Geengenummerdeplaatsenindekuip

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geengenummerdeplaatsenindekuip.


Gast

#626

2012-03-23 09:40

al 18jr ga ik naar feyenoord mijn club jou club ONZE CLUB. ik ben nu 25, heb een zoontje van zes maanden als hij dalijk wat groter is wil hij ook mee naar de mooiste club van allemaal dan wil hij bij papa en zijn vrienden zitten. papa wil dit ook. week in week uit wordt ons legioen allom geprezen door bestuurders van andere clubs ze zeggen dan die sfeer willen wij ook maar het lijkt wel of dat alleen op Rotterdam zuid kan...... FEYENOORD.. WAAROM LAAT JE ZO MET JE vSOLLEN. geef het legioen niet de dood steek, ja jullie doen dit om zogenaamd gezeik te voorkomen, nou ik zal eerlijk er zal meer dan ooit te voren gezeik en opstootjes kom... but WE SHALL NOT BEMOVED WIJ GAAN STAAN EN ZITTEN WAAR EE WILLEN!!!!

Gast

#627

2012-03-23 09:52

Zinloos en slecht plan. Slaat werkelijk helemaal nergens op!

Gast

#628

2012-03-23 10:15

De beste supporters staan!!! in de kuip.

eljardinero
scf loppersum

Gast

#629

2012-03-23 11:04

Anti nummering!! We shall not be moved!

Gast

#630

2012-03-23 11:24

Feyenoord is van ons!!! Aboutaleb heeft nog helemaal niks bereikt, en denkt nu even ZIJN regeltjes door te duwen!!?? Nou stakker, stoelen kun je nummeren, maar WIJ staan toch waar we willen!!!

Gast

#631 Re:

2012-03-23 11:32

#22: -

Helaas krijg je dan weer van die klootzakkies, die wel eens een kaart kopen, die wel op hun genummerde plaatsje willen zitten.

Niet iedereen wil, of is in staat om fysiek te knokken voor zijn plek.

 

gr. Rick EE


Gast

#632

2012-03-23 11:37

wat een bullshit, nooit aan beginnen !

Gast

#633

2012-03-23 11:40

ik vind dat het mijn helemaal niet uit maak waar je zit je zit tenslotte al in het mooiste stadion van NEDERLAND en dan ga je nog zeiken over je stoel en welk nummer je heb gaan dan lekker thuis teletekst supportertje spelen inplaats van ouwe hoeren van welk stoel nummer je heb je mag blij zijn dat je naar de kuip mag jankies

 

Groetjes

Marco van der heiden

Heerjansdam


Gast

#634

2012-03-23 11:41

Geen vaste plaatsen aub!!!

Gast

#635

2012-03-23 11:51

100% anti stoelnummering.

Vrieden,familie enz horen bij elkaar te zitten.
dat komt de unieke sfeer in de Kuip te goede.

geen stoelnummering

Gast

#636

2012-03-23 12:03

Gewoon niet doen!
Stekel

#637

2012-03-23 12:04

DIT BESTUUR = EINDE CLUBCULTUUR! Laat ze nou eens g%$v#@d*& met belangrijkere zaken bezig houden dan deze onzinnige aanpak!

Gast

#638

2012-03-23 12:12

Wel met de eer strijken als er een ManCity delegatie zwaar onder de indruk is van de sfeer(Fey-ajx), maar ondertussen wel diezelfde sfeer om zeep proberen te helpen. ONBEGRIJPELIJK.

Gast

#639

2012-03-23 12:24

Van de zotten dat dit doorgevoerd wordt.

Gast

#640

2012-03-23 12:33

Belachelijk te gek voor woorden

Gast

#641

2012-03-23 12:33

Feyenoord is uniek en groot geworden door het legioen.
Het legioen is trouw en groot geworden door het kleine beetje vrijheid in de kuip.
Wanneer je iedereen op een plekje laat zitten wat toegewezen is vergaat dat unieke stukje feyenoord/legioen/kuip wat juist iedereen aantrekt!

Gast

#642

2012-03-23 12:39

Ze zijn allemaal doorgeslagen bij Feyenoord, de gemeente en die gezellige marokaanse burgervader helemaal
Daan Vak QQ

#643

2012-03-23 12:48

Belachelijke actie! Moet gewoon kunnen zitten waar je zelf wilt! 100% anti stoelnummering!

Gast

#644

2012-03-23 12:57

Feyenoord is van ons! Blijf van de unieke sfeer af, de reden van het bestaan van deze club dat zijn WIJ en niet ZIJ achter hun bureautjes. Koop je seizoenskaart en boycot deze idiote regels massaal. We shall not be moved!

