Ban de vissenkom!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Laten ze dan gelijk ook die vergelijkbare troep meepakken, zoals pyramide bakken, Cognacglazen, hexagons, etc.
En wat ik dan raar vind is dat de dierenwinkel ze wel gewoon verkoopt, terwijl ze dit toch gewoon moeten weten! Het lijkt mij wel heel raar als ze hier geen idee van hebben.
Triest dit:(
Re:
Een ander nadeel van onze viskom is dat door de komvorm het wateropppervlak dat direct met de lucht in contact komt, veel te klein is. Daardoor hebben we een voortdurende dreiging dat het zuurstofgehalte van ons water te laag wordt.
Deze viskom biedt ONS goudvissen ook geen interessant en afwisselend leefmilieu, waarin WE ons kunnen oriënteren, verschuilen, afstand tot elkaar kunnen houden en naar voedsel kunnen zoeken. Deze kom biedt ONS vis ook nauwelijks bewegingsruimte. WIJ goudvissen zijn er op gebouwd om flink te kunnen zwemmen! In een kom kunnen WE alleen maar kleine rondjes draaien.
Dat eeuwige bumperkleven zijn we zat!
Buurman en buurman
Re: Re:
zal best kunnen wand chinezen doen het alleen voor het geld die denken niet aan de dieren
Vis kopen
Gewoon doortrekken
Lekker belangrijk zeg stelletje werkloze kneuzen hier.
Re:
Gewoon kopen! Leuk voor de kinderen.... straks is er een overschot van goudvissen omdat niemand die beesten meer koopt.
gen,naar de omstandigheden van vissen en dieren in het algemeen!
Toen ik de goedbedoelende meneer van de winkel vroeg,stelt u zich eens voor hoe dat voelt zo weinig water en ruimte,voor uzelf zei hij dat hij niet wist of dat weinig was en dat hij ook eigenlijk niets van goudvissen wist.Het lijkt mij erg belangrijk als het houden van vissen en ook vogels,waar ik ook schrijnende voorbeelden van zie,in winkels e.d. wordt verboden en Laten we ze niet meer kado doen aan mensen,die daar niet om vragen en niets van ze weten,dat lijkt me een begin van bewustwording!
Of laat de dierenwinkelier igv kado doen van een visje er een uitleg op papier bij geven,over goede en liefdevolle verzorging!
Veel succes met deze waardevolle petitie!
Re: Re:
Leuk voor de kinderen:Wat kan een kind dan met een vis en mag dat zogenaamde leuk voor de kinderen ten koste gaan van de levende wezens,die daar dan aan opgeofferd worden?Ik denk,dat het grote probleem voor de wereld,de natuur en de dieren is,dat er een overschot aan mensen is,die in hun grenzeloos egoisme de wereld vervuilen en alles naar hun hand willen zetten in de eerste plaats dieren.
Re:
Ik zou liever zeggen:het zijn maar mensen,met alle beperktheden van dien: Allereerst de pretentie hebbend,dat ze over andere levende wezens mogen regeren,waarvan ze geen idee hebben wie of wat het zijn,en dan toch menen daar de waarde van te kunnen bepalen en ook nog het gebrek aan voorstellingsvermogen en kennis hebben om in te zien,dat ze dat niet kunnen en daardoor alleen al ,ook niet mogen.
Re: Gewoon doortrekken
#42: WC Pot - Gewoon doortrekken
U schijnt te menen,dat iemand,die voor een ander,die dat niet zelf kan doen ,moeite doet,diegene zijn of haar leefomstandigheden te verbeteren ,werkeloos zou zijn,dat heeft er echter niets mee te maken en zou verder ook geen schande zijn,dat ten eerste.
Ik denk,dat u ook blij zou zijn als er voor u moeite gedaan wordt,als u in moeilijke omstandigheden verkeert en overgeleverd zou zijn aan anderen,die het niet zo erg zouden vinden ,als u dood zou gaan,want dan spoelen ze u gewoon door de wc en nemen een andere u.
Dat wens ik u geenzins toe.
| This discussion has been closed. |