Steun Theater aan de Stroom (TAS)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Theater aan de Stroom (TAS).


Gast

#76

2012-02-27 20:39

Ik begrijp de uitleg niet van die commisie. Het is een theater met hart voor hun publiek. Zij spelen tenminste stukken die mij aanstaan en die een breed publiek aantrekken.

Gast

#77

2012-02-27 20:45

moet het dan altijd grensverleggend toneel zijn waar we niks van snappen?
ik ben al jaren abonnee bij dit hard werkend en creatief gezelschap dat cultuur koppelt aan

Gast

#78

2012-02-27 20:50

Beslissingen en argumenten als in deze maken een theaterliefhebber woedend.

Gast

#79

2012-02-27 20:50

77 (vervolg)genieten.het is een hard werkend gezelschap dat al veel tegenslagen heeft verwerkt en er altijd weer staat voor zijn publiek waarmee ze een prettig contact hebben. Als dat niet grensverleggend is.
je mag eenvoudigweg deze acteurs niet broodroven!!!

Gast

#80

2012-02-27 20:58

TAS biedt de mogelijkheid bekende, minder bekende en tevens soms ook klassieke theaterstukken te volgen die professioneel gebracht worden in een aangenaam kader. Het biedt cultureel verantwoorde ontspanning maar ook om stimuli voor nadere reflexie en discussie achteraf.

Gast

#81

2012-02-27 21:23

Theater aan de Stroom draagt bij aan het dagdagelijks entertainment van de Antwerpenaar! De inzet van de medewerkers van TAS dient de nodige waardering te krijgen van de Overheid.
Rita Hey
"Abonnée"

Gast

#82

2012-02-27 21:24

Ik maak deel uit van enkele groeperingen die het theater aan de stroom ten zeerste apprecieren : veel variatie in de gebrachte werken, leuke lokatie met aangepaste foyer(seniorvriendelijke prijzen) en comfortabele zetels, gemakkelijk bereikbaar, geen parkingproblemen. Onthaalvriendelijk personeel. Veilige omgeving.  Via theater aan de stroom gaan we terug naar toneel.  Jarenlang abonnement gehad in andere gelegenheden maar afgehaakt omwille van het te "modern" programma.

 


Gast

#83

2012-02-27 21:26

Ook steun nodig voor mensen die hard werken om ons toch een beetje cultuur bij te brengen !

Gast

#84

2012-02-27 21:31

Wat is dat nu weer voor flater, toch ondenkbaar zonder theater ....aan de stroom !

Gast

#85

2012-02-27 21:32

In tegenstelling tot een ingeblikte verfilming is elke theatervoorstelling telkens weer anders, uniek en nieuw.
Zijn stukken als, ik noem maar wat, 'Kartonnen Dozen' en 'Getelde Dagen' dan niet echt nieuw??

Ach, minister Schauvliege...!

Gast

#86 Re:

2012-02-27 22:03

#46: -  

 John Wouters

Bosuil 27 Deurne


Gast

#87

2012-02-27 22:08

Wij hebben al verschillende toneelstukken daar gezien en er elke keer erg van genoten. Ook het kader is schitterend, plus geen parkeerproblemen en supervriendelijke mensen die zorgen voor het onthaal, de bar en al de rest. Zou het "oude stijl" zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, wat dan nog? Voor mij mag het TAS blijven bestaan en heeft het zeker even veel recht op subsidies als elk ander theater.

Gast

#88

2012-02-27 22:09

Minister van Cultuur heeft geen enkel benul van cultuur, kan de naam van Mathias nog niet deftig uitspreken en geeft subsidies aan de verkeerde mensen. Theater aan de stroom is nodig, alle cultuur en theater in het bijzonder is nodig. Als de minister van cultuur dit niet begrijpt dat ze dan gaan stempelen.
toedeloe
Charley

Gast

#89

2012-02-27 22:29

Ik wil "goed toneel" blijven zien aan een schappelijke prijs!

Gast

#90

2012-02-27 22:40

TAS leeft. waarom moet het dan verdwijnen? weer een besparingsstunt? ze zouden beter de portefeuille geven aan een minister die echt weet waar het om draait! ene die verstand heeft van cultuur

 


Gast

#91

2012-02-27 22:51

Theater Plansjee zit in een vergelijkbare situtie en met ons zijn er nog een karrevracht anderen...
alleen theater waarin men zichzelf masturbeerd op de rand van de scéne om vervolgens op te gaan in een groepssex is vernieuwend genoeg voor die debielen...
wij zijn vernieuwend omdat we niet vernieuwend zijn....is dat niks nieuw??????

Gast

#92

2012-02-27 23:02

Theater moet een cultuur evenement blijven voor het gewone volk. TAS biedt deze mogelijkheid: theater op een kwalitatief degelijk niveau, betaalbaar én verstaanbaar voor iedereen, theater dat ontroert, doet lachen en naar het hart gaat. Buiten zijn sociale impact op het publiek, biedt het een job aan ervaren beroepsacteurs, -regisseurs en -techniekers. Of moeten die mensen ook allemaal gaan stempelen? Wat is daarvan het kostenplaatje? En ... wat is er mis met het in stand houden van onze cultuur-historische erfenis van het repertoire-theater?

Gast

#93

2012-02-27 23:07

Zoals gewoonlijk wordt echt talent met de nek bekeken hier in België! TAS is een parel vol talent en moet blijven bestaan, voor zijn inzet én zijn waarde voor ons. Wordt er ons al niet genoeg ontnomen? Moeten we allen veranderen in kevers aan een plafond om respect te krijgen?

Gast

#94

2012-02-27 23:28

dit is een ongelooflijk goei theater dit moet zeker en vast blijven bestaan mag nie verloren gaan

Gast

#95

2012-02-27 23:30

Heeft de vorige en huidige gangsters-regering ons nog niet genoeg afgenomen!
Dat ze eerst en vooral in hun kabinetten snoeien en alle overbodige ambtenaren hun loon afnemen.
Kunnen die gangsters en bedriegers ons de ontspanning die TAS ons biedt niet meer gunnen.
TAS moet en zal blijven !

Gast

#96

2012-02-27 23:40

De steun van THEATERKE STRAF POEJER hebben jullie!

Gast

#97

2012-02-27 23:51

Liever geld voor theater dan voor cinema!!!

Gast

#98

2012-02-27 23:57

Theater aan de stroom steek ik op deze manier een hart onderde riem .Laten we hopen dat je petitie de nodige reacties krijgt en vooral het gewenste resultaat verzorgt.

Gast

#99

2012-02-28 00:04

laat Theater Aan De Stroom niet verdwijnen aub,de mensen hebben nood aan een avondje plezier en vermaak,met zovelen hebben we het gemaakt tot wat het nu is !! neem die mensen hun werk niet af, geef hen wat hun toekomt !!
ikkie

#100 Re:

2012-02-28 00:05

#24: -

in Theater aan de Stroom zelf liggen ook lijsten/petitiebladeren die "live" onderekend kunnen worden. Je kan er zelfs een paar meenemen om in de buurt rond te gaan