Gast

#645

2012-03-23 13:12

Tijd dat Abou optieft! samen met Gudde en de rest!

Feyenoord; van supporters DOOR supporters
ik

#646 Re:

2012-03-23 13:15

#633: -

jij begrijpt er blijkbaar geen .... van! bek houden met je jankies! wie ben jij dan joh vuile gek!


Gast

#647

2012-03-23 13:16

ik vind deze actie super daarom ben ik er op tegen dat ze vaste stoel nummerring komt
Tatshua de Bleeker

#648 Schande

2012-03-23 13:17

Schande schande schande FEYENOORD (lees passanten zonder clubliefde)!!
Vanaf volgend seizoen moet ik dus op een vast plaatsje de wedstrijd gaan bezoeken haha. Die jaren dat ik met mijn zoontjes en vrienden elke wedstrijd anderhalf uur van te voren in de rij ben gaan staan om ons vaste stekje te hebben wordt dus in een klap te niet gedaan. En hoe moet het nu? Als mijn zoontje een vriendje mee wilt nemen of als mijn vrouw mee gaat (paar keer per seizoen). Zitten die dus ergens in een andere hoek van het vak, verspreid van ons. Toekomstige supportertjes meenemen is er dus niet meer bij. GEEN NIEUWE AANWAS NODIG DUS
Dat ruim op tijd van te voren aanwezig zijn heeft iets nostalgisch, lekker een patatje halen op voorplein een beetje de laatste nieuwtjes horen, vanaf nu gaat heel dat gebruik weg. Immers kun je met vaste stoelnummering 10 minuutjes van te voren komen binnenkakken. Kraampjes op het voorplein failliet... Ho gaat die toestroom geregeld worden?
Al jarenlang ga ik met die Surinaamse man twee rijen voor me in de rust een analyseplasje houden, evn de wedstrijd bespreken. Bijgeloof van ons allebei. Volgend seizoen is die man waarschijnlijk aan de andere kant van het vak aanwezig.. WEG GEBRUIK
Dan die bolle vooraan het vak. Gaat ook al een jaartje of 30 naar deKuip. Elke eerste helft is hij links van de trap te vinden, elke tweede helft rechts van de trap. Bijgeloof heet dat. Vanaf volgend seizen dus niet meer. WEG BIJGELOOF
En dan die groep van een mannetje of 50 boven aan het vak die elkaar steevast elke wedstrijd opzoeken om zo een soort van sfeergroepje te creeren. Hunnie zorgen er voor dat ons vak ook mee doet met de fantastische liederen. Helaas wordt die groep volegsn seizoen dus compleet uiteengespiest... WEG SFEER, WEG ZANG!
En dan die ouwetjes achter ons, altijd een handje wiebertjes voor de wedstrijd en een werters in de rust. Even bijkletsen en de verhalen van de week delen. Straks; WEG SOCIALE CONTACTEN, WEG JARENLANG OPGEBOUWDE VAKRELATIES, WEG NOSTALGISCHE GEBRUIKJES... WELKOM SAAIE BEDOENING...DOEI FEYENOORD!
Dennis

#649 Re:

2012-03-23 13:23

#633: -

Beste Marco van der Heiden uit Heerjansdam.....

 

@#$%^&*(±±!!!!! Lees eerst eens voorddat je komt met jankies! Doordat er strax vaste plaatsen komen etc komt er strax wel steun vanuit de gemeente om een nieuw stadion te realiseren! Feyenoord doet nu alles wat oa Aboutaleb zegt/wilt, zodat Feyenoord op steun(finacieel) kan rekenen van de Gemeente Rotterdam.

Weg de Kuip(of zoals jij het zegt; mooiste stadion van Nederland)!!! Je krijgt strax met vaste plaatsen dezelfde sfeer als bij bijvb Az of sc Hoerenveen; Klapvee publiek met van die mooie klappers! wil je dat dan zo graag? zoja, ga dan lekker daarheen!

laten we nou eerlijk zijn; die sfeer zoals bijvb tegen 020; dat is toch fantastisch?:) maar dat gaat strax niet meer.

 

Dus verdiep je voortaan eerst even in de achtergrond van een verhaal, JANKIE...;)!!!

 

Rood witte groet

Lesley vak S

#650

2012-03-23 13:27

Marco van de heiden uit heere-jezus-dam!!!

Als jou ut geen kk uitmaakt waar je zit etc, waarom teken je dan in here-jezus-dam zijn naam deze petitie TEGEN verplichte stoelnummering???!!!!