijv. 1 maand geldig voor rijden en parkeren, winkelstraat: parkeerschijf). Buiten nergens betaald parkeren (parkeerschijf)= ietsje hogere wegenbelasting. Meer personeel op het belastingkantoor zodat er beter geïnd kan worden. Dat scheelt miljarden zeggen ambtenaren. De helft van de ministers en staatssecretarissen weg en de salarissen halveren. Als het dan nog teveel is, nogmaals halveren. Dat doen jullie met ons ook, dus dat is normaal. Uit de EU. Die douche-van-mijn-centen-bouwers hebben we niet nodig want we hebben hier al genoeg potverteerders die de baas over ons spelen.
Ben Boos

#95

2013-06-16 00:47

Iedereen die tegen Geert wilders was heeft nu spijt dat ze niet op hem gestemd hebben.Hij wilde het volk helpen maar nee sommige ideeen van hem stond het Nederlandse volk niet aan. De PVV moest niet in het kabinet komen.Nu zitten we met de gebakken peren en worden we nog verder leeg gezogen dan voorheen.Ik ben er voor om de 1e en 2e kamer te gaan bezetten en het hele kabinet naar huis te sturen net zo lang tot er GELUISTERD wordt naar het Nederlandse volk die in armoede leven. Al die wacht gelden eens stoppen,de abnormale hoge salarissen van de top verlagen met minimaal 25% en dat besteden aan de groep Nederlanders die het zo hard nodig hebben. Bonussen afschaffen, geldkranen van declaraties/vergoedingen dicht draaien. Wij kunnen ook onze reiskosten niet declareren bij kabinet,of op vakantie gaan en uit eten gaan kunnen we ook niet. Mogen wij die in armoede leven ook 1x per week eens normaal boodschappen doen zonder op de centen te letten en dat dan declareren? Laat kabinet eens grof geld geven aan de voedselbanken waar vele Nederlanders door hun toedoen afhankelijk van zijn. Op vakantie gaan?? Daar kan je alleen maar over dromen is gewoon weg niet meer mogelijk. Mogen wij met zijn allen dat ook eens declareren? al is het maar 1x per jaar daar zou ik al heel erg blij mee zijn om ook eens al die ellende en dagelijkse sleur achter me te laten,even ontspannen en genieten. Wat zou dat fijn zijn.Waar kan ik dit alles declareren? Doen de heren politici ten slotte ook en wie weet wat ze allemaal nog meer frauderend declareren Begin daar eens met bezuinigen in plaats van bij diegene die toch al helemaal zijn uitgekleed en niets meer hebben.

Gast

#96

2013-06-16 06:18

Het is 1 complot, dit is allemaal TE ERG voor woorden, we moeten nu echt in opstand komen! Ik zeg uit de EU!

Gast

#97

2013-06-16 08:26

het is heel gemakkelijk praten voor Rutte hij heeft genoeg
en dan de rest wat ons land beheerd die hebben ook genoeg
word tijd dat zij eens aan de lijve meemaken wat het is om elke keer minder te krijgen
dat zij eens in een zorgcentrum gaan,1 week op de werkvloer en 1 week als client
helemaal afhankelijk van te weinig zorgverleners
moet na de wc ,wachten op de wc ronde douchen 1 x in de week,schone tena aan ?wacht maar dat die helemaal vol is
een beetje nat kan die nog aan blijven
en op de werkvloer je benen onder je uit lopen,tijd voor een beetje aandacht is er (eigenlijk) niet
dan de voedselbanken in ons (rijke ) holland
toen we nog nederlanders in een eigen nederland waren,hadden we die niet !!!!!!!!!!!
en waarom zoveel geld aan een koningshuis uitgeven !!!!!!
wat zij doen kan een president ook !!!!!! vpoor veel minder

Gast

#98

2013-06-16 08:52

Het word tijd dat de afbraak van nederland word gestopt

Gast

#99

2013-06-16 09:45

Ik zeg NEE tegen Rutte 2.
Kies een pseudoniem

#100 Koninklijk huis

2013-06-16 19:44

Ik ben het helemaal met de inhoud van de petitie eens! Stop Rutte en zijn bezuinigingen! Wel 4 miljard uitgeven aan de JSF maar aan de andere kant 6 miljard moeten bezuinigen.
Het koninklijk huis mag van mij inderdaad wel aanblijven maar ik vind 68.000 euro per maand voor een paar lintjes doorknippen en een paar handtekeningen zetten wel erg dik betaald. Om nog maar te zwijgen over de provincieëntocht waar de gemeentes zelf voor de kosten op mogen draaien. Wij waren hier in Roosendaal 6000 euro per minuut kwijt (180.000 euro voor een half uur) Dubbel genaaid houdt beter zullen we maar zeggen.

Peter