Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor.


Gast

#176

2012-04-16 23:06

ik vindt dat mensen wat meer moeten kunnen verdragen,de sinksenfoor staat er al zoveel jaren en door dat mensen niks meer kunnen verdragen moet het leuke verdwijnen hier,kan ik ni begrijpen,mensen zouden meer verdraagzamer moeten zijn in plaats van altijd klagen en zagen overal kleine dingen die al zolang bestaan of zijn ,soms vergeten de mensen hun eigen tijd,ik vindt het ook voor verkeer geen doen dare maar dat betekend ni dat ik de mensen het ni gun voor die paar maand dat het er sta int jaar

met vriendelijke groeten

Gast

#177

2012-04-17 00:07

de foor moet blijven op die plaats iedereen kent dat daar

Gast

#178

2012-04-17 21:57

in plaats van de kermis weg te doen.
doe het krapuul eerst weg en laat de mensen hun boterham verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#179

2012-04-17 22:27

sinksefoor moet blijven bestaan in antwerpen reactie van uit gent

Gast

#180

2012-04-17 23:36

we kunnen mss de foor verhuizen naar het mas, dan kunnen ze daar de dok laten dicht gooien in de plaats van daar nu een zwemdok van te maken, want dat zijn ze toch van plan, alles voor de rijken van de stad he

janssens ik denk dat uw beurt gekomen is om te gaan in oktober, laat anderen het oplossen die niet denken dan alleen aan de rijken van de stad


Gast

#181

2012-04-18 14:36

sinksefoor zou op de betrouwbare en bekkende plaats moeten doorgaan
Ja

#182 Re:

2012-04-18 15:10


Gast

#183

2012-04-18 21:36

de jarenlange traditie mag niet verloren gaan,parkeren op de kaaien ,een rondje op het reuzerad,een wandeling langs de vele attractie's en voor we naar huis gaan ,met een goei pak smoutebollen genieten van het zicht over de schelde en tevreden huiswaarts keren ,sinksenfoor das op het zuid

Gast

#184

2012-04-18 23:11

De foor moet blijven.

Gast

#185

2012-04-18 23:12

Mense die er wonen of intresse hebben om er te gaan wonen weten
Dat 't Zuid een Jeugdige en sfeervolle gezellige buurt is en dat daar evenementen bijhoren. Als ze daar niet kunnen en/of mogen doorgaan waar dan wel in een sfeervolle stad als Antwerpen?! Ik vind het onterrecht dat ze na alle jaren weg moet voor mensen die er onlangs zijn gaan wonen!

Denk erover na!
michel follet

#186 Re:

2012-04-19 02:50

#152: -

Beste Lou,

 

Ik heb de petitie wel getekend en meteen zodra ik daar de kans toe had.

Als je het over facebook hebt, sorry: maar dat heb ik niet.

Succes!

Michel Follet


Gast

#187

2012-04-19 13:34

Laat eens weten waar die yuppies wonen!!! En ze dan naar het bokskraam brengen!

Gast

#188

2012-04-19 19:51

dat ze de foor maar laten staan waar ze staat en daarmee uit ! punt uit ! Geen discutie !

Gast

#189

2012-04-20 17:56

de foor is een jarenlange traditie en een paar pippo's die daar komen wonen gaan alles es regelen ......gaat er dan ni wonen dan hebt ge ook gene last
brusselaar

#190 Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

2012-04-20 18:58

#49: stads fanneke - En dan nu de realiteit van het verhaal

manneke,ik woon in brussel(daar hebben wij de zuidfoor),en heb een vraag voor u, beste,in de plaats van te klagen over een evenement die 6 weeken per jaar duurt en plezier geeft aan onze kinderen,zou je niet beter klagen over de vreemdelingen die het heel jaar door onrust zaaien in onze steden en ze meer en meer bekakken denkt er nog eens naar !!!!


