Ban de vissenkom!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ban de vissenkom!.
|
Gast |
#12012-02-07 23:51Het wordt tijd voor een officieel verbod op dit martelwerktuig. De dieren politie zou er tegen op moeten treden. |
|
| |
|
Gast |
#22012-02-08 02:37Als echte dierenvriend kan ik er met mijn verstand niet bij als ik mensen (ook nog heel trots) hoor vertellen dat hun goudvis al 20 jaar oud is............. |
|
| |
|
Gast |
#32012-02-08 12:04een Goede actie vind ik zelf! ik kan er niet tegen als mensen het dan toch beter weten en 3 sluiers in een aqua 40 of een kommetje zetten! |
|
| |
|
Gast |
#42012-02-08 14:22Zeer goede actie, hopelijk wordt er ook daadwerkelijk wat mee gedaan. Succes! |
|
| |
|
Petitiestarter Gast |
#5 Re:2012-02-08 14:38Dat is wel de bedoeling ja. De PvdD is inmiddels gecontacteerd. Het zou fijn zijn als zij de petitie aan kunnen bieden aan de tweede kamer. |
|
| |
|
sluierliefhebber |
#6 ban de vissenkom2012-02-08 16:50Wat zou het fijn zijn voor de vissen als de vissenkom verdwijnt, echter ook de aqua cube waar op de doos al wat goudvissen gedrukt staan. Ook de fabrikanten moeten aangepakt worden voor de foute foto's op de verpakking. |
|
| |
|
Petitiestarter |
#7 Re: ban de vissenkom2012-02-08 16:52#6: sluierliefhebber - ban de vissenkom Daar heb je gelijk in. Mocht er een verbod komen op de vissenkom, dan realiseren mensen zich misschien dat als een kom niet kan een klein aquarium ook niet kan. We gaan met kleine stapjes vooruit! |
|
| |
|
Gast |
#82012-02-08 17:38Helemaal mee eens! |
|
| |
|
Gast |
#92012-02-08 18:25Het is echt sneu als goudvissen in een vissenkom worden gezet! |
|
| |
|
Gast |
#102012-02-08 18:30Prima initiatief, bezopen dat het nog nodig is. |
|
| |
|
Gast |
#112012-02-08 20:24welke idioot heeft dat domme ding ooit uitgevonden ! |
|
| |
|
Gast |
#132012-02-08 21:12hoop dat het helpt |
|
| |
|
Gast |
#142012-02-08 22:26Misschien ook de link doorverwijzen naar Hyves/Facebook/Twitter? Hoe meer hoe beter natuurlijk. |
|
| |
|
Rita M |
#15 Re:2012-02-08 22:53Het staat iedereen geheel vrij de link zo veel en zo vaak men wil te delen waar en met wie dan ook. Graag zelfs :D |
|
| |
|
Gast |
#162012-02-08 22:54Hier is geen dicussie over mogelijk. Gewoon verbieden! |
|
| |
|
Gast |
#172012-02-08 23:52absolut mee eens, moet je eens voor stellen hoe het is om in een veel te kleine ronde kamer op gesloten te zitten. vreselijk tog, mvg Bob de V. |
|
| |
|
Gast |
#182012-02-13 14:47ik heb net nog een vissenkom, en een goudvis (shubunkin) gehaald.. deze komt op een kantoor op schiphol! |
|
| |
|
Gast |
#19 Re:2012-02-13 15:44En ben je daar trots op? Zet er een plantje in zou ik zeggen, maar absoluut geen vissen. |
|
| |
|
Danny Haelewaters |
#202012-02-13 18:30Meer informatie op http://www.vissenbescherming.nl/nw-17392-7-3382152/nieuws/petitie_ban_de_vissenkom.html?page=1 Bekijk ook het volgende filmpje over de goudviskom: http://www.youtube.com/watch?v=7hR1CC1jFsw |
|
| |
|
Gast |
#212012-02-13 20:36Het is niet diervriendelijk. |
|
| |
|
Gast |
#222012-02-13 23:24Stop deze mishandeling! |
|
| |
|
Gast |
#232012-02-14 00:00Laten we toch alsjeblieft compassie tonen. |
|
| |
|
Gast |
#242012-02-14 00:08Hoog tijd dat we s gevoel kregen voor de dieren in onze omgeving... |
|
| |
|
Gast |
#252012-02-14 09:50het wordt tijd dat er eindelijk eens iets aan die vissen mishandeling gedaan wordt !@ |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.