Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!.

Gefrustreerd, kwaad, WOEST!

#1

2012-10-31 13:41

Vooral het verhaal van het koningshuis ben ik het helemaal mee eens. Ik ben daar ook echt woest om.
Maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat petities niet meer gaan helpen in deze maatschappij.

Ze komen met spotjes van Sire dat Nederlanders toleranter moeten zijn om op ons schuldgevoel in te werken. Volgens dit spotje zijn wij nóg niet tolerant genoeg en moeten we nog meer toelaten in Nederland...

Ik vind dit spotje zó beledigend! Echt waar, het haalt me het bloed onder de nagels vandaan! Wij moeten maar toleranter worden met dit kabinet (en voorgaande) als voorbeeld?
Eerst je volk van alle kanten bedonderen, belazeren, bestelen, beroven (van meer dan geld alleen...) en in de stront laten zakken en dan belastinggeld pompen in een spotje waarin Nederlanders worden opgeroepen nóg toleranter te zijn? Echt, hoe wil je een mens vals krijgen?

Ik ben bang dat dit door gaat tot Nederland echt massaal op gaat staan en weigert hier nog aan mee te doen, dus massaal weigert te betalen.
Maar helaas gaat het vaak als volgt: Er komt een extra (compleet oneerlijke onnodige) bezuiniging/verhoging, er trekt een golf van kritiek door Nederland, er wordt overal mee gedreigd..., ...er wordt toch maar weer betaald...
Dat is de realiteit en dat weten ze in Den Haag maar al te goed. Dat calculeren ze al helemaal in; "Ach, laat dat Nederlandse volk maar even razen, dat gebeurd elk jaar, ze binden wel in uiteindelijk betalen ze wel (weer). Laten wij ondertussen eens gaan kijken waar nog meer te halen valt volgend jaar"...


Ik ben bang dat er hardere acties nodig zijn om dit te stoppen, maar dan moet wel het héle volk mee doen en dat durven we nou eenmaal (uiteindelijk) niet...

kaja

#2

2012-11-03 11:11

NOOIT MEER VVD WAT EEN BEDROG EN DAN NIET ER VOOR UIT DURVEN KOMEN WAT EEN BLUNDER RUTTE!!!!!!!
@Piet_Heyn

#3

2012-11-28 23:58

Kom op mensen pik dit niet we hebben weinig tot niets meer te verliezen @Piet_Heyn
Linda

#4

2012-11-29 09:04

Het is duidelijk dat dit "mooie land" deze regering niks kan schelen. Ze offeren het op voor de EU.
Heel veel mensen hebben na Rutte I al geen financiele reserve meer. De burgers gaan kapot, ondernemers gaan kapot, zieke mensen en ouderen bij het vuilnis gezet. Het moet stoppen. Stop de sloop van Nederland!
kuijfje

#5

2012-11-29 09:45

Ik ben het grotendeels eens met de petitie maar ontwikkelingslanden kun je niet uitsluiten. Zeg dan wat over de geldstroom naar Goldman Sachs c.q. Griekenland.

Gast

#6

2012-11-29 11:42

Als een petitie niet helpt, en dat zal beslist het geval blijken te zijn, moet er naar andere middelen worden gezocht om de gekozen 'volksvertegenwoordigers' te dwingen om het volk en haar belangen te vertegenwoordigen!
Blurred

#7 Bedrog!

2012-11-29 12:59

Het zal niet anders worden ook, mensen wordt in godsnaam wakker. Het is globaal, zien jullie niet dat er een nieuwe wereld orde probeert alles te beinvloeden? Google eens op bilderberg.
http://www.hethaagsecomplot.nl/index.htm?tab0
6

#8

2012-11-29 13:08

Geen geld naar ontwikkeling landen. Laten zij zich zelf maar ontwikkelen.! Hebben wij ook moeten doen.!

Gast

#9

2012-11-29 13:22

Rutte en Samson moeten beiden heel rap maken dat ze weg komen..en laat ze gelijk dat communistiche Brussel mee mee nemen!!
summer

#10 Stop!