Gast

#191

2012-04-20 19:14

vind ik heel goed de foor moet blijven waar ze staat is nostalgie voor veel mensen anders is de sinksenfoor zijn charmes kwijt groetjes

Gast

#192 Re:

2012-04-22 11:33

#1: -  

 ik ben ook fan van de sinksenfoor en ook van alle andere grote kermissen maar ik ga naar iedere kermis maar 1 keer moest de sinksenfoor 4 weken in plaats van 6 weken duren ga je al de fans en bezoekers ook hebben kermis is er voor de fun plezier hebben met je maten en elkaar uitdagen van wie durft er op die attractie en ik kan beter schieten dan jij enz de lichtjes de muziek de geuren en de kick dat is kermis en als die verdwijnt denk dat er veel mensen depressief boos treurig rondlopen bewoners rond de kermissen weten al te goed het is 1 maal per jaar in hun beurt en altijd op de zelfde datum van het jaar zou zeggen als je kan en wilt boek dan je reis naar het zuiden of ga bij familie slapen verweg van de kermis

als kermisfan zou ik dan als oplossing voorstellen de foor wat in tijd in te korten de laatste week van de sinksenfoor in antwerpen gan er toch redelijk  wat foorreizigers weg dus men blijft niet de volle 6 weken maar vooral kermis moet blijven


Gast

#193

2012-04-22 20:47

de sinksenfoor moet blijven!!

Gast

#194

2012-04-23 00:21

De Sinksefoor moet blijven of moet Antwerpen helemaal stuk ????
NEROKE

#195 Zagen en Klagen

2012-04-23 17:56

Maar mensen toch ge zijt allemaal hetzelfde den ene kan nie verdragen da er kermis is en den andere gaat diene ene dan weer afbreken omdat die es iets zegt..... Ik leef zelf mee met de foor en da spelleke is nie alleen in antwerpen maar over heel belgie en eerlijk gezegd de foorreizigers zouden beter es zelf terug aan een zeil trekken en sammen opkomen voor hun recht ipv onderling oek nog es ruzie te maken......kijk allemaal es eerst in jullie eigen bordje voor je bij een ander zijn rekening ga maken......KERMIS blijf eraf het is een inkomst voor vele mensen mer ga een ander zijn standpunt nie afbreken want dan zijde allemaal evenslecht.....waar is den tijd naartoe da men nog kon overeenkomen.....daaraan ziede maar weer es in wa voor apeland wij leven he.....SLECHT WEER, SCHIJTE REGERING, NEN EURO DA OEP NIKS TREKT EN DAN NOG ES ELKAAR HET LEVEN ZUUR MAKEN...wa voor zielige mensen zijn jullie eigenlijk kom es overeen he zo los je niks oep je maakt het alleen maar erger!!!!!! nah denk daar es allemaal over na....en da gerecht...HOU JULLIE DER ES BUITEN WANT GE GAAT TOCH VERKEERDE BESLISSINGEN NEMEN WELK STANDPUNT GE OEK BEKIJKT!!!!!

NEROKE

#196

2012-04-23 19:35

ik teken alleen omdat ik niet wil da de sinksefoor word verzet mer toch vind ik da ge allemaal dezelfde fout maakt achter de pc van ulder klote zitte maken mer geen een die de mensen persoonlijk aanspreekt......GOED BEZIG ZE

Gast

#197

2012-04-24 16:11

vind da dikke zever die staat er na al zo lang voordat er mensen woonde is dat hier een gewoonte over alles te klagen en te zagen mensen er zijn ergere zaken dan de sinksefoor WORDT WAKKER

Gast

#198

2012-04-25 11:51

6 weken...6 weken!!!!! per joar dat er duizenden mensen groot amusement hebben!!!! de kinders...volwassenen!!! al jaar en dag staat de foor oep de zuiderdokken!!! en oemda een handjevol pipo's van hunne tv avond willen genieten, mut da veranderen!!! tis volgens mij toch nog altijd de meerderheid die telt of nie? joenge joenge, wa een apenland!!!!! en wa ist na de foor? Bobbejaanland open tussen 10 en 16 u ? enne mrtkramers, smorgens nie teveel lawaai maken want dan kunne de mensen ne km verder nie uitslapen:):):):)


Gast

#199 Re:

2012-04-25 15:19

#1: -

Ook culinair festival Antwerpen Proeft, dat al vier edities, zonder overlast voor omwonenden, plaats heeft op de gedempte zuiderdokken, steunt jullie! En waarschijnlijk ook heel veel van onze bezoekers.

Veel succes!


Gast

#200

2012-04-25 16:40

Deze Foor moet blijven. Niet alles van vroeger moet verdwijnen zoals al zo vele andere dingen er niet meer !!