Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heel veel mensen hebben na Rutte I al geen financiele reserve meer. De burgers gaan kapot, ondernemers gaan kapot, zieke mensen en ouderen bij het vuilnis gezet. Het moet stoppen. Stop de sloop van Nederland!
Bedrog!
http://www.hethaagsecomplot.nl/index.htm?tab0
Stop!
en rutte is totaal ongeloofwaardig geworden!!!!!
foeiiiii
Mis in deze petitie o.a. een bezwaar tegen de hogere onkosten vergoeding van ons nep koningshuis en het niet stopzetten van het wachtgeld van overbodige parlementariers..
Jammer van ons mooie landje
Wij zijn met zijn allen vele malen machtiger, en dat begint de Nederlandse gewone man/vrouw zich steeds beter te realiseren. Kom op iedereen, teken de petitie, ga de straat op LAAT JE HOREN!!!
Het enige wat zou kunnen helpen is opstand met bestorming van het Haags fort en de gore kliek in een strontkar laden en het land uit flikkeren. Maar we zijn makke schapen die zich willoos naar de slachtbank laten leiden en dat weet de regentenkliek ook.
En er moeten meer mensen hiervan op de
hoogte gesteld worden!
Opzouten met Rutte 2!
Deel deze petitie en onderteken hem en laten we dit 'kabinet' asap naar 'huis' sturen!
Het is toch volkomen onmogelijk ons VOLK en ons LAND te laten vertegenwoordigen door een dèrgelijke onbetrouwbare, leugenachtige 'MP'!
Dan nog eens daarbij het hele verdere incompetente kabinet van ex-activisten en ex-criminelen en feestvierende nivellisten zoals o.a. die spekzwijnman, die ook die gruwelijke en ook niet voor niets WERKELOZE melkert terug in het pluche, lees ook de vrinden banen molen, weer tilt.
Die 2 partijen waarin leugens, bedrog en zielige gevoelens van rancune en jaloezie t.o.v. hard werkenden een enorme rol spelen maar ondertussen spelen zij elkaar hoge premies toe, delen ONS geld uit aan de islamieten en de beroepswerkelozen en al die andere afhankelijken vd partij vd allochtonen bende.
Zie hoe wij uitgeleverd worden aan die verwerpelijke eu, die ems en zeker niet als laatste aan de islamisering van ons LAND! U kunt op tv zien wat u, ons, te wachten staat wat wij nu zien dat aan ànderen aangedaan wordt, christenen, joden, atheïsten en ook hun 'mede-moslims'
Mensen kom in opstand en help dit 'kabinet' naar huis sturen zodat Geert Wilders met de PVV, alsnog ons land kan redden van al deze heilloze ellende en de uiteindelijke ondergang van ONS als Autochtoon VOLK!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Land verraad
Wanneer staan ze eens echt op tegen de staat, kom op, ga de barricades op!!!!
Of ik dan meedoe, zeer zeker reken maar...
Ik ben het totaal oneens met de aanpak van het kabinet met die glad gestreken smoelen.
Luchtkastelen verkopen ze, die mislukte managers.
Ik heb heel eigen ideeën qua aanpak, en die benaderen het probleem van een andere zijde.
Maar nog niemand die hier aan gedacht heeft, of er de ballen voor heeft het te doen..
Diep triest allemaal.
LET OP NIET RECHTSGELDIG.
Er is geen enkele handtekening rechtsgeldig als je er geen straatnaam en woonplaats bij zet.Dat wordt op de site niet aangegeven,maar het is wel zo. Voor degene die deze petitie heeft aangemaakt,verander het anders heeft het geen enkele zin
| This discussion has been closed. |
Vooral het verhaal van het koningshuis ben ik het helemaal mee eens. Ik ben daar ook echt woest om.
Maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat petities niet meer gaan helpen in deze maatschappij.
Ze komen met spotjes van Sire dat Nederlanders toleranter moeten zijn om op ons schuldgevoel in te werken. Volgens dit spotje zijn wij nóg niet tolerant genoeg en moeten we nog meer toelaten in Nederland...
Ik vind dit spotje zó beledigend! Echt waar, het haalt me het bloed onder de nagels vandaan! Wij moeten maar toleranter worden met dit kabinet (en voorgaande) als voorbeeld?
Eerst je volk van alle kanten bedonderen, belazeren, bestelen, beroven (van meer dan geld alleen...) en in de stront laten zakken en dan belastinggeld pompen in een spotje waarin Nederlanders worden opgeroepen nóg toleranter te zijn? Echt, hoe wil je een mens vals krijgen?
Ik ben bang dat dit door gaat tot Nederland echt massaal op gaat staan en weigert hier nog aan mee te doen, dus massaal weigert te betalen.
Maar helaas gaat het vaak als volgt: Er komt een extra (compleet oneerlijke onnodige) bezuiniging/verhoging, er trekt een golf van kritiek door Nederland, er wordt overal mee gedreigd..., ...er wordt toch maar weer betaald...
Dat is de realiteit en dat weten ze in Den Haag maar al te goed. Dat calculeren ze al helemaal in; "Ach, laat dat Nederlandse volk maar even razen, dat gebeurd elk jaar, ze binden wel in uiteindelijk betalen ze wel (weer). Laten wij ondertussen eens gaan kijken waar nog meer te halen valt volgend jaar"...
Ik ben bang dat er hardere acties nodig zijn om dit te stoppen, maar dan moet wel het héle volk mee doen en dat durven we nou eenmaal (uiteindelijk) niet...