Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!.

anca

#51

2012-12-01 11:13

Haal het geld daar waar je het halen moet en stuur geen geld naar buiten waar het in een bodemloze put valt, zoals de EU, "ontwikkelingsgelden` Nooit geholpen, alleen maar erger geworden en stop met de asielzoekersindustrie. Miljarden over om de problemen op te lossen! Help eerst uzelf opdat u een ander kunt helpen!!!!!!

Gast

#52 weg met rutte en de eu

2012-12-01 14:42

Laat het graaien stoppen. Weg uit de eu laten we maar es gaan denken aan de
Nederlandse bevolking. Ipv storten naar een falliet land waardoor wij extra moeten betalen. We kunnen zeggen van balkenende wat een bedroefd kabinet maar de staats schuld werdt wel kleiner. Nu met deze pino aan de macht alleen maar ellende. Dus stop rutte en de eu steun deze partitie!! Tis echt te gek voor woorden de mensen die dit land weer opgebouwd hebben worden nu weer gepakt.
Maja

#53 Weg met Rutte en de EU

2012-12-01 17:12

"We kunnen zeggen van balkenende wat een bedroefd kabinet maar de staats schuld werdt wel kleiner".

Balkenende heeft ons verkocht en verraden aan Brussel door de uitslag van het referendum: 65% zei NEE tegen Brussel!! naast zich neer te leggen en Nederland uit te leveren aan de EU. Een schande van de 1e orde. Balkenende moet voor een tribunaal worden gesleept want door hem is alle ellende begonnen!

Gast

#54

2012-12-01 17:43

Mensen kunnen nog geen eens fatsoenlijk Samsom schrijven met een M. Maar wel denken serieus genomen te worden???
willemientje

#55 want wij zijn het volk

2012-12-02 15:06

Wij zijn het volk!!
Wij zijn de wanhoop haast nabij
Wij kunnen onze lasten haast niet meer betalen
Terwijl Europa nog meer geld bij ons wil komen halen
En onze regering die het tij zou moeten keren
Zelf vrolijk door blijft gaan met potverteren
En met plezier belastingen verhoogt
Zolang dit door de burger wordt gedoogd
Wij zijn het volk!!

Wij zijn het volk!!
Wij werken om te leven en te wonen
Maar worden uitgezogen door politieke klonen
Die zich daar rijkelijk voor laten belonen
Die wereldvreemd over ons beslissen
En keer op keer buiten het potje pissen
En over wat zij voor ons in petto hebben
Laten ze ons het liefst in ‘t ongewisse
Wij zijn het volk!!

Wij zijn het volk!!
En op een dag dan zijn wij het echt zat
Dan hebben wij het echt met jullie leugenaars gehad
Al zal er eerst nog heel wat water naar de zee moeten stromen
Er komt een dag dat wij massaal in opstand komen
En geloof ons dan maar dan gaan jullie behoorlijk nat
Wij willen immers niet dat onze toekomstdromen
Door jullie van ons een voor een worden afgenomen
Wij zijn het volk!!

Wij zijn het volk!!
Nu nog een kudde makke schapen
Gehersenspoeld door kranten en tv
Als jullie ons leven onmogelijk gaan maken
Zeggen we totaal onverwacht met z’n allen NEE
Dan zijn we moe van jullie leugens, en bedrog
Dat zou door jullie in Den Haag
Voorkomen kunnen worden, TOCH??
Wij zijn het volk!!

Door:

Willemientje

(voor www.ejbron.wordpress.com)

Gast

#56 , Re: Stop!

2012-12-02 18:11

#10: summer - Stop!

 

helemaal mee eens voor de volle duizend procent. Wij maar werken en betalen voor die smerige kankerlijers die op hun luie reet zitten te genieten van het zonnetje.

F.t.s.

ikke12

#57 Re:

2012-12-02 20:05

#11: -

En wie zei Rutte dat er onbetrouwbaar was tijdens Rutte1??? Achteraf bezien was niet Wilders ongeloofwaardig maar Rutte zelf. Hij is alleen te bang om dat toe te geven dus heeft hij mooi de schuld afschoven op een ander. Mochten er weer verkiezingen komen gaat mijn stem naar Wilders. Kan hij eens laten zien hoe hij Nederland uit het slop denkt te gaan halen na het verzieken van Rutte.

