GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!.

M.J. Prinz

#126 Privemessage

2012-09-21 18:06

Heeeey Franklin,
Even een priveboodschap via de mail. We krijgen best wat kritiek zie ik op deze site. Wordt het niet eens tijd om onze koffers te pakken? Of zullen we na het weekend een persbericht eruit laten gaan dat we toch niet zo handig bezig waren?
Ik zie je zo bij de vrijmibo!

Groetjes M.J.
mirjam

#127

2012-09-21 20:26

ik heb liever een olifant dan een porseleinkast
jan van tiny van pieter de boer de metselaar

#128 oproep tot steun aan de burgemeester aankomende dinsdag

2012-09-21 21:37

er staat op de site van het noordhollandsdagblad een stukje wat aandacht besteed aan de stilte actie aankomende dinsdag avond.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/waterland/article18014623.ece/Stil-protest-als-steunbetuiging-aan-burgemeester-Nienhuis-in-Landsmeer?lref=sp1
peter van tiny van pieter de boer de metselaar

#129

2012-09-21 23:16

http://lokaleomroeplandsmeer.nl/steunbetuigingen-aan-burgemeester-zichtbaar-op-burg-postweg/

en een spandoek op de postweg :) :)

halen we de 1200 vanavond nog ??
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar

#130 burgemeester

2012-09-22 00:01

het is te hopen dat morgen op de Uitmarkt met het inzamelen van handtekeningen er nog veel bij komen.
En nu maar hopen dat de vierde zaterdag van september de boeken in zal gaan als de Landsmeerse einde van de Prinsendag.

Eric van Agna en Pieter de Metselaar

#131 Re: burgemeester

2012-09-22 01:18

#125: jan van tiny van pieter de boer de metselaar - burgemeester

bedoel je soms SKA , Jaap Schreuder, die zijn zakken vult dankzij onze wethouders en vorig BenW, nu eindelijk een burgemeester die dit tegengaat dat gekonkel

Paula

#132

2012-09-22 01:24

Eindelijk een burgemeester met ballen, die het onderlinge handjeklap van de wethouders met een Landsmeers bouwbedrijf tegengaat, weg met die 2 nare kerels, hou de eer aan jezelf en hoepel op.
peter van tiny van pieter de boer de metselaar

#133

2012-09-22 01:36

inderdaad Paula en Eric.
laat het ook maar eens een keer in juiste bewoording gezegt worden waarom er zo tegen deze 2 heren geageert wordt.

peter van tiny van pieter de boer de metselaar

#134 vanmiddag

2012-09-22 10:59

zijn wel voornamelijk de oude dorpers die zo op hun achterste poten staan.
van de week menige import Landsmeerder gesproken waarbij de ene niet eens wist wat er gaande was en de ander het niet interesseerde.

valt vanmiddag nog heel wat te winnen op de markt :)

Gast

#135

2012-09-22 11:28

Eeen zeer goed initiatief!!! Want politiek Landsmeer begint aardig te stinken!!!!
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar
Gast

#136 Re: Re: burgemeester

2012-09-22 11:50

Stellalogisch
Gast

#137 Burgemeester Landsmeer

2012-09-22 15:42

Het gaat niet alleen om Landsmeer; die corrumperende handjeklap-mentaliteit moet weg-gefileerd worden uit alle lagen van de politiek. Misschien moet 'ie wel weg; daar weet ik niks over. Maar dit is neerbuigende betutteling, alsof de burger uit de feiten niet zelf een conclusie kan trekken. Dus waarom niet beginnen op het eigen erf?

peter van tiny van pieter de boer de metselaar

#138

2012-09-22 17:38

zal me niks verbazen als we vannavond met de "papieren handtekeningen" erbij over de 2000 gaan :)


YEEEEAAAAAAAHHHHH

 

dat moet Arstrid Nienhuis toch wel goed doen

ihlandmseer

#139

2012-09-22 18:03

prima actie, het wordt een beetje te gek hier, samenwerking moet kunnen. juist van wethouders die er lang zitten. deze moeten hun ervaring alleen maar positief aanwenden voor een nieuwkomer. weg met de vriendjespolitiek!
paula

#140

2012-09-22 18:41

Misschien moet Mark-Jan zijn vader weer een stukje schrijven in het Kompas omdat hij daar zelf niet toe in staat is. Laat onze burgemeester Astrid gewoon blijven en de bezem erdoor vegen.
Tor in rust

#141

2012-09-22 21:45

Yvette Schotsman en Vanita Attema Goed gedaan !!!!!!
bedankt voor het wakker schudden !!!!!
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar

#142 burgemeester

2012-09-22 22:12

wat een prachtig resultaat bijna 2000 ondertekenaars.
en we hebben nog een dag te gaan.
halen we de 2000 plus?
hopelijk kan de heer Remkes er iets mee.


