MICHELE MARTIN TERUG IN HET GEVANG !!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie MICHELE MARTIN TERUG IN HET GEVANG !!!!.

moe

#26 m

2012-08-29 15:55

als een haan kraait ? boete haan dood
als een hond bijt ? boete hond dood
als je kinderen misbruikt ? doe maar ,mag je leeraar worden en in hun wijk wonen
als je priester bent mag dat ook ,doe maar
MAAR ALS JE KINDEREN MISBRUIKT EN VERMOORD !!!
DAN BEN JE VRIJ EN HEB JE NOG EEN MOOIE CENT VERDIEND OP ONZE KOSTEN !!!!!!!!
LANG LEVE FCK...... BELGIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand die vind dat de mensen in de politiek eens moeten luisteren naar de mensen in hun land .

#27

2012-08-29 19:02

Dertig jaar , is dertig jaar om te beginnen.
Die Martin verdient geen tweede kans , de slachtoffers hebben die kans ook niet.
Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden en de overlevende slachtoffers. Moeten deze mensen nog meer lijden ? Wanneer stopt het voor hun dat ze tenminste de kans krijgen om alles in rust te verwerken. Deze grote wonden moeten niet nog eens opengetrokken worden. Wanneer wordt er in dit land eens rekening gehouden met de andere mensen ?
Ook vind ik het schandalig dat die Martin een dak boven haar hoofd krijgt , de nonnekes staan klaar voor haar , zo een grote misdadigster en ze krijgt dan ook nog eens werk op een schoteltje aangeboden . Waar zijn die nonnekes voor de eerlijke mensen die dakloos zijn , het moeilijk hebben om te leven in deze maatschappij en geen werk vinden ? Het lijkt wel of de kerk er ook alleen maar is voor de verkeerde zaken (kindermisbruik en criminelen opvangen) Waar gaat onze maatschappij toch naar toe ? Degene die deze wetten allemaal goedkeurd , waar is die zijn verstand ? Dit is een echt apenland ... Ik wens de mensen die van heel dicht bij betrokken waren en nog zijn , heel veel sterkte toe , zeker de ouders en de overlevende kinderen (volwassenen nu ondertussen )
oproep

#28 SCHANDALIG

2012-08-29 19:17

tis gwn schandalig dat die B***CH terug vrij komt belgische poliek men KL**TEN ja man man man
Neen tegen de vrijlating!

#29 Neen tegen de vrijlating!

2012-08-29 21:05

Zo'n mens moeten ze laten wegrotten in een kelder(KERKER!) zoals ze die onschuldige KINDEREN heeft aangedaan! Hoe kunnen ze zo iemand vrijlaten? Wie is de volgende? Dutroux???

Gast

#30

2012-08-29 22:05

Belgie sucks wa betreft politiek
somebody

#31 Michel Martin vrij

2012-08-30 11:05

diegene die hier mee over beslist hebben, zijn het NIET waard om op die dik betaalde posities te zitten. SCHANDALIG!!!!! Is dit democratie? Waarom nog gaan stemmen? Als we dit ook es vierkant negeren, want ze doen toch niks. Bandieten van de gewone burgers zijn het!!! En kom nu niet af dat we geen vrije mening mogen hebben en dat hier niet mogen schrijven. Actie=reactie!!
Dat de kerk al belabberd was, wisten we. @Nonnen van Malonne en alle anderen, ik hoop dat je een gruwelijke periode moet meemaken met zo'n basklas wijf in uw kot.
gast

#32 marginalen

2012-08-31 02:50

Martin vrij. Alle marginalen worden gek.
storm

#33 michel martin

2012-09-02 16:29

Het zal ni lang duren voor ze het land uit is.
San

#34 petitie voor zwaardere straffen

2012-09-07 10:04

elaine

#35

2012-09-30 23:40

Dat Michelle Martin vervroegd vrijkomt kwetst de slachtoffers die al zo onnoemlijk leed dragen diep. Is dit mijn land ? Ik ben beschaamd. Dat van die nonnen in Malonne is iets raar. Is er een andere reden ? Oprechte christelijke naastenliefde is haar straf laten uitzitten. Bisschop Leonard zegt dat gerecht en kerk gescheiden zijn. Hij niets kan doen. Zijn nonnen dan geen lid van de kerk die zich wel bemoeien met het burgerlijk recht ? Zonder hen zat ze in de cel. Hoe is het mogelijk dat een recediviste en zo een gevaar voor kinderen vervroegd vrij komt. Wat 'n schijnheilige boel. Martin kon ook in de cel gelovig worden en bidden, dat zou tenminste een spijtbetuiging zijn. Ze was alleen bezig met vrijkomen en al de rest was manipuleren.
Liever vandaag dan morgen terug naar de gevangenis dat gerechtigheid zou geschieden.
geen geheugenverlies

#36

2018-05-07 14:09

Ik blijf het betreurenswaardig vinden dat men dat kreng, met haar palmares van gruwels, heeft op vrije voeten laten lopen. Zij verdient hetzelfde lot als de kinderen die ze laten verhongeren heeft.

Hoe kan deze vrouw zich in de spiegel kijken?