Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!.


Gast

#101 Re: pietje

2013-06-17 12:46

#1: Gefrustreerd, kwaad, WOEST! -

Zij kopen wel voor zoveel miljard euro gevechts vliegtuigen om het buitenland van dienst te zijn en voor miljoenen voor soldaten. Latan ze daar het gat maar mee vullen. Totaal verkeerde uitgaven in deze tijd!!!

En tog maar door blijven douwen HET VOLK BETAALD DE REKENING!

HENK VAN DER VEGT

#102 Kabinet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-17 14:09

Ouwe hoeren kunnen we goed als nederlanders.we zijn precies het zelfde als het kabinet .enkel maar worden .we moeten met ze allen de straat op. en dan naar den haag. en laten zien we dat we stoere hollanders zijn.doen we dan niet.dan heb je een appel nodig in je mond om je konen te kunnen scheren.en het word nog slechter. wij als nederlanders kunnen misschien nog de rem er op zetten. maar dan met ze allen .want zo als nu. werkt het niet...

Gast

#103

2013-06-20 11:38

En dan de 60 plussers met pensioen die 40 jaar gewerkt hebben zoals wij. Samsom denkt dat wij
een heel goed inkomen hebben, dat zal voor een kleine groepering zo zijn, maar niet voor Jan Modaal die graag iets wil overhouden voor de oude
dag.Want pensioen en AOW is voor de meeste geen vet pot! Wij hebben het gevoel dat wij onze buurman spekken en dat die straks in een Ferrari rijd en wij het moeten doen op een oude fiets.
Hebben wij daar 40 jaar hard voor gewerkt en met onze ouders Nederland op economisch gebied hebben geholpen om er bovenop te komen! Dit kabinet maakt dit in een paar jaar tijd totaal kapot.
Schande!!!!!!

Gast

#104

2013-06-26 09:28

Het geld wordt door de bevolking hier opgebracht en dient voor de bevolking hier te worden gebruikt. Pak de rijken aan, pak europarlementariers aan, maar blijf af van de zieken, zwakken en werkelozen. Jullie zijn door ONS gekozen, niet door de Grieken, Spanjaarden enz. Jullie horen er voor ONS te zijn. Wil je dat niet, verdwijn dan.

Gast

#105

2013-06-26 15:16

duidelijk toch zeg neeeeeeee

Gast

#106

2013-06-26 16:32

genoeg is genoeg.

Gast

#107

2013-07-12 09:02

Weg met die uitzuiger!! Hij maakt Nederland kapot!!

Gast

#108 Re: we moete een demonstrati3 of rellen organiseren

2013-07-24 17:20


Gast

#109

2013-08-10 16:17

wanneer houd alles is op,de hele economie wordt kapot bezuinigd.als je in de winkels loop is het onheispellend stil,iedereen wacht op de nooit meer te herstellen klap.Heel veel mensen worden naar afgrond geduwd, de een red het net, de ander valt erin, met alle ellende vandien. Ik ben niet meer trots , dat ik een nederlander ben.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-08-10 21:16



Gast

#111

2013-08-11 18:07

Het is goed dat is een protest komt. Tweedeling onder Rutte is te groot geworden.weg met die zkkevullers.

Gast

#112

2013-09-13 20:46

Er moet een einde komen aan kabinet Rutte.
Laat Nederlanders meepraten!!!!!!
William

#113 Kabinet Rutte moet weg ,of alternatief en gaan door .

2013-09-16 17:40

Het inzien dat bezuinigen niet werkt .ze zien de andere kant niet .Stel : belasting drastisch verlagen accijnzen drastisch verlagen ,ziekenfonds keihard aanpakken ,weer terug naar het oude stelsel .Daarnaast moet de Nederlandse regering weer baas in eigen land worden ,en niet dat doen wat de eu en Brussel willen .Willen we uit het slob ,dan maar op de eigenwijze manier .Wegen belasting weer terug naar het oude tarief ,,daarnaast geen tarief op gewicht van voertuig maar op inhoud van de motor ,zoals ze het in Duitsland doen .
Klinkt erg als droomscenario ,maar ze hebben daar in den haag de ballen niet ,allemaal hoge bobo,s ,die veel te veel geleerd hebben ,en dat is een standaard norm in dit land ,Wij eisen HBO opgeleide mensen voor alles ,ga toch fietsen ,de kracht van de economie zit ,m in de mensen die met de handen werken .(hmm klinkt erg Amerikaans ) .Als we zon soort scenario aanpakken kunnen we met zijn allen(ongeacht ras kleur geur of wat dan ook ) zeer mooi leven in dit verpeste land .
Mensen die net even een tientje per maand te veel verdien voor voedselbank ,huursubsidies ea voorzieningen .Want zo werkt het in dit land .Schulden problemen ga zo maar door ,ok heb je zelf in de hand ,maar iemand die modaal inkomen heeft en let op modaal is 33.000 per persoon en niet gezin inkomen ,heeft daar niet zoveel last van .Ik heb het geluk dat ik tussen wal en schip zit Qua gezins inkomen .We hebben ons natje en ons droogje ,en een dak boven ons hooft .Ik wil niet weten hoeveel gezinnen er per maand kapot gaan om dat ze net aan die ondergrens zitten kwa inkomen ,en net die 10 euro teveel hebben per maand met 2 of 3 kinderen en daardoor niet in aanmerking komen voor de voedselbank ea .