Beer

#58

2012-12-04 10:31

Er gaat veel te veel geld naar het buitenland, daar verdwijnt het in bodemloze beurzen van de dikkoppen. Eigen volk eerst!
Lexus01

#59

2012-12-04 18:06

Liegen en bedriegen, een onbetrouwbare club!
ik heb het vertrouwen in de politiek voor zover het nog aanwezig was helemaal verloren!
Ik wil ook een referendum en daarna Nederland uit de EU!
willemientje

#60 de ziel

2012-12-05 17:12

Hoe haal je de ziel uit een land?
Laat mensen aan een hoge welvaart wennen
Geef banken bewust de vrije hand
En zorg dat de bevolking de gevolgen hiervan niet leert kennen
Zo haal je de ziel uit een land.

Hoe haal je de ziel uit een volk?
Laat vreemdelingen schier onbeperkt binnen komen
Laat ons dichtbevolkt landje maar volstromen
Steek je burgers in de rug met een dolk
Zo haal je de ziel uit een volk.

Hoe haal je de ziel uit een stad?
Zorg dat er zich getto’s vormen
Geef schaarse huizen met voorrang aan allochtonen
Huizen waar de oorspronkelijke bewoners slechts van dromen
Zo haal je de ziel uit een stad.

Hoe haal je de ziel uit de samenleving?
Verdeel en heers, zet jong op tegen oud
Vernietig het gevoel van saamhorigheid
Weldoordacht en zonder spijt
Zo haal je de ziel uit een samenleving.

Hoe haal je de ziel uit een gezin?
Zorg dat er geen tijd is voor de kinderen
Er moet door beide ouders hard worden gewerkt
Om de schulden te verminderen
Zo haal je de ziel uit een gezin.

Hoe haal je de ziel uit een land?
Geef vreemdelingen prioriteit
Negeer dat de samenleving hieronder lijdt
Zo raakt een land zijn ziel vanzelf kwijt
Zo haal je de ziel uit een land.

Door:

Willemientje

Gast

#61

2012-12-08 23:03

Er word met keiharde hand geregeert,beslist en geregeld voor je zonder ook maar iets te vragen.
Nu andersom wat als niemand geen zorgpremie meer betaald?!

Gast

#62 Re:

2012-12-08 23:05

#54: -

Is dat belangrijk?! Dit was een antwoord naar degene die een schrijf fout van de heer Samso(m) belangrijk vond vandaar mijn antwoord.


Gast

#63

2012-12-11 18:52

De problemen die we nu ondervinden is door 40 jaar links beleid, overal in de maatschappij zit dit gif, niks vergrijzing nee de multicultie des kost miljarden .
De kinderen van nu zijn de blanke slaven van de toekomst.

We worden gigantisch besodemieterd , en de dictators zitten in Brussel.
Dit kabinet moet zijn verantwoordelijkheid nemen en aftreden.
Dit stelletje eurofielen wordt onze ondergang, uiteindelijk oorlog!


Jan

#64 djihadist Rutte

2012-12-11 19:47

Rutte, je bent niet alleen een leugenaar, je hebt immers je eigen sekteleden verraden, maar ook een asociaal aangezien meer belastingen niets met bezuinigen heeft te maken.
Van de PvdA weet ik dat ik een marxistisch programma krijg, maar dat jij deze ideologie, gebaseerd op haat, afgunst en nijd hebt overgenomen, geeft aan dat je zwakzinnig bent. Zou het aan mij liggen kreeg je een enkele reis Kamtsjatka, samen met je rode kameraad Samsom. Een winter er over heen en Nederland is verlost van cretins zoals jullie.
Ik hoop het ergste voor jou en je cabaret.
Hellen

#65

2012-12-11 20:44

Elk weldenkend mens zegt NEE tegen de plannen van die huichelaars en zakkenvullers . Miljarden naar verweggistan en wij worden uitgeperst en kaal geplukt , hoogste tijd voor de PVV !

Gast

#66

2012-12-12 00:23

Och,... waren politici wijs en wilden daarbij wel
ONS Nederland was en paradijs, t glijdt nu af naar een hel !!
geweta

#67

2012-12-13 14:46

Uit de Eu. Stop ontwikkelijkssamenzwering en maak Wilders MP
Ko

#68 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

2012-12-18 17:01

Wij gaan de rekening NIET betalen, weet je nog??? Nee=Nee en dat blijft dus Nee! Net als met de Europese grondwet waar we tegen hebben gestemd en die we toch door de dictators doorgedramd werd. Er moet dringend een eind komen aan dit malafide en corrupte "bestuur".

