MICHELE MARTIN TERUG IN HET GEVANG !!!!

ZIJN ZE IN BELGIE NU HELEMAAL ZOT GEWORDEN !!! TELT EEN LEVEN VAN EEN KIND AL NIET MEER ? IS EEN DOOD KIND NIKS MEER WAARD NA JAREN ? WORD ALLES VERGEVEN EN VERGETEN DIE DUTROUXTIJDEN ? WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG DIE BENDE POLITIEKERS EN HET BELGISCH GERECHT !!!! GEEF PEDOFIELEN EN KINDERMOORDENAARS MAAR EEN LUXE LEVEN IN VRIJHEID OP DE KOSTEN VAN DE KLEINE BELASTINGBETALER !!! EN BESCHERM ZE MAAR ! EEN KIND IS IDD MINDER WAARD DAN DE FEITEN DIE DE KLOOTZAKKEN VEROORZAAKTEN !!! IS HUN MOTTO ANNO 2012 " DOOD EN VERGETEN " ??

DIT KAN ZO NIET VERDER MENSEN , LAAT ONS DIT NIET TOELATEN EN TERUG VECHTEN EN GERECHTIGHEID VRAGEN DIE ZE VERDIENEN , WAAR IS DIE MASSALE OPKOMST ZOALS DIE WITTE MARS IN BRUSSEL ! TOEN STOEND GANS BELGIE DAAR EN LIETEN HUN STEM HOREN !!

LATEN WE NU DE VOLGENDE VERKIEZING OP DE JUISTE PARTIJ STEMMEN !!

WIE IS DE VOLGENDE DIE WORD VRIJGELATEN ?? MARC DUTROUX WEGENS GOED GEDRAG ???

MAG ER NU OP LOS GEMOORD WORDEN OP KINDEREN ?

MOGEN WE NU KINDEREN MISBRUIKEN ?

STEL JE IN DE PLAATS VAN DE GETROFFEN KINDEREN EN OUDERS !!!!!!

Door te tekenen geef ik johan frans toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.