2012-11-29 13:44

Het moet afgelopen zijn met dat gesmijt met onze miljarden naar het buitenland. En dan die ontwikkelingslanden. Laat ze verdikkie eindelijk eens een schop en spa ter hand nemen en hun land gaan ontginnen! Israel kon uit woestijngrond een hele staat oprichten, kunnen die ontwikkelingslanden dat dan niet? Denken maar dat er manna uit de hemel blijft vallen. Vanaf mijn geboorte (60 jaar geleden) gaan er al miljarden naar die arme landen, maar enige verbetering in al die jaren? Niks van te zien! Waar blijft al dat geld? En dan al die arme landen als Griekenland die zelf niks wil opofferen, maar wel onze miljarden in ontvangst willen nemen om dat weer te kunnen verbrassen en dat ten koste van onze ouderen en zieken??!! Dat geldverslindende Europa heeft ons helemaal naar de donder geholpen en die Nederlandse politici maar in die kont kruipen van Brussel om als de goedheiligman van de wereld te boek te kunnen staan en hun eigen toekomst voor later alvast veilig te stellen. allemaal witteboordenmaffia in dit land. In arme landen zijn ze nog corrupt door de armoe, hier uit hebzucht. Opzouten met Rutte en die kale neet die vroeger op onze kosten activistje speelde en nu de nette heer probeert uit te hangen met zijn stroppie en apenpakkie aan! Die vieze Melkert die Pim heeft laten ombrengen door al zijn hetzes is ook alweer opgenomen in hun gelederen. Is weer sluipend ons land binnengekomen door zich hier straks weer te kunnen manifesteren met zijn zuurpruimengezicht. Geen cent meer naar de EU, geen cent meer naar Griekenland, geen cent meer naar die ontwikkelingslanden. Het wordt tijd om onze eigen ouderen te beschermen. 21000 gevallen van mishandeling en seksueel misbruik van onze ouderen in verzorgings- en verpleegtehuizen en allemaal in de doofpot gestopt! Schandalig hoe onbeschaafd een beschaafd land kan zijn!

Gast

#11

2012-11-29 14:08

ik ben deze regering zoooo zat!!!!!!
en rutte is totaal ongeloofwaardig geworden!!!!!
foeiiiii

Gast

#12

2012-11-29 14:13

de minma,oudere en chronisch zieken worden alleen maar geplukt ook deze hebben recht op een normaal leven.

Gast

#13

2012-11-29 14:19

Meneer Rutte en zijn vriendje Samson, zijn op deze manier bezig een nieuwe soort armoede te creeëren in Nederland. Niet de armoede die we kennen van ontwikkelingslanden, maar wel van mensen die door de bezuinigingen geen kans meer zien om hun huur,gas en/of elektra te betalen. Deze mensen komen na afsluitingen letterlijk in de kou te zitten. Vaak gaat het hier om gezinnen met kinderen. Verschrikkelijk. Zo kan het toch niet langer.
BoloBoud

#14

2012-11-29 14:53

Hele goede petitie...Die landverraders praktijken van Rutte en Samson moeten gestopt worden...
Mis in deze petitie o.a. een bezwaar tegen de hogere onkosten vergoeding van ons nep koningshuis en het niet stopzetten van het wachtgeld van overbodige parlementariers..
Jenny

#15 Jammer van ons mooie landje

2012-11-29 15:29

Dit kan zo niet, en dat deze personen dat zelf niet inzien baart me onnoemelijk veel zorgen.
Wij zijn met zijn allen vele malen machtiger, en dat begint de Nederlandse gewone man/vrouw zich steeds beter te realiseren. Kom op iedereen, teken de petitie, ga de straat op LAAT JE HOREN!!!

