Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor.


Gast

#76

2012-04-06 13:51

MEN MOET GEEN ANDERE MENSEN LASTIG VALLEN OP EEN ANDERE LOKATIE. DIE HEBBEN ER NIET VOOR GEKOZEN TE GAAN WONEN WAAR DE FOOR NORMAAL STAAT.

Gast

#77

2012-04-06 14:00

Sinksefoor was voor die bewoners daar gingen wonen wille ze rust en kalmte ga wonen op de boere wijk daar is het rustig of gaan ze ook al zeiken dat de koeie teveel lawaaie maaken !!!!

Gast

#78

2012-04-06 14:17

geef die klagers een caravan en zet ze op een eiland.

Gast

#79

2012-04-06 15:32

De foor moet blijven wat hebben wij anders nog elk jaar te doen als kinderen?.

Gast

#80

2012-04-06 15:45

De sinksenfoor is al langer op 't zuid dan die nieuwe rijke stinkerds die nu effe komen bepalen wat kan en ni kan in "hun" wijk.

Gast

#81

2012-04-06 16:45

Dat wisten de mensen toen ze er kwamen wonen!!!!!

Gast

#82

2012-04-06 17:40

Het t'zuid moet blijven zoals het is, en dat is met 6 weken sinksenfoor!!!!
filip_gent

#83 weg niets van

2012-04-06 18:19

waar de mensen hun druk over maken over 6 weken ze staat daar nu al zo lang ,ik ben van gent en hier heeft nu niemand nu al zoiets gedaan wel dat de die er tegen zijn voor 6 weken weggaan ,ze nemen wel de mensen hun broodwinning weg he

Gast

#84

2012-04-06 19:16

Waarom willen die dikkoppen steeds alles laten verdwijnen hier in Belgie NIET TE VERSTAAN ECHT NIET . Weer het bewijs dat ze ons niet aanvaarden als foorreizigers e ?

Gast

#85

2012-04-06 19:21

Deze traditie moet blijven. Hier in Gent staat de foor dichter bij de huizen dan in Antwerpen. Wat gaan ze nu nog allemaal afnemen? Daar komen wonen = de foor er bij nemen, en als Antwerpen zingt? a ja ook afschaffen? Voor een paar kloot..... die niet tegen wat Lawaai kunnen, Ze gewoon niet laten wonen en zet dat in hun contract kopen = foor 1 x per jaar.

Gast

#86 Re: Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

2012-04-06 19:27

#54: - Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

OMG zeg wat een ramp volgens deze ... weet ik veel, en euh pampers die nu al langs de straat gesmeten liggen, sluikvuil enz ook, madam of meneer ik heb er gewoont ok. Overdrijven is blijkbaar een sport van U.

Wat kan U wel nog verdragen?  Nu opeens is het een boel van je welste geworden, klopt ook niet ze uwen uitleg.

Bij ons stonder de exstra vuilbakken op het plein, en euh van criminele feiten enz???? der was geen overlast enz,

Wete wat verhuis dan naar den buiten daar riekt het naar verse koeie en paarde stront. Zou zeggen er is van dat soort volk die ook zo ruikt zenne, een hypocriet


Gast

#87

2012-04-06 20:33

Traditie moet blijven en denk ook naar eens aan de vele families die van de kermis moeten leven. Neem hun inkomen niet af omdat een paar inwoners reclameren,wij kermismensen nemen hun inkomen toch ook niet af.

Gast

#88

2012-04-06 20:53

Ik woon misschien niet in Antwerpen maar ik leef technisch gezien praktisch wel in Antwerpen ik ga naar het school en ik zit op kot daar. dankzij al die rijke snobs in hun loft is Antwerpen er gewoon alleen maar op achteruit gegaan en niet vooruit zoals ze wilden.

Gast

#89

2012-04-06 21:02

Sinksenfoor moet op de Zuid blijven!!! Oilsjt loves Forains en tradities!!!

Gast

#90

2012-04-06 21:05

voor die ene keer per jaar mag dat toch wel.het zullen weer wel enkele zielepoten zijn die reclameren zoals op meer plaatsen.hier in kermt aan de kermeta wonen ook zo een paar eikels.terwijl 90 procent van de mensen de foor welkom heet.

Gast

#91

2012-04-06 21:09

ik heb er vlak bij gewoond en ik heb nooit geklaagd t is dat ik voor t wwerk in brasschaat ben terecht gekomen ik vind die klagers wisten voor dat ze daar kwamen wonen dat de foor daar stond zodus dan hadden ze maar voor een andere lokatie moeten kiezen voor te wonen de
sinksenfoor dat is een traditie en niet alleen voor mij maar voor heel veel antwerpenaren waarom moet er gebuigd worden voor zo'n elf klagers

Gast

#92

2012-04-06 22:21

sinksenfoor is best leuk,altijd wel geweest.en ja de antwerpse foor moet zeker blijven,en er veranderd altijd wel iets in onze grote stad, maar daarom nog niet gepanikeerd mensen,op de Linker Oever is toch ook nog veel ruimte zat. en het is daar ook gezellig. bezie het is van een andere kant.

Gast

#93

2012-04-06 23:36

Die mensen wisten dat toen ze der gingen wonen dan moete ze mo zoe loemp ni zen ===> 1 OPLOSSING !!!! ===>>> Ga ERGENS ANDERS WONEN DAN !!!! In plaats van die mensen hun zwaar verdiende centen af te nemen !


Gast

#94 Bart

2012-04-07 01:25

Op 30 april valt de beslissing blijkbaar bij de rechter, of de foor dit jaar al dan niet doorgaat? Hopelijk kunnen we er samen iets aan doen. Om de foor te laten staan in Antwerpen waar ze thuis hoort! Iedere provincie heeft een foor, Gent, Brugge, Brussel, Kortrijk, Luik enz... Dus waarom zouden ze onze Antwerpse Foor ontnemen. Zoiets kan gewoon niet! We moeten er samen iets aan doen! Samen staan we sterk. Misschien toch nog een leuk weetje? De 'VORTEX' staat binnenkort weer in Brugge !!!


Gast

#95

2012-04-07 02:18

Sinksefoor moet blijven waar ze al heel vele jaren staat !!!

Gast

#96

2012-04-07 11:13

Blijf van onze kermissen af!!!!!!!!!!!!!

Gast

#97

2012-04-07 11:18

Gaan we dan alles verbieden waar ook maar een zielig figuur last van heeft. Gedaan met sportpaleis of park spoor noord.

Gast

#98

2012-04-07 18:38

Dit is een regelrechte schande. Democratie heeft alles te maken met kapitaal. Enkele rijkere die er zijn komen wonen toen de Sinksenfoor er al jaren stond. Een stad leeft en de foor verplaatsen is het domste wat ooit zou kunnen gebeuren. Hopelijk zegeviert het gezond verstand.

Gast

#99

2012-04-07 18:42

Juni in Antwerpen dat is de Sinksenfoor ! Laat dat ook zo in 2012, 2013 en alle komende jaren.

Gast

#100 kermissen

2012-04-08 01:30

de kermis is een traditie en reeds eeuwen oud.Het is een volksvermaak en daar wringt bij velen het schoentje. Het is bon ton geworden om te gaan skieen en all-in vakanties te nemen. Maar 5 eur om een kermisfritteke te eten holala...Zijn we onze jeugdjaren vergeten en geven we dit door aan onze kinderen om het plezier van een carousselleke te doen met de bijhorende stielkennis van de forain? Daar kan een pretpark niet tegen op! Sinksefoor en alle kermissen: pollekes af a.u.b