Maar de fnv eist dat namens werkenden.

ja idd die gaan uit van mensen de werken met een modaal inkomen dus de man 33.000 en de mee werkende vrouw ook nog is 15.000 .iedereen 300 euro per maand meer onder die 33.000 vind ik prima daarboven 150 bv .Want die tientjes bedragen per maand ,dat gaat velen heel veel geld kosten .
Als niet meer dan geld ,en dan praat ik over gezins drama,s ,heel erg maar dat is een feit wat door de huidige situatie te vaak voorkomt .En als de plannen doorgaan zoals ze nu in het koffertje zitten .Dan hou ik mijn hart vast .

En blijf met je poten van het geld van onze opa,s en oma,s af !!!!!!!!!!
Deze mensen hebben we te danken dat wat er nu staat ook daadwerkelijk staat .
Deze mensen hebben tijdens en na de 2e WO kromgelegen .


Gast

#114

2013-09-18 20:18

weg euro, minder bezuinigingen omdat geld naar het buitenland gaat, betere zorg en vergoedingen etc...

Gast

#115

2013-09-19 11:10

dit land gaat naar de kloten op deze manier , rutte hou het geld in eigen land in plaats van buitenland , en dat vliegtuigje enorme geld verspilling in deze moeilijke tijd .

Gast

#116

2013-09-19 11:11

nederland gaat naar zijn groot op deze manier rutte

Gast

#117

2013-09-25 21:06

Bezuinigen maakt Nederland kapot. Er komne steeds meer werklozen. winkelstraten lopen leeg ne de chhronisch zieken en gehandicapten komne straks in de problemen, Dat is niet de bedoeling
DUS NIET BEZUINIGEN. dat is slecht voor de economie en de portemonnaie

Gast

#118

2013-10-02 15:24

Dit Pro EU kabinet moet snel weg
Ze zorgen alleen maar voor meer arbeidslozen
Economy gaat niet aantrekken
Oudere mensen worden hard aangepakt
Teveel ontwikkelingshulp wat allemaal aan de strijkstok blijft hangen
Teveel geld naar de EU, wat wij allemaal moeten betalen
Schandalig !!!!!
Roemenen en Bulgaren die hier vrije hand krijgen om mensen te bestelen en overvallen.
Nog veel meer zou ik kunnen vertellen.
Heel Nederland gaat kapot.
Ook wij gaan alles over de grens kopen.
Oh Oh wat mis ik de gulden
Toen hadden we het goed.
Gauw weg met dit Kabinet.
Zakkenvullers zijn het.


Gast

#119

2013-10-05 18:29

de rijken deze aarde hebben dit veroorzaakt, uitoorlogen en eigen winstbelang en dit moet de hard werkende arbeider betalen? en dan bilderberg, new world order,monsanto etc. etc... bah, bah, bah!

Gast

#120

2013-10-10 18:25

Ik ben 61jaar heb een
WW uitkering en krijg nu nog maar eens een baan.
Blijf af van de WW rechten.

Gast

#121

2013-12-12 13:10

het word tijd dat Nederlanders voor hun land opkomen en de regering gelijk afzet zonder geld

Gast

#122

2014-01-10 14:04

ik ben niet blij met hoe het in dit land gaat mensen strieven van de honger , geen goede ziekte regeling voor minder bedeelde in on s land voor zieke mensen is er geen aandacht , thuiszorg, voedsel, zieken zorg, geen geld om boodschappen te halen en moet je voor medicijnen ook nog betalen , bij de voedsel wordt verrot voedsel brood vol met schimmels uitgedeelt ga maar zo door , ondervoede kinderen noem maar op

Gast

#123

2014-01-15 16:20

Bezuinigen:
Schaf eerst alle subsidies af.
Bekijk per geval deze regelingen en doe dit ddor bv met een belasting verlaging.
De subsidies pas toekennen als de gegevens zijn gecontroleerd. Dit zou elk kwartaal dienen te worden aangevraagd.
Het uitkleden van de "Cultuur" (het sociale leven) veroorzaakt meer agressie en slachtoffers.
BV. Antieke auto's van 25 jaar en ouder te gaan belasten. Er zijn (oude) mensen die er veel geld in hebben gestoken om op hun oude dag lekker te kunnen genieten. Geen oldtimer dagen meer. En wat brengt het op!!!!
Zo kan ik wel doorgaan.

Gast

#124

2014-02-12 01:32

De petitie is goed. Het kabinet doet onrechtvaardige dingen. Ik vind het heel erg voor de ouderen en voor de jeugdzorg.


Gast

#125

2014-02-12 01:35

De VVD denkt alleen aan de rijke Nederlander. Weg met dit kabinet