heb van morgen nog gekeken naar de opening van de uitmarkt maar die Prins heeft niets van zijn arogantie verloren in zijn fluwele jasje uit de oertijd.
hij sprak dat het zo goed was dat er een dorpshuis is als middelpunt van het dorp.
wat een slappe opmerking, als het aan hem lag was het dorpshuis al lang opgekocht door SKA (j. Schreuder, Oom van zijn vrouw)en vervangen door veel te dure en voor landsmeerders onbetaalbaren apartementen.
Maar gelukkig is door inzet van het dorp is het dorpshuis gered.
denk ook niet dat hij ooit zal toegeven dat hij met Monteban ongewenst zijn in dit Dorp als bestuurders.

en zullen ook niet uit eigenbeweging opstappen hoe diep ze ook zullen zinken in aanzien.

ze verzuipen liever dan dat ze wat goed boen voor het dorp.

het moet maar eens gezegt worden.

niksnut

#143

2012-09-22 23:08

Al;s hij zo arrogant is dat hij inderdaad gewoon de uitmark(t) geopent heeft . . . . .

ben ook bang dat het dinsdag niks oplevert en dat ze zeker niet uit eigen beweging de juiste beslissingen zullen nemen.
ook hun achterban zullen ook nu weer niet het lef hebben om ze te laten vallen.

zou wel willen weten waneer de CDK naar aanleiding van de petitie die hij maandag krijgt , laat weten wat hij van vind en wat hij er aan kan en wil doen.
heb het zoiezo al niet zo op politiek dus misschien dat iemand daar ens zijn licht over kan laten schijnen.


we wachten nog ff rustig af.
een op lettende geboren en getogen grijze landsmeerder

#144 heeft iemand daar aangedacht

2012-09-23 00:04

het is te wensen dat Monteban snel wordt weg gestuurd.
over een half jaar wordt hij 65 en als hij de rit zou uitzitten is hij 67 en dan hebben ambtenaren het mooi regeltje voor zich zelf bedacht dat zij op hun eindloon regeling die voor ambtenaren nog steeds geld en geen middenloon regeling zoals voor jou en mij.
nee wat hebben ze geregeld van onze centen als ze door werken tot 67 krijgen ze 104% van het eindloon.
dan wordt hij nog voor de rest van van zij leven rijkelijk beloond.
dat kan toch niet waar zijn?

Wrangkind Zonderbaan

#145 Re: Privemessage

2012-09-23 00:33

#126: M.J. Prinz - Privemessage

Ha die Meeloper Jan,

Ik hoorde je mooie speech tijdens de opening van de uitmarkt. Jammer dat ik de
enige was. De rest van het publiek had kennelijk genoeg van je. Tja, ik had je
al een "zwakke"genoemd, maar nu krijg ik kennelijk gelijk.

Nee hoor geintje. Ik heb overigens wel mijn handtekening gezet om de burgemeester
te steunen. Eigenlijk net zoiets als toen we haar unaniem hebben gekozen. Ha,
kan ik dit later ook vast weer ergens voor gebruiken.. Wat is dit toch een leuk spelletje.

Ik denk dat je vanavond wel lekker kan slapen na al die positieve reacties op de
uitmarkt. Tenminste, dat neem ik aan, aangezien je dat waarschijnlijk zo hebt
ervaren, dat is tenslotte zoals jij de wereld ziet....

Groetjes en tot dinsdag bij dat stille protest, waar ik zeker ook aan mee doe. Ik ben immers een meester in stilte en verzwijgen van bepaalde zaken. ;-)

Lance Leek

#146 Stemgedrag

2012-09-23 01:43

Als alle ondertekenaars van de petitie bij de volgende raadsverkiezingen nu ook niet meer op PvdA en VVD gaan stemmen, dan is Landsmeer ook van dat stelletje amateurs af. Dat zijn tenslotte de mensen, die door hun stemgedrag bij de motie om de burgemeester weg te sturen, de aanleiding zijn tot deze petitie.

Gast

#147

2012-09-23 10:34

Er wordt over Landsmeer gesproken als 'kleine Sicilie' dat alleen al is reden genoeg om keihard te ageren tegen deze kennelijk gevestigde orde van dorpspolitici die denken dat ze alles onderling kunnen bekokstoven.

Gast

#148

2012-09-23 11:08

Landsmeer verdient een fatsoenlijk bestuur!
jan van tiny van pieter de Boer de metselaar

#149 de burgemeesters van klein Sicilie'

2012-09-23 13:14

er is iets dat door mijn gedachten speelt na het lezen van al deze reactie's, zou er een gemeenteraadslid zijn die zo veel ballen in zijn broek heeft om aankomende dinsdag in de raadsvergadering een motie van wantrouwen durft in te dienen tegen deze wethouders?
dat zou een hoop problemen oplossen en dan kan ook de motie tegen de burgemeester worden in getrokken.


als dat niet gebeurd weten we gelijk hoe de raad doorspekt is door het monteban / Prins schimmel.
want door gaan op een voedingsbodem die vergeven is van schimmels en andere ongewenste aandoeningen is niet mogelijk ook niet door een zogenaamde heelmeester die de boel probeert te lijmen met mooie therapieen.
zo is er ene Rik Smit die met zijn bedrijf wel heil ziet om de heren te genezen.
nog meer gemeenschapsgeld nutteloos weg gooien.
stoppen!!

drietje

#150 beerput

2012-09-23 14:45

Het wordt hoog tijd dat deze beerput eens goed opengetrokken wordt.