Gast

#16

2012-11-29 17:43

We kunnen petities tekenen zoveel als we willen maar de eerstkomende tijd zullen we toch geterroriseerd en uitgekleed worden door het immorele Haagse tuig. De oorzaak is dat er op die stommelingen is gestemd door een groot aantal nog grotere stommelingen. Helaas stemmen die stommelingen de volgende keer gewoon weer..................
Het enige wat zou kunnen helpen is opstand met bestorming van het Haags fort en de gore kliek in een strontkar laden en het land uit flikkeren. Maar we zijn makke schapen die zich willoos naar de slachtbank laten leiden en dat weet de regentenkliek ook.
Alma

#17

2012-11-29 17:52

Wel een goed idee, maar of het helpt!
En er moeten meer mensen hiervan op de
hoogte gesteld worden!
Darcy

#18

2012-11-29 17:56

Hoop dat meer mensen deze pettitie willen tekenen!

Opzouten met Rutte 2!
Scarlatti

#19

2012-11-29 18:34

Deel deze petitie en onderteken hem en laten we dit 'kabinet' asap naar 'huis' sturen!

Het is toch volkomen onmogelijk ons VOLK en ons LAND te laten vertegenwoordigen door een dèrgelijke onbetrouwbare, leugenachtige 'MP'!

Dan nog eens daarbij het hele verdere incompetente kabinet van ex-activisten en ex-criminelen en feestvierende nivellisten zoals o.a. die spekzwijnman, die ook die gruwelijke en ook niet voor niets WERKELOZE melkert terug in het pluche, lees ook de vrinden banen molen, weer tilt.

Die 2 partijen waarin leugens, bedrog en zielige gevoelens van rancune en jaloezie t.o.v. hard werkenden een enorme rol spelen maar ondertussen spelen zij elkaar hoge premies toe, delen ONS geld uit aan de islamieten en de beroepswerkelozen en al die andere afhankelijken vd partij vd allochtonen bende.

Zie hoe wij uitgeleverd worden aan die verwerpelijke eu, die ems en zeker niet als laatste aan de islamisering van ons LAND! U kunt op tv zien wat u, ons, te wachten staat wat wij nu zien dat aan ànderen aangedaan wordt, christenen, joden, atheïsten en ook hun 'mede-moslims'

Mensen kom in opstand en help dit 'kabinet' naar huis sturen zodat Geert Wilders met de PVV, alsnog ons land kan redden van al deze heilloze ellende en de uiteindelijke ondergang van ONS als Autochtoon VOLK!

Chris

#20

2012-11-29 18:40

Zeg NEE tegen de roversbende van Rutte en Samsom.
Rotterdam

#21

2012-11-29 18:52

Ze moeten daar in Den haag eens in eigen land kijken hoe de armoe en omstandigheden hier zijn ipv alles maar weg te geven (Griekenland, Afrika enz enz) Helaas komen ze waarschijnlijk hun torentje niet uit om de echte wereld te zien.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-11-29 19:22


Griet Grabbel .

#23 Land verraad

2012-11-29 19:28

Ben blij dat ik op geen van beide gestemd heb , maar zit net als al de nieten in dezelfde strontput , Pinokkio Rutte zit op de verkeerde plaats , hij scoort beter bij de firma , List EN Bedrog ......
Bennassie

#24

2012-11-29 19:34

Ik kan er met mijn verstand niet bij waarom de Nederlander nog steeds over zich heen laat fietsen.
Wanneer staan ze eens echt op tegen de staat, kom op, ga de barricades op!!!!
Of ik dan meedoe, zeer zeker reken maar...
Ik ben het totaal oneens met de aanpak van het kabinet met die glad gestreken smoelen.
Luchtkastelen verkopen ze, die mislukte managers.
Ik heb heel eigen ideeën qua aanpak, en die benaderen het probleem van een andere zijde.
Maar nog niemand die hier aan gedacht heeft, of er de ballen voor heeft het te doen..
Diep triest allemaal.
Fransisca

#25 LET OP NIET RECHTSGELDIG.

2012-11-29 19:44

Er is geen enkele handtekening rechtsgeldig als je er geen straatnaam en woonplaats bij zet.Dat wordt op de site niet aangegeven,maar het is wel zo. Voor degene die deze petitie heeft aangemaakt,verander het anders heeft het geen enkele zin