Gast

#69

2013-02-07 19:44

Kabinet doet niets aan de woekeraars in onze maatschappij, maar jaagt wel iedereen op de kast om te moeten bezuinigen, ook de minima.
moeven!

Gast

#70

2013-02-19 15:14

Super dat ook ik mijn ongenoegen( op zijn zachtst gezegd) op deze manier kan uiten omdat ik mij steeds méér en méér uitgekleed en belazerd behandeld voel hier in 'mijn' land..Dankzij "reakties" bij een artikel in de Telegraaf ben ik dit tegen gekomen- heb deze petitie ondertussen verder verspreid naar hulpverlening en vrienden( die het op facebook geplaatst hebben) om hier wat méér bekendheid aan te geven. Wellicht is deze petitie een aanzet tot.. eindelijk weer eens iets pósitiefs?? Laten we dáár met zijn allen voor gaan ipv ons als vee naar de slachtbank te laten leiden..... Dát heeft ál te lang geduurd.

Gast

#71 Re:

2013-02-25 22:54

#70: -

ten 1e sorry voor mij spelling

 

de overheid pakt al jaren onze vrijheid af nu ook nog van de ouderen

ik gun mij moeder en mij vader opa en oma en fijn tehuis toe daar betaal ik voor

ik heb een druken baan waar door ik niet zelf voor mij ouders kan zorgen ook al zou ik dat erg graag willen (wat ook zo is )  ik zou mij baan moeten op zeggen om voor mij ouders te kunnen zorgen maar dat kan niet dan zou ik in de schulden raken en ik mag blij wezen dat ik werk heb zo zitten zeker nog 4 miljoen nederlandser met het zelfde probleem

 

Nederland is een diktatuur  Waarom heel simpel

Nederlanders durven niet de straat op om tegen de regering strijden en ons zeg je te doen om dat men dan word op gepakt De Nederlandse overheid heeft ons al jaren onder de dum  daarom zijn al die wetten en regels er zo makelijk in gekomen Nederland durften niet in te grijpen  op internet hebben we allen maal een grote mond  maar er word geen gebruik van gemaakt voor protesten om dat de Politie je dan op pakt  en weer word je onderdrukt

 

Iedereen heeft recht op zorg dat het duurder word weet iedereen  maar wat niet iedereen weet is dat de overheid nog duuder is en misbruik maakt van belasting geld voorbeelden

1. reiskosten deklaratie 6 miljard euro per jaar

2. uit eten deklaratie  4 miljard per jaar

3. EU bij een komsten ( te veel ) zeker 12 miljard euro overbodig

4. Vakantie's van de overhied belasting + deklaratie 23 miljard euro per jaar

5 van 150 naar 100 leden 9.5 miljard exstra in komsten  per jaar  voor 2e kammer

6.van 75 naar 50 leden 3,2 miljard exstra in komstne  per jaar (1e kammer)

totaal 57,7 miljard euro exstra per jaar (met beperkten midellen )

 

ik zou zeggen top dit in de zorg en economie + zuizenmarkt

want dat de VVD nu ook de ouderen paken is gewoon te triest voor worden

 

het word tijd dat we in actie komen de straat op met z'n allen  we kunnen het wel

kijk maar naar haren

 

 


Gast

#72

2013-02-27 18:53

Het land (lees: bevolking) wordt als lemmingen de zee in gedreven. Geen dure Mercedes, maar het geld op gespaard als appeltje voor de dorst: oom Rutte komt het wel even innen! Nog nooit zo een hypocriet zootje in een kabinet gezien.

Gast

#73

2013-03-02 19:24

Eindelijk eens iemand die het voortouw neemt tegen deze schandalige uitkleedpartij van de regering!
Maar word het niet hoog tijd, om de voorganger te steunen!
Door massaal de straat op te gaan en de boel volledig plat gooien voor 1 a 2 dagen in Nederland, zo dat ze in Den Haag eindelijk eens kunnen zien dat de maat meer dan vol is en de kruik nu is gebarsten!
Jaag dit kabinet met pek en veren het land uit!!
Voor dat het echt te laat is!!

Gast

#74 Re:

2013-03-10 13:00


Gast

#75

2013-03-10 13:01

vuile dieven zijn het van mijn kleine pensioen .