Geengenummerdeplaatsenindekuip
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geengenummerdeplaatsenindekuip.
|
Gast |
#12012-03-15 22:43heren van het bestuur en ton spion WIJ ZIJN GEEN NUMMER NU NIET NOOIT NIET |
|
| |
|
Gast |
#22012-03-15 22:50against modern football!!! |
|
| |
|
Hamas |
#3 Stop de betuteling2012-03-15 23:04Als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen! |
|
| |
|
Gast |
#42012-03-15 23:12Ga nu zo'n 18 jaar naar De Kuip en zit waar ik wil. Verderop wat meer ruimte om je heen? Dan schuif ik een stukkie op. Is nog nooit een probleem mee geweest. Ik laat me de les niet voorlezen waar ik moet zitten, nu niet, nooit niet. En al zeker niet omdat ze dit doen om foute redenen: ze gaan uit van het slechte in de mens, dat als er een keer iets aan de hand is, ze meteen aan de hand van camerabeelden na kunnen trekken wie op die plekkies zaten. Optyfen met die betutteling en criminalisering! Vak JJ is ongenummerd, en blijft ongenummerd. |
|
| |
|
Gast |
#52012-03-15 23:29ik vind het ronduit schandalig dat mensen uitelkaar gereten worden nen worden behandeld als pionnen en ik heb werkelijk nergens gelezen in een regel dat dit ingevoerd moet worden,..waar gaat dit naar toe,...als dit zo door gaat ga ik noooit meer daan feyenoord hoe groot mijn liefde is !!!!! |
|
| |
|
Gast |
#62012-03-15 23:31iedereen in vakkie JJ zit ongeveer op de vaste plekken en daar blijven we zitten ik zal voor niemand de les laten lezen waar ik moet en waar iok niet moet/mag zitten!!!! TROTS OP VAKKIE JJ |
|
| |
|
Gast |
#7 Youth2012-03-15 23:35Bestuur tegen de muur !! |
|
| |
|
Gast |
#82012-03-16 10:00Stoelnummering = kut |
|
| |
|
Gast |
#92012-03-16 10:01Top actie tegen deze idiote beslissing vanuit het maasgebouw |
|
| |
|
Gast |
#102012-03-16 10:20Niemand is een nummer |
|
| |
|
Gast |
#112012-03-16 12:32Zo 1950......genummerde plaatsen!!!! Gaat nergens over, vrijheid om in je vak ook eens op een ander plekje te zitten is prettig!! |
|
| |
|
Gast |
#122012-03-16 13:13Optyften |
|
| |
|
Gast |
#132012-03-16 13:35oprotten met die onzin! |
|
| |
|
Gast |
#142012-03-16 13:36Belachelijk dat ze dit willen! |
|
| |
|
Gast |
#152012-03-16 13:40Verpest de clubcultuur nou niet door deze onzin!! |
|
| |
|
Gast |
#162012-03-16 13:52Zitten doe je thuis!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#172012-03-16 13:55Every single time I visit, the atmosphere is unline any other. Do not change it. |
|
| |
|
Gast |
#182012-03-16 14:00het is gewoon te gek voor worden wij zitten al jaren op vak j en zitten altijd met een hele ploeg bij elkaar en er is nooit ruzie maar ga je de stoelen nummeren kan je om de veertien dagen op de vuist lekker geregeld feyenoord .bedankt weer zoveel kaart houders die af haken bedankt |
|
| |
|
Gast |
#192012-03-16 14:01Het is goed zoals het nu is. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. |
|
| |
|
JVS010 |
#202012-03-16 14:01Fuck die nummering, Jullie bepalen niet waar wij gaan zitten. wij vragen of jullie op donderen en luisteren toch ook niet naar ons waarom wij dan wel naar jullie |
|
| |
|
Gast |
#212012-03-16 14:06Anti kleuterschool beleid. |
|
| |
|
Gast |
#222012-03-16 14:10Ook al maken ze de vakken genummerd en vaste plaatsen ,ja gaat dan toch gewoon zitten waar je wil . willeen ze het gaan controleren dan. Michael vak Q |
|
| |
|
Gast |
#232012-03-16 14:13Laat ons gewoon lekker zitten waar we iedere 2 weken zitten en houd op met die onzin van genummerde stoelen |
|
| |
|
Gast |
#242012-03-16 14:15Patrick Verbaan heeft net 20 minuten met de klanten service aan de lijn gehangen, en ze konden geen antwoorden geven op mijn vragen naar aanleiding van de genummerde vakken in het volgend seizoen, ik moet maar een mail sturen en daar mijn ongenoegen in laten blijken. Helaas kan mijn zoon nu volgend jaar dus niet meer mee want ik kan geen losse genummerde kaart kopen bij de primera, en dat heeft als gevolg dat als mijn zoon meegaat op een losse gekochte kaart hij dus misschien beneden in het vak zit en ik op mijn eigen nummer boven in het vak???? ik kan wel verplaatst worden naar een aangrenzend nummer voor 1 wedstrijd als ik dit van te voren aangeef bij feyenoord?? dus zit ik met me zoon onder in het vak terwijl de groep vrienden waar wij elke wedstrijd mee gaan en het ook luek vinden als wij bij hun zitten, dan ook weer boven zitten op hun eigen nummers?? ook is het dan zo dat als wij allemaal de kids mee willen nemen naar de wedstrijd wij dus allemaal verdeeld over het vak zitten en niet gezellig bij elkaar, waar wij het eigenlijk voor doen als we de kids meenemen, voor de gezelligheid voor de kids, lekker samen. echt zo jammer van onze club dit, er wordt totaal niet meer gekeken naar de supporter maar alleen maar naar hoe kunnen wij het regiseren en hoe kunnen wij iedereen zo goed mogelijk in de gaten houden en kunnen zien wat ze doen, wat ze zeggen, wat ze roken, offie niet te enthousiast ben, enz. FEYENOORD EN ZIJN SUPPORTERS BELEID, HOE MOEILIJK KUNNEN WE HET MAKEN :-( |
|
| |
|
Gast |
#252012-03-16 14:15DE KUIP IS VAN HET LEGIOEN!! |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
677 handtekeningen
677 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 022 handtekeningen
648 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
378 handtekeningen
378 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 714 handtekeningen
185 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
159 handtekeningen
159 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
154 handtekeningen
154 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.